Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Meddelade gårdagens träff att jag inte tyckte det klickade i just dejting-sammanhang. Han tog det bra. Idag fick jag reda på att det är ännu ett etablerat par på jobbet och jag tog det mindre bra.

Jättekul för dom, ja absolut! Men vad fasen... JAG då!?? :arghh:

Ibland undrar jag varför jag ens försöker.

Meddelade gårdagens träff att jag inte tyckte det klickade i just dejting-sammanhang. Han tog det bra. Idag fick jag reda på att det är ännu ett etablerat par på jobbet och jag tog det mindre bra.

Jag förstår hur du känner, och tycker att man kan få känna lite så, i alla fall för sig själv. :)

För egen del tror jag det är på väg att rinna ut i sanden med M, som jag träffat 2-3 månader. Magkänslan säger mig det.

@tigerflicka - ja, och det är skönt att bli av med det där lilla "men vad f--! :(" som tenderar att dyka upp ett ögonblick genom att outa det här på buke, då kan man (jag) släppa det sen :)

Vad tråkigt. Magkänslan har ju en tendens till att stämma.

Jag tycker faktiskt att det är helt okej att känna så, sen ska man inte säga det till dem. Jag känner likadant med alla liknande uppdateringar som kommer på fb. Känns rätt hopplöst ibland. Men det är din tur, och min tur. Någon gång!

Kräks lite...

"Heej .., tyckte nu("som tillf.provanst.här i ankdammen"), att du stack upp lite mer, av allt fler.

Så om hon typ skulle"råka tappa en näsduk", så kanske,,jag"kröker"min rygg, och gör lite anspråk

(..ev.genom en vidare dialog, som"kaaanske"kunde leda till..the best in here:"Exit", dvs.vägen härifrån).

Vad vet jag,,

Kram,,
fr.the serios gentleman,,."

Alltså seriöst? Finns det verkligen nån som faller för sånt jäkla trams?

50 bilder med mestadels citat har han oxå...

Kräks lite...

"Heej .., tyckte nu("som tillf.provanst.här i ankdammen"), att du stack upp lite mer, av allt fler.

Så om hon typ skulle"råka tappa en näsduk", så kanske,,jag"kröker"min rygg, och gör lite anspråk

(..ev.genom en vidare dialog, som"kaaanske"kunde leda till..the best in here:"Exit", dvs.vägen härifrån).

Vad vet jag,,

Kram,,

Wow, det där var ju rent av svårt att läsa :crazy: Både svårt, och plågsamt ;)

Vad säger ni om den här inledningen då?
"Hej! Ska vi hoppa i säng direkt? :D"
Diskussionen fortsatte såhär:
Jag: Var det där den bästa öppningsfrasen du kunde komma på?
Han: Kändes rätt. Du är go. Kramgo. :-)
Jag: ...men det var nog inte rätt... Sorry!
Han: Nu ska vi inte vara stingsliga ;-) Förlåt. Låt oss börja om..du är go :-)
Jag: Sorry!
Han: Varför?
Jag: För du verkar respektlös!
Han: Nej. Det är jag inte. Försökte avancera snabbt..med glimten i ögat..
Jag: Ibland får man helt enkelt ta lärdom av sina misstag.
Mannen jag vill ha i mitt liv ska nog ha lite bättre fingertoppskänsla för hur man närmar sig och visar intresse för en kvinna.
Han: Jo, så är ni. Sållar lätt för att slippa. Så är ni ensamma också. Lycka till!

...så plötsligt var det mitt fel! (och alla kvinnors fel)

Kräks lite...

Vad vet jag,,

Kram,,

Ah, en gentlesir. Jag kräks lite i munnen varje gång jag får ett sådant meddelande.

Kräks lite...

Vad vet jag,,

Kram,,

Lovar att han säger att han använder situationstecken.

Har precis reggat mig på HP då det knappt finns någon från min stad på tinder, men jag är hittills besviken.

Jag har skrivet ålderspann max 35. Trots det är de flesta män som skriver betydligt äldre, ända upp till 70år!! Ingen farfar tack! Och sen fattar jag inte grejen med folk som skriver som bor på andra sidan landet. Varför då? Någon skrev dessutom att han var oflyttbar då han hade två barn på deltid. Han sökte någon som bara kunde flytta in i hans hus :wtf:.

Vad har ni för erfarenheter av HP?
Kassa, faktiskt. Men det kan bero på att det är representativt för män(skligheten) över lag...

/Inte alls bitter

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX