Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bestämde mig för att träffa killen igen, blir troligtvis i veckan. Men jag är väldigt skeptisk till att jag ska vilja träffa honom igen sen :p Ser det som övning typ haha, plus att det var roligt att få prata engelska :D

Plockade blommor inatt och la under kudden som man ska, men inte fasen vet jag vem jag drömde om :mad::p

Plockade blommor inatt och la under kudden som man ska, men inte fasen vet jag vem jag drömde om :mad::p
Du kanske skulle ha testat utan blommor under kudden, jag hade inga blommor men för ovanlighetens skull dök det upp en man i drömmarna och råkade vara otroligt attraktiv :rofl: Misstänker att jag vet varför just han dök upp i drömmen och varför det blev just den här natten, men ja, lite kul var det ändå.

Om man inte kan dejta i sängen direkt, det är anledningen till att jag fortfarande är singel! Bra att veta liksom.
Då kan det kvitta.

Det kan man säkert om man vill såklart, det är ju givetvis upp till var och en!
Men jag vill inte träffa en främmande person kl 00:30 och sova tsm.
Och då fick jag en utläggning om att det inte är konstigt att jag är singel när jag inte ens försöker att träffa någon.

Du kanske skulle ha testat utan blommor under kudden, jag hade inga blommor men för ovanlighetens skull dök det upp en man i drömmarna och råkade vara otroligt attraktiv :rofl: Misstänker att jag vet varför just han dök upp i drömmen och varför det blev just den här natten, men ja, lite kul var det ändå.

Fasen också, jag som tänkte att det här var svaret på problemet :p Eller det kanske det är, det kanske inte finns någon jag ska gifta mig med helt enkelt :p

Kanske lika bra, bröllop verkar kosta så mycket pengar. Tänk så mycket god glass och annat kul som går att köpa för de pengarna! :D

Haha ja, fast jag hade nog gärna hittat någon att gifta mig med också! Men om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte att jag kommer göra det, känns som att det är kört för min del!

Har någon annan noterat att "Nya händelser" på MP bara är lurendrejeri? Det kan stå "tott är nu vip-medlem" och går man in och kollar så har "tott" varit inloggad senast 4 december 2015.

Har någon annan noterat att "Nya händelser" på MP bara är lurendrejeri? Det kan stå "tott är nu vip-medlem" och går man in och kollar så har "tott" varit inloggad senast 4 december 2015.

Kan det inte vara att den användaren köpt abonnemang och det står som en ny händelse varje månad det förnyas?

Kan det inte vara att den användaren köpt abonnemang och det står som en ny händelse varje månad det förnyas?
Kan hända att det är så, men känns nog mest som lurendrejeri i alla fall. Man köper ju vip för en bestämd tid och då är man ju bara en gång ny vip-medlem - trots att man sen betalar det i delar.

Nu är jag hemma från min dejt :) Det blev ingen långpromenad med hundar, utan picknick vid havet. Det var väldigt trevligt! Är lite osäker, men kan inte riktigt analysera varför så misstänker det är för att jag tänker lite för mycket :angel: Tänker jag ska träffa honom igen och försöka inte överanalysera för mycket under tiden iaf ;)

Det kan man säkert om man vill såklart, det är ju givetvis upp till var och en!
Men jag vill inte träffa en främmande person kl 00:30 och sova tsm.
Och då fick jag en utläggning om att det inte är konstigt att jag är singel när jag inte ens försöker att träffa någon.
Det positiva är att stolpskotten eliminerar sig själva :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 712
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
17 008
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 423
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 310
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka