Men det känns så stelt att bara fråga "hey by the way" för det känns så... Obvious. Även om vi varit lite flirtiga med varandra
Äh, man kan smyga in det på smidigare sätt också! Men ibland är det inte helt dumt att vara obvious också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det känns så stelt att bara fråga "hey by the way" för det känns så... Obvious. Även om vi varit lite flirtiga med varandra
Jag anar mig till att Buke specar var jag ska ta mig nånstans för att träffa mjuka damer för hårda äventyr.@Jeffery @Singoalla Själv ska jag handla på B*ltema
Buke tycker jag ska träffa mjuka damer för hårda äventyr.
Herregud så omoget
Tur att du blev av med honom.Han har blockat mig på Facebook och Insta också Den här killen är 36 år
Jag förstår att man inte vill ha sina gamla ragg i sociala medier om man nu inte ska träffas mer. Men.. blockning? Jag kan ha mer förståelse för att han hade varit förbannad om vi dejtat seriöst ett tag och det dyker upp att jag samtidigt träffat någon annan. Men vi har varit på två dejter.
Tydligt att du gjort rätt som inte ville mer med honom. Han verkar ju vara lite... speciell.Han har blockat mig på Facebook och Insta också Den här killen är 36 år
Jag förstår att man inte vill ha sina gamla ragg i sociala medier om man nu inte ska träffas mer. Men.. blockning? Jag kan ha mer förståelse för att han hade varit förbannad om vi dejtat seriöst ett tag och det dyker upp att jag samtidigt träffat någon annan. Men vi har varit på två dejter.
Tur att du blev av med honom.
Han har blockat mig på Facebook och Insta också Den här killen är 36 år
Äsch, jag blockar hej vilt jag, för att slippa att folk dyker upp "i ögonvrån", så jag tycker inte att den biten är särskilt konstig alls.
Fuck you-emojin däremot kändes ju rääääätt overkill i den situationen
@Singoalla - för mig handlar det om att ta bort energier, så slipper min lilla hjärna bry sig om vad folk ser/inte ser, vad jag ser/inte ser. Gäller väl främst folk jag inte har någon större relation till. Nu har jag iofs inte Facebook så jag vet inte, man kanske ser det på ett annat sätt där
Kul att det känns så bra! Och att vänta bara för att är ju ingen mening.Jag är inte singel längre kollegan och jag har sagt att vi bara vill ha varandra. Han fick träffa min bästa kompis häromdagen som tyckte att han var en "keeper". Allt går egentligen jättesnabbt, men känns det bra ser jag liksom ingen anledning att vänta med saker och ting bara för att och vi är väldigt lika på så sätt
Men du kanske kan göra ett undantag för en distriktsmästare i härskarteknik? Tänkte han."Endast en indolent tar upp sin politiska åsikt på en tacky knullsite...
Men detta är även det "extrem"... [länk till artikel på avpixlat]
Så snälla defekta människa.. låt politik ha sin tid och sex sin.. För en tänkande individ så är detta enkla men ganska solklara saker."
Jag har alltså inflikat lite fint i slutet på min annons att värderingar är viktigt för mig och att jag således avböjer all kontakt med högerextremister. Här sitter jag och ställer krav innan jag ligger med nån, hemskt va
Det är nästan så jag skulle svara just in case, men när jag skulle bocka i ignore på sötnosen hade han hunnit föreMen du kanske kan göra ett undantag för en distriktsmästare i härskarteknik? Tänkte han.
Vem blir inte frigid av folk som använder indolent och tacky i samma mening?"Endast en indolent tar upp sin politiska åsikt på en tacky knullsite...
Men detta är även det "extrem"... [länk till artikel på avpixlat]
Så snälla defekta människa.. låt politik ha sin tid och sex sin.. För en tänkande individ så är detta enkla men ganska solklara saker."
Jag har alltså inflikat lite fint i slutet på min annons att värderingar är viktigt för mig och att jag således avböjer all kontakt med högerextremister. Här sitter jag och ställer krav innan jag ligger med nån, hemskt va
Haha jag märkte inte ens av det. Tycker mest att han låter lite lik en gammal facebook-vän som lät typ sådär fast mer aggro när hen argumenterade för SD, vilket typ alltid var lika roandeVem blir inte frigid av folk som använder indolent och tacky i samma mening?