Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha.. tänk om någon skulle sitta på ett annat forum och diskutera våra meddelanden, profiler etc![]()
Yo, det här är internet. Man behöver inte ha snopp för att kunna utge sig för att var kille på ett internetforum.Om någon har någon idé om var - och om det är för genomskinligt att nån tjej registrerar sig på sådant ställe så kunde vi grabbar i tråden idka lite spionage. Misstänker man kunde bli mörkrädd för mindre bara, men det är en förutfattad mening.
Så är det.Yo, det här är internet. Man behöver inte ha snopp för att kunna utge sig för att var kille på ett internetforum.
Om någon har någon idé om var - och om det är för genomskinligt att nån tjej registrerar sig på sådant ställe så kunde vi grabbar i tråden idka lite spionage. Misstänker man kunde bli mörkrädd för mindre bara, men det är en förutfattad mening.
Masochist?Varför i hela fridens dagar skickar en skåning mail till mig som bor här uppe i mellanNorrland![]()
"För att allt ordnarsig nog bara man vill"Varför i hela fridens dagar skickar en skåning mail till mig som bor här uppe i mellanNorrland![]()
Och om man hittar honom så är det naturligtvis inte ömsesidigt.[RANT
De där få dagarna varje år jag faktiskt känner mig lite ensam, så släcker mänskligheten snabbt hoppet om att hitta nån som både kan lägga ihop 1+1 och dessutom uppbåda empatisk förmåga.[/RANT]
Jag jobbar med en skåning som påstår att allt norr om landskapsgränsen är Norrland. Så sett från den synvinkeln borde du kanske bo i Markaryd/Ljungby typ..?Varför i hela fridens dagar skickar en skåning mail till mig som bor här uppe i mellanNorrland![]()
Jag jobbar med en skåning som påstår att allt norr om landskapsgränsen är Norrland. Så sett från den synvinkeln borde du kanske bo i Markaryd/Ljungby typ..?
nästan 1,5 år yngre än mig. Och alltså...1,5 år i den här åldern...Det känns så "mycket" på något sätt.
Men det är ju ingenting juGo for it om allt känns bra
![]()