Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min dejt stannar iofs ända till söndagTorsdag = officiella dejtkvällen?![]()
Även här går det bra med dejtandet
Jag sov hos P igår, han åkte iväg på ett stort bilevent i torsdags kväll och kom hem igår eftermiddag. Vi har hörts en hel del under helgen, men det var väldigt mysigt att ses igår också. Vi ska inte heller ses förrän torsdag nu, håller med MiniLi om att det känns så jäkla långt bort?![]()
Hah!
Jag träffar min käraste var fjärde vecka, ibland nån gång däremellan. Jag hoppas verkligen det är bra att längta, så mycket som jag sysslar med just det.
Haha
Jag tror det är bra att längta, om man fixar det som person. Jag är jättedålig på att längta![]()
Torsdag = officiella dejtkvällen?![]()
Det är inte min huvudgren.
Jag skriver en hel del där och dejtar inget alls så...Får man hoppa in här även om man inte direkt dejtar aktivt? Jag är bra på att peppa andra till dejter istället!
Har dock en dejt ikväll, första dejten på typ tre månader, andra på typ tre år...
Jag tror att ni har tagit alla torsdagsdejter för denna veckan, finns ingen kvar till mig
Förra veckans happening verkar ha varit något av en engångsföreteelse dessvärre, trist men inget att göra åt. Känner bara att jag är lite matt och orkar inte leta och jaga och visa upp mig samtidigt som jag tycker det är sketatrist att vara den som "alltid är själv". Ofta så är det inte något jag tänker på så mycket, men så kommer det perioder där jag känner mig ensammast i världen och tycker synd om mig själv.
Well, well, får hoppas det går över snabbt![]()
Såå, de största anledningarna till mitt i princip obefintliga dejtingliv är sexuell läggning (lesbisk, hur hitta andra lesbiska???), social ångest, och närhetsfobi (framförallt fysisk). Har dejtat två personer i hela mitt liv (är 22) varav en är transexuell och jag pallade inte att han skulle gå på hormoner och bli mer manlig
Har Tinder men ingen skriver någonsin först, få svarar då jag tagit mod till mig att skriva, och har haft kanske 10 matchningar totalt sedan jag skaffade appen för flera månader sedan >__> Maybe I'm just destined to be single forever...