Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gissar att @Red_Chili Skulle bli provocerad av hans lögn att han skickade Hej till fel person. Jag blir provocerad av lögner, men skulle nog inte ta i så iaf, men kan mycket väl förstå beteendet.
Jag skulle personligen inte bli provocerad av en sådan lögn då jag själv har gjort samma sak mer än en gång. Man vågar liksom inte ta steget fullt ut utan gör en ful maskering (som personen man skickar till kommer se igenom på två röda) och vågar på så sätt ta kontakt med en annan person :)

Jag skulle personligen inte bli provocerad av en sådan lögn då jag själv har gjort samma sak mer än en gång. Man vågar liksom inte ta steget fullt ut utan gör en ful maskering (som personen man skickar till kommer se igenom på två röda) och vågar på så sätt ta kontakt med en annan person :)
Jag förstår fullständigt varför endel ljuger på det sättet ;) Men samtidigt är jag väldigt allergisk mot lögner.

Ska man vara så nitisk om lögner så kan man lika gärna anse sig allergisk mot i princip alla människor. Det är även inte säkert att det faktiskt inte stämmer det personen påstod, bara väldigt troligt.

Var precis på en bc date. Han såg inte alls ut som jag föreställt mig fast jag sett några bilder. Personlighetsmässigt var vi en riktig missmatch. Både han och jag var bestämda och envisa. Vi kunde knappt komma överens om var i restaurangen vi skulle sitta :/.

Nu känner jag mig dränerad på energi. Har ingen lust att träffa någon mer. Har dock redan en dejt med en riktig pudding som jag träffat innan imorn så hoppas ändå det kan väga upp denna kväll.

Själv har jag haft flera riktigt bra BC "dejter"...
Många pratar med mej fortfarande men ingen som direkt säger "vi kan ju ses då och då igen"
Hoppet är ju det sista som överger en dock...

Även om de flesta bara är ute efter "bara" sex på bc så tycker jag ändå det är betydligt enklare att hitta de jag "vill ha" där...

Mitt ex från förra året (som jag träffa på just bc) är ju vän med mej fortfarande.. Vi har inte setts eller pratat direkt på flera månader men åt lunch i tisdags... Har fortfarande inte "kommit över" honom helt (många ex är ju liksom - Nej, bara NEJ, kommer aldrig hända igen... Men inte här) ...
Han vill ses igen :p Men tror inte på nåt där igen... Jag va ju bara hans rebound... Men ändå trevligt att veta att vi ändå fortfarande "funkar" (nä i hade inte sex, bara lunch... men personlighetsmässigt menar jag)...

Den när man tinder-chattar och inte har lust att framstå som en tråkmåns som är hemma och tvättar och dricker ett glas vin en lördagskväll att man låtsas att man är ute och röjer... :angel:
Vänta va? Ska man inte framstå som en tråkmåns? O_o
Själv svarar jag glatt att jag slösurfar eller tvättar eller halvsover eller vad som and could not care less - men iofs är jag fortsatt singel också :angel::D

Vänta va? Ska man inte framstå som en tråkmåns? O_o
Själv svarar jag glatt att jag slösurfar eller tvättar eller halvsover eller vad som and could not care less - men iofs är jag fortsatt singel också :angel::D
Det gör jag också. Jag föredrar dessutom att vara hemma på kvällarna nästan jämt, så det skulle bli lite märkligt om jag låtsades vara ute ofta och sen träffar jag personen och den inser att jag inte alls är så road av det.

Haha nej men snälla, att man automatiskt är en tråkmåns för att man sitter hemma var ju inte det jag sa precis. Jag trivs alldeles utmärkt hemma själv och tycker att jag har en riktigt bra kväll med min tvätt och mitt rödvin. Tyckte mest det var en kul grej att fåna mig med. :D

Själv har jag haft flera riktigt bra BC "dejter"...
Många pratar med mej fortfarande men ingen som direkt säger "vi kan ju ses då och då igen"
Hoppet är ju det sista som överger en dock...

Även om de flesta bara är ute efter "bara" sex på bc så tycker jag ändå det är betydligt enklare att hitta de jag "vill ha" där...

Mitt ex från förra året (som jag träffa på just bc) är ju vän med mej fortfarande.. Vi har inte setts eller pratat direkt på flera månader men åt lunch i tisdags... Har fortfarande inte "kommit över" honom helt (många ex är ju liksom - Nej, bara NEJ, kommer aldrig hända igen... Men inte här) ...
Han vill ses igen :p Men tror inte på nåt där igen... Jag va ju bara hans rebound... Men ändå trevligt att veta att vi ändå fortfarande "funkar" (nä i hade inte sex, bara lunch... men personlighetsmässigt menar jag)...
Jag har alltid förblivit kompis med samtliga mina ex, totalt 3 stycken. Inget konstigt med det. Två av dem händer det att jag pratar med ibland. Den tredje är död så vi kan inte prata med varann av naturliga skäl.

Haha nej men snälla, att man automatiskt är en tråkmåns för att man sitter hemma var ju inte det jag sa precis. Jag trivs alldeles utmärkt hemma själv och tycker att jag har en riktigt bra kväll med min tvätt och mitt rödvin. Tyckte mest det var en kul grej att fåna mig med. :D
Jodå, jag tycker det framgick ganska tydligt och var inte direkt dödligt seriös själv heller ;)

Jävligt nice att träffa ryssen igen :love:
Han sov kvar och åkte med mig in stationen när jag körde till jobbet tidigare.
Gillar snubben skarpt!

Men jag gillar ju även den där lokisen. Han är minst lika dryg och kaxig som ryssen och är min vanliga typ av kille, lång, blond, sportig viking :love:

M ringde mig inatt. Han är i Italien med en kompis och när dom kom hem från en krogkväll så somnade hans kompis, och M satte sig på balkongen och ringde mig. Vi pratade på FaceTime en stund också och jag var inte alls beredd på det, låg i soffan osminkad med glasögonen på och kollade på Transformers :p (Apropå att göra spännande saker på helgkvällarna). Men han tyckte att jag var jättesöt :o Sen sprang tiden bara, vi pratade i en timme om allt mellan himmel och jord. När vi la på låg vi och messade ytterligare någon halvtimme.

Buke, är det ens rimligt att bli sådär tonårsförälskad när man är en vuxen kvinna? :o

M ringde mig inatt. Han är i Italien med en kompis och när dom kom hem från en krogkväll så somnade hans kompis, och M satte sig på balkongen och ringde mig. Vi pratade på FaceTime en stund också och jag var inte alls beredd på det, låg i soffan osminkad med glasögonen på och kollade på Transformers :p (Apropå att göra spännande saker på helgkvällarna). Men han tyckte att jag var jättesöt :o Sen sprang tiden bara, vi pratade i en timme om allt mellan himmel och jord. När vi la på låg vi och messade ytterligare någon halvtimme.

Buke, är det ens rimligt att bli sådär tonårsförälskad när man är en vuxen kvinna? :o

Ja ;) Jag testade det strax innan 40 :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 326
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar