Kollegan har fel.Haha, jo.
Frågade en annan kollega idag vad han tyckte.
Ta han som tjänar bäst!
De tjänar bra bägge två.
Okej, då tar du han med snyggast bil.
Låt Ruben välja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollegan har fel.Haha, jo.
Frågade en annan kollega idag vad han tyckte.
Ta han som tjänar bäst!
De tjänar bra bägge två.
Okej, då tar du han med snyggast bil.
@Bison du ställer upp dem med 20 meters avstånd, Boris i ena änden, lokförarn i den andra. Sedan släpper du Ruben i mitten och ser vart han går.
(Ingen av dem får ha köttbullar i fickorna, visitera dem noggrant innan)
Va mysigt! och det kan man och får manM ringde mig inatt. Han är i Italien med en kompis och när dom kom hem från en krogkväll så somnade hans kompis, och M satte sig på balkongen och ringde mig. Vi pratade på FaceTime en stund också och jag var inte alls beredd på det, låg i soffan osminkad med glasögonen på och kollade på Transformers (Apropå att göra spännande saker på helgkvällarna). Men han tyckte att jag var jättesöt Sen sprang tiden bara, vi pratade i en timme om allt mellan himmel och jord. När vi la på låg vi och messade ytterligare någon halvtimme.
Buke, är det ens rimligt att bli sådär tonårsförälskad när man är en vuxen kvinna?
För mig går det inte bra alls Har inget spännande på gång! Inte ens lite!Det låter som att det går så bra för alla, känns som att jag får rodda denna tråd själv snart
Då får vi vara spännande tillsammans! ^^För mig går det inte bra alls Har inget spännande på gång! Inte ens lite!
Jag skriver under på det också!För mig går det inte bra alls Har inget spännande på gång! Inte ens lite!
Det låter som att det går så bra för alla, känns som att jag får rodda denna tråd själv snart
@Bison du ställer upp dem med 20 meters avstånd, Boris i ena änden, lokförarn i den andra. Sedan släpper du Ruben i mitten och ser vart han går.
(Ingen av dem får ha köttbullar i fickorna, visitera dem noggrant innan)
Varför sa han så?Kan muntra upp dig med att samma kollega även sa.
Du vet att det kommer gå åt helvete med detta va?
Jag funderade just på om Ruben var en hund eller ett barn. Men jag tror jag fick svaret där
Varför sa han så?
Misstänkte att det kunde vara falletFör att vi driver rätt friskt med varandra
Jag funderade just på om Ruben var en hund eller ett barn. Men jag tror jag fick svaret där
Det låter som att det går så bra för alla, känns som att jag får rodda denna tråd själv snart
Jag är kvar!Det låter som att det går så bra för alla, känns som att jag får rodda denna tråd själv snart
Jag är kvar. Fast jag skriver ju inte så mkt. Träffade en kille för några veckor sen. Enkelt och trevligt men inte känslor direkt på det sättet. Tänkte att det kanske infinner sig. Men nu har han åkt på semester och slutat höra av sig, fast han är i Sverige. Ska vara borta 2-3 veckor... ringde och önskade glad midsommar och då lät han jätteglad att jag ringde. Jag tror att jag skulle vilja att han gillade mig, men får nog inse att det inte kommer bli vi..