Alltså jag måste fråga dig hur gammal du är?
Jag upplever dig inte speciellt gammal, men du pratar om att du varit gift osv och då känner jag mig eventuellt lite förvirrad!
Mentalt känns det som jag blir yngre för varje år men jag är född 85.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag måste fråga dig hur gammal du är?
Jag upplever dig inte speciellt gammal, men du pratar om att du varit gift osv och då känner jag mig eventuellt lite förvirrad!
Jag hade gissat på typ 28..Mentalt känns det som jag blir yngre för varje år men jag är född 85.
Jag hade gissat på typ 28..
Oj! Det var ungt, åtminstone i min värld. Jag kan gifta mig typ... aldrig? Eller typ när/om jag blir 90!Jag gifte mig när jag var 25.
Har inga planer på att göra det igen, möjligen i Vegas för att reta min bror som skulle få ett utbrott på mig
Oj! Det var ungt, åtminstone i min värld. Jag kan gifta mig typ... aldrig? Eller typ när/om jag blir 90!
Annars kan jag rekommendera Skansen på DropIn-bröllop. Så gifte sig min syrra, och det är nog det bästa bröllop jag varit på.Jag gifte mig när jag var 25.
Har inga planer på att göra det igen, möjligen i Vegas för att reta min bror som skulle få ett utbrott på mig
@Amanda_F
Det såg mysigt och trevligt ut
Grejen med Vegas är motsatsen, att det är rätt tacky. I smyg hos en koreansk Elvis imitatör.
Det är vad som skulle få broder seriös och konstant orolig för lillasysters "vilda" liv att gå i taket
Btw tycker jag du gjorde rätt med tinderkillen. Känns det inte bra är det bäst att bara gå vidare.
Lokis skrev igår och var hur trevlig som helst, jag fattar ingenting
Killen jag dejtade senast men inte var säker på, var fyra veckor senare i ett förhållande. Vet inte varför det "stör" mig, jag hade ju chansen.
Känns bara som det går så lätt och snabbt för alla andra och här tickar åren på och ger en lätt du-är-värdelös-känsla för var dag som går (tanke och känsla skiter i varandra, jag vet ju att det inte direkt är så).
Nåväl, utgång ikväll i alla fall, hoppet är det sista som överger en!
Jag förstår precis hur du menar och det är jättejobbigt! Men om ni ska ses ikväll skulle jag nog försöka ignorera gårdagen och stämma av ikväll. Lättare sagt än gjort, jag vet!Usch, idag är jag nojig. Jag åker iväg på semester i morgon och vi kommer inte att ses på hela sommaren. Igår kväll när vi messade så tycker jag att han kändes lite.. "av"? Det kanske bara är jag som inbillar mig, men det kändes så i alla fall. Jag har dejtat ganska mycket sen jag blev singel för 2,5 år sedan och tycker att jag har fått en ganska bra fingertoppskänsla för när det är något som inte stämmer. Sist jag fick den med en kille så skrev jag: "Säg det bara.." och han svarade "Det känns inte rätt..."
Det kan lika gärna varit så att M var upptagen igår och svarade lite kortare därför, det vet jag inte. Men nackdelen med att vara förälskad är ju att det ockuperar hela ens tankeverksamhet. Vi ska träffas ikväll i alla fall har vi sagt.
Jag förstår precis hur du menar och det är jättejobbigt! Men om ni ska ses ikväll skulle jag nog försöka ignorera gårdagen och stämma av ikväll. Lättare sagt än gjort, jag vet!
Jag har typ ångest för att jag ska vara bortrest 1 vecka och att före och efter kommer båda jobba massor... kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas att inte kunna ses på hela sommaren
Usch, idag är jag nojig. Jag åker iväg på semester i morgon och vi kommer inte att ses på hela sommaren. Igår kväll när vi messade så tycker jag att han kändes lite.. "av"? Det kanske bara är jag som inbillar mig, men det kändes så i alla fall. Jag har dejtat ganska mycket sen jag blev singel för 2,5 år sedan och tycker att jag har fått en ganska bra fingertoppskänsla för när det är något som inte stämmer. Sist jag fick den med en kille så skrev jag: "Säg det bara.." och han svarade "Det känns inte rätt..."
Det kan lika gärna varit så att M var upptagen igår och svarade lite kortare därför, det vet jag inte. Men nackdelen med att vara förälskad är ju att det ockuperar hela ens tankeverksamhet. Vi ska träffas ikväll i alla fall har vi sagt.
Nu fick jag mess! Sätter mig på händerna så det åtminstone tar 2 minuter innan jag svarar.
Är det bara jag som har jättesvårt att inte svara med vändande mess?
Nu fick jag mess! Sätter mig på händerna så det åtminstone tar 2 minuter innan jag svarar.
Är det bara jag som har jättesvårt att inte svara med vändande mess? Ibland lägger jag ifrån mig telefonen en stund, och så tänker jag att nu måste det väl ändå ha gått några minuter? Så har det gått en minut. Vill ju ändå ge en illusion av att en inte har suttit och stirrat på mobilen sedan jag vaknade
Me självständig kvinna med eget liv och don´t sit around och väntar på no man osv