Ja, åtminstone ömsesidig sådan!
Och utan annat trassel som kan vara i vägen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, åtminstone ömsesidig sådan!
Jag förstår hur du känner, och tycker att man kan få känna lite så, i alla fall för sig själv.Meddelade gårdagens träff att jag inte tyckte det klickade i just dejting-sammanhang. Han tog det bra. Idag fick jag reda på att det är ännu ett etablerat par på jobbet och jag tog det mindre bra.
Jättekul för dom, ja absolut! Men vad fasen... JAG då!??
Ibland undrar jag varför jag ens försöker.
Meddelade gårdagens träff att jag inte tyckte det klickade i just dejting-sammanhang. Han tog det bra. Idag fick jag reda på att det är ännu ett etablerat par på jobbet och jag tog det mindre bra.
Jättekul för dom, ja absolut! Men vad fasen... JAG då!??
Ibland undrar jag varför jag ens försöker.
...och förhoppningsvis också minMen det är din tur, och min tur. Någon gång!
...och förhoppningsvis också min
Wow, det där var ju rent av svårt att läsa Både svårt, och plågsamtKräks lite...
"Heej .., tyckte nu("som tillf.provanst.här i ankdammen"), att du stack upp lite mer, av allt fler.
Så om hon typ skulle"råka tappa en näsduk", så kanske,,jag"kröker"min rygg, och gör lite anspråk
(..ev.genom en vidare dialog, som"kaaanske"kunde leda till..the best in here:"Exit", dvs.vägen härifrån).
Vad vet jag,,
Kram,,
fr.the serios gentleman,,."
Alltså seriöst? Finns det verkligen nån som faller för sånt jäkla trams?
50 bilder med mestadels citat har han oxå...
Wow, det där var ju rent av svårt att läsa Både svårt, och plågsamt
Hen är ju rakt på sak åtminstone, sen om man blir så sugen är ju en annan femmaVad säger ni om den här inledningen då?
"Hej! Ska vi hoppa i säng direkt? "
Diskussionen fortsatte såhär:Vad säger ni om den här inledningen då?
Kräks lite...
"Heej .., tyckte nu("som tillf.provanst.här i ankdammen"), att du stack upp lite mer, av allt fler.
Så om hon typ skulle"råka tappa en näsduk", så kanske,,jag"kröker"min rygg, och gör lite anspråk
(..ev.genom en vidare dialog, som"kaaanske"kunde leda till..the best in here:"Exit", dvs.vägen härifrån).
Vad vet jag,,
Kram,,
Och det där resonemanget att "vi är ensamma också". Det komiska i den kråksången är ju att han uppenbarligen också är det?
Lovar att han säger att han använder situationstecken.Kräks lite...
Vad vet jag,,
Kram,,
Med tanke på dravlet @Syrran! just återgav skulle jag tveklöst välja din!Vad säger ni om den här inledningen då?
Tänkte på det men svarade "Bittergubbe!" och blockade.Men precis!!
Hoppas att @tott svarade det.
Kassa, faktiskt. Men det kan bero på att det är representativt för män(skligheten) över lag...Har precis reggat mig på HP då det knappt finns någon från min stad på tinder, men jag är hittills besviken.
Jag har skrivet ålderspann max 35. Trots det är de flesta män som skriver betydligt äldre, ända upp till 70år!! Ingen farfar tack! Och sen fattar jag inte grejen med folk som skriver som bor på andra sidan landet. Varför då? Någon skrev dessutom att han var oflyttbar då han hade två barn på deltid. Han sökte någon som bara kunde flytta in i hans hus .
Vad har ni för erfarenheter av HP?