Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har "dejt" med kkn i morgon. Och hoppas på nåt kul händer i helgen med, men vet egentligen inte riktigt vad jag hoppas på?!? Varit singel i snart 4 månader nu, idag kände jag faktiskt en liten liten känsla av att vilja och tro på att ha ett riktigt förhållande skulle kunna vara möjligt. Den gick visserligen snabbt över men ändå ;)

Min plan är iaf fortfarande att ha en fantastisk sommar med nya bekantskaper :) Villet är lite motsägelsefullt på flera plan, till exempel att jag nästan är helt inaktiv på dejtsidor och aldrig går ut typ :P

Jag gifte mig när jag var 25.
Har inga planer på att göra det igen, möjligen i Vegas för att reta min bror som skulle få ett utbrott på mig :p
Annars kan jag rekommendera Skansen på DropIn-bröllop. Så gifte sig min syrra, och det är nog det bästa bröllop jag varit på.

Fö. Jag tog bort matchningen på han som började ändra sin profil.. Helt ärligt, om hans nya bilder är något som representerar honom är det ingen jag tror att jag kommer kunna umgås med i längden.

Sen fick jag en ny matchning idag. En kille som jag tyckte var Stockholms snyggaste för 20 år sen. Bättre sent än aldrig. Han skrev lite också. Men tror inte vi kommer ses direkt. Men det var bra för självförtroendet. NEXT som min kompis säger..

@Amanda_F
Det såg mysigt och trevligt ut :)
Grejen med Vegas är motsatsen, att det är rätt tacky. I smyg hos en koreansk Elvis imitatör.
Det är vad som skulle få broder seriös och konstant orolig för lillasysters "vilda" liv att gå i taket :p

Btw tycker jag du gjorde rätt med tinderkillen. Känns det inte bra är det bäst att bara gå vidare.

Lokis skrev igår och var hur trevlig som helst, jag fattar ingenting :p

Killen jag dejtade senast men inte var säker på, var fyra veckor senare i ett förhållande. Vet inte varför det "stör" mig, jag hade ju chansen.

Känns bara som det går så lätt och snabbt för alla andra och här tickar åren på och ger en lätt du-är-värdelös-känsla för var dag som går (tanke och känsla skiter i varandra, jag vet ju att det inte direkt är så).
Nåväl, utgång ikväll i alla fall, hoppet är det sista som överger en!

@Amanda_F
Det såg mysigt och trevligt ut :)
Grejen med Vegas är motsatsen, att det är rätt tacky. I smyg hos en koreansk Elvis imitatör.
Det är vad som skulle få broder seriös och konstant orolig för lillasysters "vilda" liv att gå i taket :p

Btw tycker jag du gjorde rätt med tinderkillen. Känns det inte bra är det bäst att bara gå vidare.

Lokis skrev igår och var hur trevlig som helst, jag fattar ingenting :p

Vegas kan vara superfint också! Min mamma gifte sig där 2015. Dom har en del eleganta kapell också, om man hellre vill ha det :)

Killen jag dejtade senast men inte var säker på, var fyra veckor senare i ett förhållande. Vet inte varför det "stör" mig, jag hade ju chansen.

Känns bara som det går så lätt och snabbt för alla andra och här tickar åren på och ger en lätt du-är-värdelös-känsla för var dag som går (tanke och känsla skiter i varandra, jag vet ju att det inte direkt är så).
Nåväl, utgång ikväll i alla fall, hoppet är det sista som överger en!

Jag fattar vad du menar. Det kan kännas lite tungt att det verkar gå så bra och enkelt för andra, när man själv kämpar.

Usch, idag är jag nojig. Jag åker iväg på semester i morgon och vi kommer inte att ses på hela sommaren. Igår kväll när vi messade så tycker jag att han kändes lite.. "av"? Det kanske bara är jag som inbillar mig, men det kändes så i alla fall. Jag har dejtat ganska mycket sen jag blev singel för 2,5 år sedan och tycker att jag har fått en ganska bra fingertoppskänsla för när det är något som inte stämmer. Sist jag fick den med en kille så skrev jag: "Säg det bara.." och han svarade "Det känns inte rätt..."

Det kan lika gärna varit så att M var upptagen igår och svarade lite kortare därför, det vet jag inte. Men nackdelen med att vara förälskad är ju att det ockuperar hela ens tankeverksamhet. Vi ska träffas ikväll i alla fall har vi sagt.

Usch, idag är jag nojig. Jag åker iväg på semester i morgon och vi kommer inte att ses på hela sommaren. Igår kväll när vi messade så tycker jag att han kändes lite.. "av"? Det kanske bara är jag som inbillar mig, men det kändes så i alla fall. Jag har dejtat ganska mycket sen jag blev singel för 2,5 år sedan och tycker att jag har fått en ganska bra fingertoppskänsla för när det är något som inte stämmer. Sist jag fick den med en kille så skrev jag: "Säg det bara.." och han svarade "Det känns inte rätt..."

Det kan lika gärna varit så att M var upptagen igår och svarade lite kortare därför, det vet jag inte. Men nackdelen med att vara förälskad är ju att det ockuperar hela ens tankeverksamhet. Vi ska träffas ikväll i alla fall har vi sagt.
Jag förstår precis hur du menar och det är jättejobbigt! Men om ni ska ses ikväll skulle jag nog försöka ignorera gårdagen och stämma av ikväll. Lättare sagt än gjort, jag vet!

Jag har typ ångest för att jag ska vara bortrest 1 vecka och att före och efter kommer båda jobba massor... kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas att inte kunna ses på hela sommaren :eek::(

Jag förstår precis hur du menar och det är jättejobbigt! Men om ni ska ses ikväll skulle jag nog försöka ignorera gårdagen och stämma av ikväll. Lättare sagt än gjort, jag vet!

Jag har typ ångest för att jag ska vara bortrest 1 vecka och att före och efter kommer båda jobba massor... kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas att inte kunna ses på hela sommaren :eek::(

Det känns hemskt :nailbiting: Såhär just idag kändes det ju plötsligt som en förbaskat dålig idé att gå och kära ner sig. Vad var det för fel på att vara själv, liksom? :p Usch, jag hoppas verkligen att det ska kännas bättre efter ikväll. Jag är egentligen inte ledsen för att vara ifrån varandra hela sommaren, jag har massa roliga planer och tror att tiden kommer att springa förbi. Det som känns jobbigt är ju just om jag ska behöva gå med det här nu-har-han-inte-svarat-på-flera-timmar mag-ontet. Eller herregud-vad-mycket-tjejer-det-verkar-vara-på-dom-där-festerna.

Huuuuuuuuuuuuuuuuuuhhh.

Usch, hatar den där nojigheten och övertänkandet! Hoppas allt löser sig i kväll om inte under dagen :)

Nu fick jag mess! Sätter mig på händerna så det åtminstone tar 2 minuter innan jag svarar.

Är det bara jag som har jättesvårt att inte svara med vändande mess? :o Ibland lägger jag ifrån mig telefonen en stund, och så tänker jag att nu måste det väl ändå ha gått några minuter? Så har det gått en minut. Vill ju ändå ge en illusion av att en inte har suttit och stirrat på mobilen sedan jag vaknade :angel:

Me självständig kvinna med eget liv och don´t sit around och väntar på no man osv :up: :banghead:

Nu fick jag mess! Sätter mig på händerna så det åtminstone tar 2 minuter innan jag svarar.

Är det bara jag som har jättesvårt att inte svara med vändande mess? :o Ibland lägger jag ifrån mig telefonen en stund, och så tänker jag att nu måste det väl ändå ha gått några minuter? Så har det gått en minut. Vill ju ändå ge en illusion av att en inte har suttit och stirrat på mobilen sedan jag vaknade :angel:

Me självständig kvinna med eget liv och don´t sit around och väntar på no man osv :up: :banghead:

Varför ska man inte svara med vändande?
Kan jag så gör jag alltid det. Om jag jobbar eller rider händer det att jag bara tar en titt och sen svarar men oftast svarar jag direkt oavsett vem det är.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 372
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 326
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar