Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pepp och ångestdelning mottages gärna. Jag är ibland lite för impulsiv och skickade just ett typ "jag trivs i ditt sällskap och är ganska ointresserad av att dejta andra, vad tycker du?"-sms till min dejt. Ångrade mig i ungefär samma ögonblick som jag tryckte på skicka. :banghead:Alltså inte känslan men att jag skickade iväg den. Vaaaaarför lyssnar jag inte på det axeltrollet som säger "chilla" utan bara på det som säger "kör bara kör!". Snart 20 minuter sedan. :nailbiting:
Håller tummarna! Modigt skrivet iaf :) oavsett vad han svatar!

Ett tillägg i "big no no"-debatten:

Män som i sin profil skriver hur kvinnor ska vara. Ett exempel från verkligheten:
"Kvinnor! Tinder tips:
Ta av er solglasögonen.
Våga visa era vackra ansikten.
Våga skriva först. (Vi gentlemen bör såklart inleda, men intresse går both ways!)
Ha MESTADELS bilder på bara dig själv (det är dig jag vill se din kompis har egen tinder)
Utgå inte från att alla killar bara vill ligga, vi är några snälla här med.
Och sist men inte minst, era bröstbilder är jättefina, men jag vill hellre se er i ögonen"

*kräksmiley*

Män som i sin profil skriver hur kvinnor ska vara. Ett exempel från verkligheten:
"Kvinnor! Tinder tips:
Ta av er solglasögonen.
Våga skriva först. (Vi gentlemen bör såklart inleda, men intresse går both ways!)
Ha MESTADELS bilder på bara dig själv (det är dig jag vill se din kompis har egen tinder)
Och sist men inte minst, era bröstbilder är jättefina, men jag vill hellre se er i ögonen"

*kräksmiley*
Mansplaining, tinderversionen.

Pepp och ångestdelning mottages gärna. Jag är ibland lite för impulsiv och skickade just ett typ "jag trivs i ditt sällskap och är ganska ointresserad av att dejta andra, vad tycker du?"-sms till min dejt. Ångrade mig i ungefär samma ögonblick som jag tryckte på skicka. :banghead:Alltså inte känslan men att jag skickade iväg den. Vaaaaarför lyssnar jag inte på det axeltrollet som säger "chilla" utan bara på det som säger "kör bara kör!". Snart 20 minuter sedan. :nailbiting:

Jag gillar vad du gjorde, starkt! Våga vilja.

Modigt gjort! Och oavsett svar så kommer du veta var ni står :)

"Kvinnor! Tinder tips:
Ta av er solglasögonen.

*kräksmiley*

Precis! Så jävla osexigt.

Sååååå, vad skrev han? ;)
Du måste ju kolla! Vi vill veta ;):D
Jag vet inte om jag blev så mycket klokare, haha. Ett långt jäkla svar iaf. :up: Summan av kardemumman var att han gillar att hänga med mig med och att han inte tänkte springa iväg och dejta andra men att han inte kunde sätta någon etikett på vad det är men att det ändå var dejtande på väg mot något seriöst fast med kul på vägen. Lite svamligt men ändå ganska fint. :)

Träffade lokisen idag när jag åkte hem från jobbet.
Det blev extremt awkward och konstigt.
Tror han plötsligt insåg vem jag är, blev kort, obekvämt och rätt dålig stämning.

Själv har jag hängt med M några dagar. Herregud, jag är förlorad. Det är så många känslor på samma gång, både hopp och rädsla. Han är bara.. allt jag någonsin velat ha? (Känner mig som en töntig Disneyprinsessa när jag säger så).

Jag vet om att han känner samma sak, det har han sagt. Nu hoppas jag bara att vi ska kunna ta oss igenom sommaren utan att det vi känner förändras. Det blir 4-7 veckor isär och förälskelse är ju himla skört. Med lite distans till varandra kan det ju både hända att känslorna växer sig starkare, eller att man kommer ur "bubblan" och tappar känslan för det lite.

Tack för svaren :)

En annan fråga för en totalnovis:
Jag kommer ju precis ut ur ett långt förhållande så jag är inte intresserad av något för seriöst och långvarigt, mer kul dejtande och flörtande men hur håller man det så? Jag kanske bara har träffat män av en viss sort men innan mitt ex när jag dejtade några få så blev det alltid seriöst, som att det var förväntat att om man setts 3+ gånger så är man ett par. Hur undviker jag sånt? Hur säger man det på något bra sätt eller säger man ingenting? Ni som dejtar flera, vet de om att ni inte är exklusiva sas?

Jag träffar mest karlar på krogen, vi går hem och dagen efter frågar jag bara om dom vill vara min kk (om det var bra då :D )

Bara en har tagit upp detta med att träffa andra så inget större problem där :)

"Kvinnor! Tinder tips:
Ta av er solglasögonen.

*kräksmiley*
"...och kom ihåg - bara en tråd i gången", såg jag också en gång. Snacka om kontrollerar-varning!!

Möjligen bland vissa eftersom jag kan vara väldigt skarp.
Men annars mer välkänd efter att ha varit gift med en annan förare.
Alltså jag måste fråga dig hur gammal du är?
Jag upplever dig inte speciellt gammal, men du pratar om att du varit gift osv och då känner jag mig eventuellt lite förvirrad!:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 372
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 326
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar