Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gick över förväntan faktiskt
Han var galet trevlig, perfekt längd, snygg, lagom tränad, fina tatueringar och han gillade verkligen mig.
Jag kan absolut tänka mig att träffa honom igen.
Härligt!
Jag kan också känna att jag vill gömma mig inför möten med okända människor så, tycker att det är skitjobbigt nästan alltid! Räcker nästan att träffa kollegor utanför jobbet (första gångerna), blir jättenervös av det!
Absolut typ dejt 5 eller så. Men inte som första dejt! Skulle jag aldrig göra.Bli upphämtad i en bil, köra ut någonstans långt ut i skogen/långt från civilisationen, och ha en dejt där, det låter lockande va?![]()
Absolut typ dejt 5 eller så. Men inte som första dejt! Skulle jag aldrig göra.
Att ens komma på tanken att föreslå något dylikt är väl typ så stor varningssignal det ens är möjligt att få... Wtf!Bli upphämtad i en bil, köra ut någonstans långt ut i skogen/långt från civilisationen, och ha en dejt där, det låter lockande va?![]()
Låter inte alls som en bra idé!Bli upphämtad i en bil, köra ut någonstans långt ut i skogen/långt från civilisationen, och ha en dejt där, det låter lockande va?![]()
Låter som en riktig klippaBli upphämtad i en bil, köra ut någonstans långt ut i skogen/långt från civilisationen, och ha en dejt där, det låter lockande va?![]()
Såå, de största anledningarna till mitt i princip obefintliga dejtingliv är sexuell läggning (lesbisk, hur hitta andra lesbiska???), social ångest, och närhetsfobi (framförallt fysisk). Har dejtat två personer i hela mitt liv (är 22) varav en är transexuell och jag pallade inte att han skulle gå på hormoner och bli mer manlig
Har Tinder men ingen skriver någonsin först, få svarar då jag tagit mod till mig att skriva, och har haft kanske 10 matchningar totalt sedan jag skaffade appen för flera månader sedan >__> Maybe I'm just destined to be single forever...
Får testa fb-gruppen!Jag tycker Tinder har varit ett väldigt bra sätt att träffa tjejer. Dock bor jag i en storstad vilket såklart ger lite större utbud. Det finns även en facebookgrupp som jag inte är med i men som jag har hört mycket bra om: Coola kvinnor söker coola kvinnor. Testa den! Annars är mitt bästa tips att börja med roller derby![]()
Hur gammal är du då?Fick pm från en snubbe som verkar jättegullig, och definitivt intressant.
Så är han 22![]()
Jag är 2 månader från att bli en 30-årig gammal kärring och har en nedre gräns på 25 som redan den känns väldigt ung.Hur gammal är du då?
Kan ju vara kul att prata lite även om han är yngre![]()
Ah, ja jag förstår. Är i samma ålder som dig och hade också tyckt att 22 var lite välJag är 2 månader från att bli en 30-årig gammal kärring och har en nedre gräns på 25 som redan den känns väldigt ung.
Jo givetvis, hell jag har rätt stadig kontakt med yngre än så i just syfte att snacka skit i stort sett, men jag vill ju gärna hitta en bra karl som inte bara är kul att prata med![]()
Det är ju det ja! Okej om bägge var äldre, då hade samma skillnad inte varit någon big deal (antar jag) men 22... Herregud, man hade ju knappt kommit ur tonåren i den åldernAh, ja jag förstår. Är i samma ålder som dig och hade också tyckt att 22 var lite väl![]()