Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Jeffery @Singoalla Själv ska jag handla på B*ltema:up:
Jag anar mig till att Buke specar var jag ska ta mig nånstans för att träffa mjuka damer för hårda äventyr.

78pfep8.jpg

Herregud så omoget :meh:

Han har blockat mig på Facebook och Insta också :p Den här killen är 36 år :D

Jag förstår att man inte vill ha sina gamla ragg i sociala medier om man nu inte ska träffas mer. Men.. blockning? :cautious: Jag kan ha mer förståelse för att han hade varit förbannad om vi dejtat seriöst ett tag och det dyker upp att jag samtidigt träffat någon annan. Men vi har varit på två dejter.

Jag förstår att man inte vill ha sina gamla ragg i sociala medier om man nu inte ska träffas mer. Men.. blockning? :cautious: Jag kan ha mer förståelse för att han hade varit förbannad om vi dejtat seriöst ett tag och det dyker upp att jag samtidigt träffat någon annan. Men vi har varit på två dejter.
Tur att du blev av med honom.

Tydligt att du gjort rätt som inte ville mer med honom. Han verkar ju vara lite... speciell. :down:

Äsch, jag blockar hej vilt jag, för att slippa att folk dyker upp "i ögonvrån", så jag tycker inte att den biten är särskilt konstig alls.
Fuck you-emojin däremot kändes ju rääääätt overkill i den situationen :D

Äsch, jag blockar hej vilt jag, för att slippa att folk dyker upp "i ögonvrån", så jag tycker inte att den biten är särskilt konstig alls.
Fuck you-emojin däremot kändes ju rääääätt overkill i den situationen :D

Jaså? Jag har aldrig blockat någon. Jag har alltid tänkt att det är det man gör när man är skitförbannad och aldrig vill se någon igen, någonsin. Alternativt att någon är en obehaglig stalker och man vill inte vill bli kontaktad av denne eller att den ska se vad man gör.

När jag blev rejält hjärtekrossad senast och tyckte att han var en riktigt elak idiot så tog jag bort honom som vän på Facebook och slutade följa honom på Instagram. Då tyckte jag att jag reagerat starkt :D Ja, utöver att jag faktiskt också skickade en fuck you emoji till svar :laugh: Men den gången var det faktiskt riktigt förtjänt!

@Singoalla - för mig handlar det om att ta bort energier, så slipper min lilla hjärna bry sig om vad folk ser/inte ser, vad jag ser/inte ser. Gäller väl främst folk jag inte har någon större relation till. Nu har jag iofs inte Facebook så jag vet inte, man kanske ser det på ett annat sätt där

@Singoalla - för mig handlar det om att ta bort energier, så slipper min lilla hjärna bry sig om vad folk ser/inte ser, vad jag ser/inte ser. Gäller väl främst folk jag inte har någon större relation till. Nu har jag iofs inte Facebook så jag vet inte, man kanske ser det på ett annat sätt där

Samma här! Fast det brukar räcka med att ta bort som vän eller sluta följa för mig. Men jag håller helt med om det där med energier, bara att rensa!

Jag är inte singel längre :banana: kollegan och jag har sagt att vi bara vill ha varandra. Han fick träffa min bästa kompis häromdagen som tyckte att han var en "keeper". Allt går egentligen jättesnabbt, men känns det bra ser jag liksom ingen anledning att vänta med saker och ting bara för att och vi är väldigt lika på så sätt :)

Jag är inte singel längre :banana: kollegan och jag har sagt att vi bara vill ha varandra. Han fick träffa min bästa kompis häromdagen som tyckte att han var en "keeper". Allt går egentligen jättesnabbt, men känns det bra ser jag liksom ingen anledning att vänta med saker och ting bara för att och vi är väldigt lika på så sätt :)
Kul att det känns så bra! Och att vänta bara för att är ju ingen mening. :)

"Endast en indolent tar upp sin politiska åsikt på en tacky knullsite...
Men detta är även det "extrem"... [länk till artikel på avpixlat]

Så snälla defekta människa.. låt politik ha sin tid och sex sin.. För en tänkande individ så är detta enkla men ganska solklara saker."

Jag har alltså inflikat lite fint i slutet på min annons att värderingar är viktigt för mig och att jag således avböjer all kontakt med högerextremister. Här sitter jag och ställer krav innan jag ligger med nån, hemskt va :D

Så snälla defekta människa.. låt politik ha sin tid och sex sin.. För en tänkande individ så är detta enkla men ganska solklara saker."

Jag har alltså inflikat lite fint i slutet på min annons att värderingar är viktigt för mig och att jag således avböjer all kontakt med högerextremister. Här sitter jag och ställer krav innan jag ligger med nån, hemskt va :D
Men du kanske kan göra ett undantag för en distriktsmästare i härskarteknik? :) Tänkte han.

Jag ska träffa kollegan och ta en öl (eller fem :D)
En av mina gemensamma ryssvänner är lite småsur över det men jag har inte riktigt tålamod att gå och vänta på att han ska bestämma vad han vill göra med sitt liv, även om jag gärna fortsätter träffa honom också.

Vem blir inte frigid av folk som använder indolent och tacky i samma mening?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 326
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar