Grattis på födelsedagen!Så nu undrar jag vad som jag borde ändra på i min presentation. Jag vill ju samtidigt att den ska visa vem jag är för att attrahera rätt personer.
Vill du titta på stjärnorna med mig?
Realistisk dagdrömmare brukar jag kalla mig om någon ber mig att beskriva mig själv. Jag är 40 år gammal och bor några mil utanför Sthlm.
Jag söker dig som liksom mig har en positiv och nyfiken inställning till livet, självständig och tycker att man i en relation vill ge varandra utrymme för sina egna fritidsintressen.
Jag spenderar gärna min fritid med musik, är musiknörd och gillar att sjunga i kör, samt spela piano och gitarr. Förutom det gillar jag hästar, bågskytte, titta på Simpsons, och virka och sticka.
I framtiden skulle jag gärna bo på landet men nära en större stad. Jag vill gärna träffa dig som kan tänka dig barn och husdjur.
Vad ska jag göra annorlunda? Jag vill attrahera trevliga positiva män med lite sjuk humor.
Jag föreslår att du skippar att skriva åldern, den står väl oavsett på din presentation på de flesta datingsidor? Jag tror inte att det är tillräckligt mycket personliga saker i texten för att nå de du vill, hur ska de med sjuk humor veta att du vill träffa någon med sjuk humor om du inte ger någon referens till din egen sjuka humor? :-) Nu vet jag inte vad du gillar, men exempelvis Terry Gilliam (Monty Python mm) brukar väl räknas till "sjuk humor?"
Nu hittar jag på bara, och det kanske inte alls känns som du, men jag hade fastnat mer för en text i den här stilen, det är ungefär samma budskap, bara ompaketerat:
"Jag är en realistisk dagdrömmande virkande bågskytt som tycker att Terry Gilliam är ett geni! Musik är viktigt! Jag spelar flera instrument och sjunger i kör. Jag söker dig som har en positiv och nyfiken inställning till livet, är självständig och tycker att man i en relation också ger varandra utrymme för egna fritidsintressen.
Jag har häst och vill gärna möta någon som kan tänka sig både barn och husdjur,
jag bor en bit utanför Stockholm och drömmer om att bo på landet.
Vill du titta på stjärnorna med mig, eller kanske på The Simpsons?"