Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen som har lust att läsa igenom min profiltext på PM?
Har en rätt kort text, men tänker att om jag skriver annorlunda så kanske jag kan locka fler killar att skriva?
Vill ha en positiv ton i texten, men samtidigt vara klar med vad jag söker. Känner att den är kanske lite väl kort, eller, jag tänker om det är så att man kan få bättre/ fler svar.
Om du vill kan jag hjälpa till. Har skrivit min presentation och läst desto fler

Ingen som har lust att läsa igenom min profiltext på PM?
Har en rätt kort text, men tänker att om jag skriver annorlunda så kanske jag kan locka fler killar att skriva?
Vill ha en positiv ton i texten, men samtidigt vara klar med vad jag söker. Känner att den är kanske lite väl kort, eller, jag tänker om det är så att man kan få bättre/ fler svar.
Jag kan läsa om du vill :)

Jag borde säga till J att det inte kommer leda nånvart.
Vi träffades senast ute i lördags, men jag cyklade hem innan han hann föreslå att han skulle följa med. I söndags ville han komma över på frukost men jag var lite för miserabel för sällskap då. Och på lördag undrade han om jag vill med på bio, men då har jag redan planer.
Det känns som jag lyckas skjuta upp det hela tiden...

Mina barns far är två och ett halvt år yngre än jag. Vi var ihop i drygt elva år.
Brukar fastna för jämnåriga eller lite yngre :-)

Jag brukar fastna för lite äldre killar, det är nog därför som youngstern känns så ung - fast det egentligen inte är någon åldersskillnad att tala om.
Det är egentligen bara själva ålderssiffran som känns ung, han som person känns verkligen inte ung. På vissa plan verkar han vara betydligt mer mogen och eftertänksam än jag :p

@tigerflicka - ja känns det så, så är det nog så. Och då får man bara bita ihop och säga att man inte är så pepp på det längre, även om det är jobbigt. Men det brukar vara rätt skönt när man gjort det sen!

Vad kul att det går bra för så många nu, det är den roligaste läsningen :)

Här händer ingenting alls. Det närmaste jag kommer är att det går rykten om mig och snygga kollegan på jobbet :p
Att en tjej och en kille umgås så mycket som vi gör måste betyda att det är något på gång.
Vi tycker det är askul och spelar såklart med, det kan vi bjuda på när folk uppenbarligen har för lite att tänka på :D

Vad det ska vara svårt!
Träffade en person några gånger förra året. Personen dissade mig. Hörde av sig någon månad senare, och då var jag sur och dissade personen.
Det kändes helt okej när personen dissade mig, för min känsla var redan då att det inte kommer fungera. Jag är osocial, blyg och vill helst inte synas alls i sammanhang. Personen är mer eller mindre tvärt om, tar plats och upplevs som väldigt självsäker. Jag tycker det är jobbigt att vara med personen i miljöer där andra är.

Av någon anledning så har vi börjat prata igen och träffades för ett tag sedan. Min känsla direkt efteråt var att nej det här går inte, jag vill inte träffa personen igen. Men likförbaskat överväger jag ändå att träffa personen igen nu när personen vill ses igen? Jag vet inte om det är en trygghet att ha träffat personen och redan blivit bedömd rent kroppsligt (jag är väldigt överviktig och tycker det är fruktansvärt att dejta pga det), eller om det är något att satsa på? Känslorna efter samtliga gånger har varit att nej det här går inte. Tänk om det kunde vara enkelt!

Nu är jag hemma igen efter min dejt :) Kort dejt, men det berodde mest på tidpunkten och vår kollektiva trötthet! Hann med en fika iaf, och massa intressanta samtalsämnen. Han verkade ha (i mina ögon) väldigt vettiga värderingar, och hade ett fantastiskt leende :D tror vi ses igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 713
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
17 015
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 425
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 313
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka