Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Träffade en härlig karl i lördags! Lättsam, rolig, snygg och tatuerad :love: vi la till varandra på snapchat iallafall...

Militären har åkt hem över sommaren, han glömde dock sin klocka här så vi måste ses igen
Startat upp Tinder igen, men jag föredrar nog krogen ändå..

Dejta min bror, tycker definitivt han borde träffa en vettig hästtjej med snygg häst :D (skämt åsido - har inga bra tips som så, men lycka till!)

Du kan väl ordna en dejt :D:p
Skämt åsido. Tack för lyckönskningen :up:

Har pratat med ett några under dagen, varav en konversation tog en vändning jag inte var nöjd med. Jag tackade för intresset men avböjde och fick ett svar i stil med "men ge dig". Snubben fick en block per omgående. Vilka douche bags det finns :banghead:

Jag har pratat lite mer med killen som jag tyckte var snygg för 18 år sen. Visade sig att han kom ihåg, och känt igen mig. Hoppsan. Men nu har han åkt tillbaka till Spanien där han bor. Lika bra. Så jag inte skulle få för mig att bli intresserad av honom. Har också insett att jag nog inte bör träffa killar under 30. Det är krångligt i 90 % av fallen vad jag träffat på hittills.

Jag gör det på vissa bilder, men det är för att Tinder begränsar storleken på bilderna.
Tar hellre ett halvt huvud än att kapar vid näsan!

Oj, jag mena varför man kapar av kroppen och visar bara huvudet. Alltså att man saknar helkroppsbilder.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 323
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar