Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lätt att man skickar typ "kjamizzzHej! *puss* Stefan
Nja... Är jag för svår om jag inte svarar?![]()
Det går att klara sig på väldigt få timmars sömn...Dejt nr 3 igår och alltså
Jag har bara sovit i 3 timmar (had other things to do) men humöret är ändå på topp idag
![]()
Dejt nr 3 igår och alltså
Jag har bara sovit i 3 timmar (had other things to do) men humöret är ändå på topp idag
![]()
Dejt nr 3 igår och alltså
![]()
Han är två år yngre än migGrymt!! :
Jag känner igen det där
Var det han som var lite yngre?
Han är två år yngre än mig![]()
Unga och energiskaPrecis som "min" då. Tydligen rätt bra det där med två år yngre alltså![]()
Jag som trodde att ungdomen hörde de fyra sekunderna till.Precis. Virila och uthålliga liksom![]()
Jag som trodde att ungdomen hörde de fyra sekunderna till.
Haha! Det är ju inga 14-åringar vi pratar omJag som trodde att ungdomen hörde de fyra sekunderna till.
Allt är relativt.Haha! Det är ju inga 14-åringar vi pratar om![]()
Allt är relativt.
Så då är det 14-åringar ni jämför med..?
Det var du som verkade feltolka åldern iom din kommentar om fyra sekunder?Allt är relativt.
Så då är det 14-åringar ni jämför med..?
Jag är 50+, och för mig är även en trettiofemåring en ungdom.Nja, det var ju du som gjorde kopplingen 4 sekunders-sex och ungdomar?![]()
Jag tolkade ingen ålder alls. Jag gjorde en referens till denna icke så okända låt i ämnet. Om jag inte missminner mig så kom en specificerad ålder först in i ditt inlägg.Det var du som verkade feltolka åldern iom din kommentar om fyra sekunder?![]()