P
prallan
Som jag har tolkat @Singoalla så tycker hon inte om när män är för på, därför vill hon inte vara sådan. Jag tycker mig bara se ett oönskat beteende, inte någon könsmaktsordning i detta. Eller har jag missat något inlägg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och? Har du hört av "honom"?Minns ni romance scamen vi lät oss roas av när en bukefalist hade tråkigt o nappade på en amerikansk officer?
Hade aldrig klarat av att hålla masken så länge.Och? Har du hört av "honom"?
Är mer intresserad hur du skulle utveckla dina mycket generiska svar.Låt höra.
Jag tror att det blir ett problem när man tar en mänsklig egenskap, beskådar den från ett håll - och sedan försöker förklara den med genuskoder.@Jeffery det kanske förklaras med att det alltid finns undantag? Eller helt enkelt med att de som anses messa för mycket också är de som tjejen ifråga inte är särskilt intresserad av. Är hon intresserad anses det däremot gulligt om han hör av sig ofta.
Själv brukar jag mest undra, när jag läser det där, vad som är "lagom". En del killar anses messa för ofta, andra för sällan. Hur ska de veta vad som är rätt?
De ska väl inte analysera och spela spel - de ska göra som de känner och vill. De ska vara sig själva och inte göra om sig för att passa för damen.@Jeffery
Själv brukar jag mest undra, när jag läser det där, vad som är "lagom". En del killar anses messa för ofta, andra för sällan. Hur ska de veta vad som är rätt?
Jag har varit med om (minst) en intressant man som blev för på. Han messade och messade, så jag kände mig tvungen att säga ifrån. Han lugnade sig, och vi träffades (igen), men han var ändå inget för mig. Han är numera en god vän.Mycket intressant tolkning av genuskoderna, där kvinnan anses vara klängig på mannen om hon messar fort och mycket.
I dessa nätdejtingtrådar finns det ett också icke föraktfullt antal män beskrivna, som haft egenskapen att de messat för fort och för mycket. Hur förklarar man deras roll i samma könsrollsspel, med hjälp av just den här tolkningen av genuskoderna?
Fick du det svaret eller var det du som lämnade ett så drygt svar?Konversation mellan mig och kille 20 år (97a):
(Vi hade alltså aldrig skrivit med varandra tidigare!)
" - Hej! När och var träffas vi?
- Om 100 år. I helvetet."
Snacka om icebreaker....
Fick du det svaret eller var det du som lämnade ett så drygt svar?
Äsch så farligt är det inte, är nog sagt med glimten i ögat. Gillar man det inte så behöver man ju inte svara. Vad vinner du på att svara sådär?Det var jag som var dryg tillbaka. Absolut att prat om att träffas (inte för att jag har träffat någon från internet) kan komma tidigt, men i första meningen känns creepy och påfluget. Därav svaret.
Konversation mellan mig och kille 20 år (97a):
(Vi hade alltså aldrig skrivit med varandra tidigare!)
" - Hej! När och var träffas vi?
- Om 100 år. I helvetet."
Snacka om icebreaker....
"Någon" underskattade hur lång tid det tar att faktiskt köra bil hit upp och kom sig iväg väl sent dessutom
Så det blir typ en Hej-Godnatt-dejt
Eller nja, lite varma mackor, en tekopp och lite surr lär det ju bli innan god natt. Nått må ju stackarn få, som irrar omkring i de Norrländska skogarna enbart för att träffa mig
Det var jag som var dryg tillbaka. Absolut att prat om att träffas (inte för att jag har träffat någon från internet) kan komma tidigt, men i första meningen känns creepy och påfluget. Därav svaret.
Jag har tappat det. Klockan är inte ens midnatt och jag är redan på väg hem som en annan tidspessimist till Askunge
Ta en paus hade jag gjort. Gör nåt annat kul. Njut av sommaren och din frihet.
Härligt har precis haft tre norrlandsdejter. Så inte bara män som reser långt. Jag är själv norrifrån och det var skönt att höra norrländska i mitt öra. Saknar det."Någon" underskattade hur lång tid det tar att faktiskt köra bil hit upp och kom sig iväg väl sent dessutom
Så det blir typ en Hej-Godnatt-dejt
Eller nja, lite varma mackor, en tekopp och lite surr lär det ju bli innan god natt. Nått må ju stackarn få, som irrar omkring i de Norrländska skogarna enbart för att träffa mig