Äsch, har jag tid svarar jag med vändande sms. Har jag inte tid så svarar jag senare, men det gäller ju alla. Jag är så glad att jag och min nuvarande sagt att vi inte kör några "spel" dvs vill man smsa 3 ggr på raken och svara med vändande mess så är det fritt fram och tycker den andra att man är för intensiv så säger man till
Jag svarar ofta med vändande också! Men som sagt inte alltid. Här om dagen var han exempelvis ute med sina kompisar. Vi messade ändå lite men han svarade kanske en gång i timmen. Så även om jag låg hemma och slöade och hade kunnat svara med vändande så gjorde jag det inte, utan väntade ett tag också. Tänkte att det kanske är stressigt för honom att alltid ha ett mess väntandes i fickan, så även om han ville messa så tänkte jag att han kunde få lite space med sina polare.
I morse ville jag ringa honom. Jag skrev igår kväll att jag saknade honom men fick inget svar. Å jag ville så gärna ringa honom i morse, men tänkte att han kanske behöver lite utrymme. Så jag stod emot impulsen och tänkte att han hör väl av sig när han vill. Vilket han gjorde nyss.
Så jag tänker också att jag såklart inte vill ha några spel. Men jag tänker också att lite fingertoppskänsla inte heller behöver innebära att man spelar