Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Asså ...Varför kan inte de unga SKICKLIGA i sängen va intresserade av mer än bara ons ?
Han som va över idag va en WOWkille ... Asså en sån vill jag ha som pojkvän ;)
Aja ... Bara leta vidare... Nångång så...

men dumt å klaga ... Har massor jag pratar med (och när de försvinner efter dejt så kommer det nya hela tiden :p )... Nån ska väl "fastna" kan man ju tycka ....

Jag hade en stor presentation på jobbet tidigare idag som jag var rätt nervös över. Hade satt på flygplansläget en stund innan, men när jag var klar hade jag fått ett superfint peppmeddelande från youngstern som avslutades med en fråga om jag kanske kunde träffas i morgon i stället för på torsdag (som vi bestämt att ses), eftersom han tyckte att det kändes så långt till torsdag.
Himla gulligt ändå :love:

Senast ändrad:
Allt är relativt.

Så då är det 14-åringar ni jämför med..?

Nja, det var ju du som gjorde kopplingen 4 sekunders-sex och ungdomar? :p
Men vad som är en ungdom är så klart relativt.
Min är 24 och jag är snart 26 och jag klassar honom definitivt som en youngster - men verkligen inte på nivån av en fjortonåring :p (:wtf:)

Nja, det var ju du som gjorde kopplingen 4 sekunders-sex och ungdomar? :p
Jag är 50+, och för mig är även en trettiofemåring en ungdom.

Det var du som verkade feltolka åldern iom din kommentar om fyra sekunder? ;)
Jag tolkade ingen ålder alls. Jag gjorde en referens till denna icke så okända låt i ämnet. Om jag inte missminner mig så kom en specificerad ålder först in i ditt inlägg.

Ingen som har lust att läsa igenom min profiltext på PM?
Har en rätt kort text, men tänker att om jag skriver annorlunda så kanske jag kan locka fler killar att skriva?
Vill ha en positiv ton i texten, men samtidigt vara klar med vad jag söker. Känner att den är kanske lite väl kort, eller, jag tänker om det är så att man kan få bättre/ fler svar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 713
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
17 015
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 425
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 314
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka