Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kunde inte sagt det bättre själv @Alexandra_W :bow:
Man måste ju klicka även med en kk, både in och utsidan, så ja urvalsprocessen är likartad. Att vilja ha en kk innebär ju inte att man är intresserad av att ligga med div kreti och pleti bara för att få ligga liksom.

Vi är nog tvillingar ;)

Men just det verkar många inte fatta. De tror att för kk räcker det med att det är rätt kön, och att personen kan och vill ligga. Och att man sexuellt attraheras.

Men det krävs såå mycket mer.

Vi är nog tvillingar ;)

Men just det verkar många inte fatta. De tror att för kk räcker det med att det är rätt kön, och att personen kan och vill ligga. Och att man sexuellt attraheras.

Men det krävs såå mycket mer.
Eller tvillingsjälar, själsfränder :love: för det är ju precis så det är, krävs en hel del mer än att mannen har ett bihang som är användbart :angel:

Börjar bli smått less på "men avståndet är inget problem" :wtf:
Nähä, men ändå är ingen villig att åka 24 mil ToR mer än kanske nån gång per månad och i den takten tar det ju x antal år innan man känner varandra känns det som och jag vet att jag har vare sig tid/ork för att kuska på det viset speciellt ofta och det är jag väldigt tydlig med

Även om det "bara" blir en kk vill jag nog träffa honom mer än kanske en gång per månad. Gillar nämligen sex jag :cool:
Preach!
Själv bor jag i Dalarna och får en stor andel mail från folk i Skåne och Västra Götaland, både vid sökande efter partner och kk. Lär aldrig begripa mig på det, speciellt inte skåningarna O_o

Jag har ju iofs snarlika urvalsprocessen för KK som presumtiv partner. Kan ge mer slack för saker som allergier, rotad nånstans som är opraktisk och sådär. Men jag ligger inte med folk jag inte tycker är vettiga, inte kan, vill och uppskattar att samtala med, inte anser behandlar mig väl eller inte tycker ser bra ut/attraheras av. Eller som röstar på SD.

Så det här med "om det inte är något seriöst" har ingen jättepåverkan på urvalet faktiskt.

Som han idag. Om det inte vore för några punkter som blir irrelevanta som kk (tex allergi) så skulle han lika gärna kunna passera som potentiell partner.

Dvs urvalet är lika seriöst oavsett. Och jag lackade ur och avpolletterade en tilltänkt KK redan online eftersom han tjatade om att ses trots jag sagt till om sluta tjata, samt var helt oförmögen "prata" (skriva) om nåt annat än sex. Då är det inte intressant.
:bow:

Idag är det dags för min dejt med M från hp, min första dejt sedan typ 2007 :crazy:. Jag är typ redan kär i hur han skriver och hur mycket jag än försöker kan jag inte låta bli att ha väldigt stora förhoppningar :nailbiting::nailbiting:. Jag är egentligen inte ute efter att träffa någon, det känns lite nära inpå skilsmässan, så jag brukar "skrämma" bort de jag känner att jag skulle kunna gilla lite extra. Den här gick inte att skrämma bort, istället har han nästlat sig in ordentligt :arghh:. Why???

Min Tinderdejt i Stockholm imorgon har jag däremot inga förhoppningar alls på. Det känns mycket lugnare, som en kul grej bara. Precis på den nivån jag känner är lagom just nu.

Idag är det dags för min dejt med M från hp, min första dejt sedan typ 2007 :crazy:. Jag är typ redan kär i hur han skriver och hur mycket jag än försöker kan jag inte låta bli att ha väldigt stora förhoppningar :nailbiting::nailbiting:. Jag är egentligen inte ute efter att träffa någon, det känns lite nära inpå skilsmässan, så jag brukar "skrämma" bort de jag känner att jag skulle kunna gilla lite extra. Den här gick inte att skrämma bort, istället har han nästlat sig in ordentligt :arghh:. Why???

Min Tinderdejt i Stockholm imorgon har jag däremot inga förhoppningar alls på. Det känns mycket lugnare, som en kul grej bara. Precis på den nivån jag känner är lagom just nu.
Tänk inte för mycket, det är mitt råd! Hoppas ni får en trevlig dejt. :)

Börjar bli smått less på "men avståndet är inget problem" :wtf:
Nähä, men ändå är ingen villig att åka 24 mil ToR mer än kanske nån gång per månad och i den takten tar det ju x antal år innan man känner varandra känns det som och jag vet att jag har vare sig tid/ork för att kuska på det viset speciellt ofta och det är jag väldigt tydlig med

Fast nu förutsätter du att ingen är villig att åka (eller framöver flytta)...jag var själv väldigt skeptisk till långdistansförhållanden. Sen hörde M av sig, bor 26 mil bort, vilket jag förklarade funkar dåligt för mig (barn, hästar, hundar, katter). Men han sa dels direkt att han var flyttbar och dels att han förstod att han skulle få åka oftare än mig pga våra olika livssituationer. Vi har setts varje helg sen i juni :) och nu har han sagt upp lägenheten och söker jobb där jag bor.

Fick nyss. Hej! Vill du att vi försöker lära känna varandra?
Och svarade att Hej, visst varför inte. Något du vill veta?

Fick tillbaka: Jag vill gärna se en bild innan jag ödslar mer tid på det här.

Känner mig jätte pepp på att skicka en bild. :banghead:
Har du ingen bild alls?

Fick nyss. Hej! Vill du att vi försöker lära känna varandra?
Och svarade att Hej, visst varför inte. Något du vill veta?

Fick tillbaka: Jag vill gärna se en bild innan jag ödslar mer tid på det här.

Känner mig jätte pepp på att skicka en bild. :banghead:

Jag fick nyss: Du har ingen bild på dig. Vill se dig innan vi pratar vidare

Hade han frågat om han fick se min bild hade det inte varit någon fara men att i princip befalla mig att visa den :banghead: :wtf: :turd:

Igår hade jag min dejt med M. Störtskön kille men jag gick inte riktigt igång på hans utseende. Men älskar hans röst så när man blundade och bara kände och lyssnade så var han :up: :rofl:. Inte pojkvänsmaterial då han kändes lite väl "skadad" men jag tror jag kan ha hittat mig mitt livs första kk, om vi bara lyckas hitta en medelväg då han gillar betydligt tuffare tag än vad jag är van vid. Men jag kände mig i kontroll hela tiden och han slutade/trappade ner på en gång när jag bad honom om det.

Jag var tyvärr tvungen att ställa in min dejt med A från Tinder idag :(. Diverse personliga problem gjorde att det blev omöjligt. Förhoppningsvis kommer jag att ha något ärende till Stockholm med jobbet här i december så då kanske vi kan träffas då istället.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 524
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka