Så vilken likhet hade det med att män inte ens törs tacka nej om de inte är intresserade, fastän de ett flertal gånger sagt att de är det?Nej självklart inte. Men han var inte direkt drivande i att se till så dejten blev av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så vilken likhet hade det med att män inte ens törs tacka nej om de inte är intresserade, fastän de ett flertal gånger sagt att de är det?Nej självklart inte. Men han var inte direkt drivande i att se till så dejten blev av.
Alltså när de först verkar intressanta men sedan beter sig på ett sätt du inte gillar.
Jag stör mig också på om folk inte svarar eller liknande. Men att kalla dem fega känns ju märkligt.
Menar du att en måste redogöra direkt vad en känner när en sitter och chattar på nätet?Sorry, men i min värld så talar man i så fall om det. Om inte, så är man ju bara feg i alla fall.
Givetvis har du ingen lust att dejta någon som du inte kan kommunicera med. Vad skulle det vara bra för, liksom? Och det är ju uppenbarligen fallet i den här typen av situationer.Jag verkar ha väldigt svårt att göra mig förstådd idag, så jag provar att betona några ord..
INTRESSE har GIVETVIS funnits från BÅDA håll, allt flyter på finfint FRAM tills jag föreslår att ses irl. DÅ blir det knäppTYST och FÖRST DÅ visar de en egenskap jag inte alls gillar.
ANTINGEN har de ljugit om att de är intresserade ELLER så är de fega. Om någon velar lite, känner sig lite osäker just nu så är där inga problem, SÅLÄNGE de faktiskt kan kommunicera det.
Hundvakt i helgen, så imorgon får vi se om hundtricket funkar![]()
Typ samma. Därtill varianten som är flyttbar från tjottahejti och inte alls ser några problem i att det är rätt jävla svårt att lära känna karln innan en flytt.Vad har ni för erfarenheter av HP?
Har precis reggat mig på HP då det knappt finns någon från min stad på tinder, men jag är hittills besviken.
Jag har skrivet ålderspann max 35. Trots det är de flesta män som skriver betydligt äldre, ända upp till 70år!! Ingen farfar tack! Och sen fattar jag inte grejen med folk som skriver som bor på andra sidan landet. Varför då? Någon skrev dessutom att han var oflyttbar då han hade två barn på deltid. Han sökte någon som bara kunde flytta in i hans hus.
Vad har ni för erfarenheter av HP?
Typ samma. Därtill varianten som är flyttbar från tjottahejti och inte alls ser några problem i att det är rätt jävla svårt att lära känna karln innan en flytt.
Och småbarn, alla dessa småbarn... Jag vill inte ha en tonåring! Jag är för fan 30! Fick jag barn så fort jag fick min första mens så hade de där jävla 18-åringarna kunnat vara mina barn ffs!![]()
Samma. Med tillägg att jag upplevt att svarar jag inte på mail så skickas det fler istället för att lägga ner. Hade jag inte fått svar hade jag ju gett upp...
Nä det är väl tjattaktiken de kör på. Jag tänker inte heller svara på de som inte är intressanta och tyvärr har ingen varit det hittills. Och sedan får jag stalkerkänsla när folk skickar flera flirtar eller trycker gilla på alla mina bilder, men jag kanske är känslig.
Trevlig kille, hade dessutom med sig både fika och sittunderlag! Och vovvan skötte sig också.
Meeeen... ingen attraktion denna gången heller. Hade iofs misstänkt det lite från början men man vet ju inte förräns man ses live.
Jeje.. på't igen! Eller inte. Troligen inte.
Får nog bli en paus igen.
Haha ja nu vet inte jag hur gammal du är men 20-åringar är ju bara barnen ffsJa nu såg jag att jag fått en mejl från en 20åring! Och en man från lååångt bort vill lära känna mig. Seriöst, tänker inte män eller? Jag har svårt att tänka mig att kvinnor är likadana, men vad vet jag.
Flört-knappen kan inaktiverasNä det är väl tjattaktiken de kör på. Jag tänker inte heller svara på de som inte är intressanta och tyvärr har ingen varit det hittills. Och sedan får jag stalkerkänsla när folk skickar flera flirtar eller trycker gilla på alla mina bilder, men jag kanske är känslig.
Att det ska vara så svårt att hitta någon trevlig där det också finns attraktion?!