Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
M ringde mig inatt. Han är i Italien med en kompis och när dom kom hem från en krogkväll så somnade hans kompis, och M satte sig på balkongen och ringde mig. Vi pratade på FaceTime en stund också och jag var inte alls beredd på det, låg i soffan osminkad med glasögonen på och kollade på Transformers :p (Apropå att göra spännande saker på helgkvällarna). Men han tyckte att jag var jättesöt :o Sen sprang tiden bara, vi pratade i en timme om allt mellan himmel och jord. När vi la på låg vi och messade ytterligare någon halvtimme.

Buke, är det ens rimligt att bli sådär tonårsförälskad när man är en vuxen kvinna? :o
:love: Va mysigt! och det kan man och får man ;)

Jag är kvar. Fast jag skriver ju inte så mkt. Träffade en kille för några veckor sen. Enkelt och trevligt men inte känslor direkt på det sättet. Tänkte att det kanske infinner sig. Men nu har han åkt på semester och slutat höra av sig, fast han är i Sverige. Ska vara borta 2-3 veckor... ringde och önskade glad midsommar och då lät han jätteglad att jag ringde. Jag tror att jag skulle vilja att han gillade mig, men får nog inse att det inte kommer bli vi..

Jag är kvar. Fast jag skriver ju inte så mkt. Träffade en kille för några veckor sen. Enkelt och trevligt men inte känslor direkt på det sättet. Tänkte att det kanske infinner sig. Men nu har han åkt på semester och slutat höra av sig, fast han är i Sverige. Ska vara borta 2-3 veckor... ringde och önskade glad midsommar och då lät han jätteglad att jag ringde. Jag tror att jag skulle vilja att han gillade mig, men får nog inse att det inte kommer bli vi..

Svårt det där, snubben jag dejtar är också dålig på att höra av sig. När han väl gör det är det himla gulligt och så men så sällan! Just nu är han på semester i sin stuga med massa polare och har hört av sig typ när jag hört av mig en gång varannan dag kanske.

Det här är iofs första snubben som jag inte känner mig nojig över att han är inte hör av sig så mycket vilket ju är himla skönt. Men jag har ändå en känsla att skulle jag inte höra av mig så skulle inte han heller göra det mer än när vi bestämmer att ses, vilket han ju gärna initierar så att det känns inte som ointresse.

Hur dealar man med att man har olika kontaktbehov utan att känna sig himla påflugen och needy? Jag skulle helst dela söta katter och roliga saker varje dag med honom men det känns liksom för mycket i och med att han inte hör av sig så mycket.

En annan sak, när DTR-ar ni vanligtvis? Alltså definierar mellan er vad relationen ni har är och om ni träffar andra eller ej.

Jag har ingen som helst lust att träffa andra och skulle känna mig ganska nöjd om vi sa att vi var tillsammans ungefär nu. Har ju ingen aning egentligen om han också tycker så annat än att han vill ses ganska ofta även han, hur gör man egentligen för att prata om sånt? :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 326
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar