Svårt det där, snubben jag dejtar är också dålig på att höra av sig. När han väl gör det är det himla gulligt och så men så sällan! Just nu är han på semester i sin stuga med massa polare och har hört av sig typ när jag hört av mig en gång varannan dag kanske.
Det här är iofs första snubben som jag inte känner mig nojig över att han är inte hör av sig så mycket vilket ju är himla skönt. Men jag har ändå en känsla att skulle jag inte höra av mig så skulle inte han heller göra det mer än när vi bestämmer att ses, vilket han ju gärna initierar så att det känns inte som ointresse.
Hur dealar man med att man har olika kontaktbehov utan att känna sig himla påflugen och needy? Jag skulle helst dela söta katter och roliga saker varje dag med honom men det känns liksom för mycket i och med att han inte hör av sig så mycket.
Jag skulle tycka det var jättejobbigt. Jag gillar att skriva mycket om ingenting, prata i telefon och slänga käft rent allmänt sådär
Jag och ryssen hörs flera gånger varje dag och har gjort i fyra månader, även när han är utomlands så hör han av sig direkt när han har wifi.
Skickar någon sjuk bild eller hatar lite allmänt på omvärlden.
Jag är ju likadan själv.
Även lokisen hör av sig mycket så det är ett stort plus.