Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi diskuterade varandras profiler för några år sedan - det var intressant. Var mycket som kanske inte riktigt uppfattades som tänkt.

Haha.. tänk om någon skulle sitta på ett annat forum och diskutera våra meddelanden, profiler etc :laugh:

Om någon har någon idé om var - och om det är för genomskinligt att nån tjej registrerar sig på sådant ställe så kunde vi grabbar i tråden idka lite spionage. Misstänker man kunde bli mörkrädd för mindre bara, men det är en förutfattad mening.

Om någon har någon idé om var - och om det är för genomskinligt att nån tjej registrerar sig på sådant ställe så kunde vi grabbar i tråden idka lite spionage. Misstänker man kunde bli mörkrädd för mindre bara, men det är en förutfattad mening.
Yo, det här är internet. Man behöver inte ha snopp för att kunna utge sig för att var kille på ett internetforum.

Det har inte blivit några fler träffar med han som flög hit. Vi var båda överens om att det var trevligt att träffas och att vi skulle ha fortsatt med det om vi bodde närmre varandra. Men det blir lite väl omständigt med avståndet.

Hade han känts ännu mer rätt hade jag förmodligen varit redo att satsa mer, men nu kändes det som att göra saker onödigt svåra. :)

Han sa att han tyckte att dejten var värd resan oavsett, det var trevligt att han kände så.

Mm, de kanske anser sig flyttbara eller ha en egen helikopter. Vem vet :idea:
Jag tycker det mest är bara lite konstigt jag med såna där "hej, läget?" mail från såna som bor evigheter bort :D

[RANT]
Jag är så fullständigt genomless på att tända på män. Kan man inte programmera om? Finns det inga "turn gay-camps"?

Försökte titta på Suicide Squad idag, och var tvungen att stänga av efter 30 min och skriva en arg rant på facebook om hur vidrigt det är att sexualisera en karaktär som Harley Quinn. Omedelbart stormar kränkta nördkillar till Marvels försvar och menar att "feminister aldrig är nöjda" osv.

De där få dagarna varje år jag faktiskt känner mig lite ensam, så släcker mänskligheten snabbt hoppet om att hitta nån som både kan lägga ihop 1+1 och dessutom uppbåda empatisk förmåga.

[/RANT]

När man inte når fram.

Jag avpolletterade en kik-kontakt för att han tjatade så. Jag sa till men det fortsatte. Då sa jag ifrån, tack och hej liksom.

Han fortsatte skicka meddelanden, att han inte menat att tjata osv. Jag upprepade mig en gång och slutade sen svara. Meddelandena fortsatte. Jag raderade oläst och svarade inte. De fortsatte, ett var fjärde - femte dag. Får också via gemensam ytlig bekant höra att personen jag slutat svara frågat bekanten om jag pratar med hen . Wtf liksom. Nåja. Jag fortsatte ignorera men läste nu meddelandena.

Varit tyst iaf en vecka så tänkte att nu, nu trillade poletten ner.

Nä. Idag:
"Hej där. Vad händer hos dig? Kan vi höras något? Fortfarande lika nyfiken på dig..."

Jag svarade nu. Ett längre "vad är det du inte förstår?"-svar. Jag sa ifrån pga tjat, och han - tjatar... :banghead:

Jag börjar bli jävligt desillusionerad...

Har fortsatt skriva med 98an.
Han är så himla vettig, respekterar mig och det jag säger, är intressant att diskutera med och söt som socker :love:
Men det finns tanke som skaver lite sådär i bakhuvudet ibland. Han är så vitt som jag förstår född sent på året, dvs. nästan 1,5 år yngre än mig. Och alltså...1,5 år i den här åldern...Det känns så "mycket" på något sätt. Jag menar, han går ju fortfarande på gymnasiet :eek: Särskilt också för mig som nästan på allvar började tro att det inte fanns några vettiga under 22 (och knappt över heller).
Inte så att den tanken finns där hela tiden, absolut inte. Men den har legat och "skavt" lite någon gång sådär. Blir tokig på mig själv och min hjärna ibland :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 524
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka