Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det gick över förväntan faktiskt :)
Han var galet trevlig, perfekt längd, snygg, lagom tränad, fina tatueringar och han gillade verkligen mig.
Jag kan absolut tänka mig att träffa honom igen.

Härligt!

Jag kan också känna att jag vill gömma mig inför möten med okända människor så, tycker att det är skitjobbigt nästan alltid! Räcker nästan att träffa kollegor utanför jobbet (första gångerna), blir jättenervös av det!

Härligt!

Jag kan också känna att jag vill gömma mig inför möten med okända människor så, tycker att det är skitjobbigt nästan alltid! Räcker nästan att träffa kollegor utanför jobbet (första gångerna), blir jättenervös av det!

Det är jättejobbigt. Jag är väldigt trygg i min arbetsroll, vet att jag är både trevlig och underhållande.
Men utanför jobbet blir jag nervös, säger obegripliga grejer och är helt omöjlig.
Men han var så himla lättsam och okomplicerad så det gick jättebra :)

Min bangade... Inte så svårt att förstå, det är ju ändå dagen före midsommar...
Men mister man en står de flera åter... Snackar med en nu om att han ska komma hit :P
En annan hör av sej när han jobbat klart (22)

Så inte så farligt när de avbokar ändå

Bli upphämtad i en bil, köra ut någonstans långt ut i skogen/långt från civilisationen, och ha en dejt där, det låter lockande va? :grin:
Låter inte alls som en bra idé!
(Även om det är ungefär Vad jag planerar för min dejt på söndag :p fast då är det dejt två, jag har bilen plus två irländska varghundar med mig, så känner mig rätt safe ;) ) I ditt fall håller jag med @gul_zebra dock, verkligen varningssignal bara på förslaget :crazy:

Såå, de största anledningarna till mitt i princip obefintliga dejtingliv är sexuell läggning (lesbisk, hur hitta andra lesbiska???), social ångest, och närhetsfobi (framförallt fysisk). Har dejtat två personer i hela mitt liv (är 22) varav en är transexuell och jag pallade inte att han skulle gå på hormoner och bli mer manlig :(

Har Tinder men ingen skriver någonsin först, få svarar då jag tagit mod till mig att skriva, och har haft kanske 10 matchningar totalt sedan jag skaffade appen för flera månader sedan >__> Maybe I'm just destined to be single forever...

Jag tycker Tinder har varit ett väldigt bra sätt att träffa tjejer. Dock bor jag i en storstad vilket såklart ger lite större utbud. Det finns även en facebookgrupp som jag inte är med i men som jag har hört mycket bra om: Coola kvinnor söker coola kvinnor. Testa den! Annars är mitt bästa tips att börja med roller derby :D

Jag tycker Tinder har varit ett väldigt bra sätt att träffa tjejer. Dock bor jag i en storstad vilket såklart ger lite större utbud. Det finns även en facebookgrupp som jag inte är med i men som jag har hört mycket bra om: Coola kvinnor söker coola kvinnor. Testa den! Annars är mitt bästa tips att börja med roller derby :D
Får testa fb-gruppen!
Roller derby, säger du? Rullskridskor gillar jag, skulle nog vara ett najs sätt att rasta hunden! Dock är jag väldigt ömtålig och smärtkänslig så eehh xD

Dagens i-landsproblem från hon som inte dejtat på hundra år..
När lägger ni till en dejt som vän på Facebook?

Jag har massor med vänner på FB som jag känner mindre än J, men man kanske inte vill bli fb-vänenr förrän man vet att det faktiskt kommer bli något? När man nu vet det? :confused:

Vilse i dejtingdjungeln :D

Hur gammal är du då?
Kan ju vara kul att prata lite även om han är yngre :)
Jag är 2 månader från att bli en 30-årig gammal kärring och har en nedre gräns på 25 som redan den känns väldigt ung.
Jo givetvis, hell jag har rätt stadig kontakt med yngre än så i just syfte att snacka skit i stort sett, men jag vill ju gärna hitta en bra karl som inte bara är kul att prata med :p

Jag är 2 månader från att bli en 30-årig gammal kärring och har en nedre gräns på 25 som redan den känns väldigt ung.
Jo givetvis, hell jag har rätt stadig kontakt med yngre än så i just syfte att snacka skit i stort sett, men jag vill ju gärna hitta en bra karl som inte bara är kul att prata med :p
Ah, ja jag förstår. Är i samma ålder som dig och hade också tyckt att 22 var lite väl ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 712
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
17 009
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 423
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 310
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka