Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så snyggt!
Jag känner en som pysslar en del med tentakelporr, ska jag hooka upp dig?![]()
@mandalaki pling!Kan inte släppa detta. Vad är tentakelporr.
Kan inte släppa detta. Vad är tentakelporr.
Haha jag tyckte också att alla verkade fula eller korkade i börjanEfter flera dagars övervägande och funderande så skapade jag mej ett konto på tinder.. Men alltså va?! Inte ett enda swipe på rätt håll än!!
Finns det bara guys som är fula eller har en spännisbild framför badrumsspegeln
Ni som är lite mer erfarna där inne, vad betyder knapparna?
Det röda krysset fattar jag (det är välanvänt) och jag antar att det gröna hjärtat är tvärtom -alltså en "like"? Eller..?
Men den gula tillbakaknappen då? Och den blåa stjärnan?
Känner mej vansinnigt korkad och precis lika rädd för att göra fel..
Haha jag tyckte också att alla verkade fula eller korkade i början
Sen dök det upp snyggingar också!
Jag använder inte knapparna utan drar bilderna åt höger, vänster eller uppåt. Höger = like, vänster = nej, uppåt = superlike (som syns av personen även om den inte gillar dig).
Haha! Jag har råkat gilla folk av misstag och sen fått matchning! Tur det går att ta bort matchningarJag vågade prova dra bilderna idag!
Livrädd för att göra fel.. Tänk om man råkar superlikea ett slemmo liksom..![]()
Fast jag tycker det var ett okej försök? Första mailet,..Kategorin konstiga mail:
"Gillar också Winnerbäck. Vi borde ta en promenad nån dag."
(Min presentation börjar med ett Winnerbäck-citat)
Han har ingen presentation så det enda jag vet om honom är att han också gillar Winnerbäck. Känns inte som anledning nog kanske.![]()
Kanske anledning nog att ta reda på mer om honomKategorin konstiga mail:
"Gillar också Winnerbäck. Vi borde ta en promenad nån dag."
(Min presentation börjar med ett Winnerbäck-citat)
Han har ingen presentation så det enda jag vet om honom är att han också gillar Winnerbäck. Känns inte som anledning nog kanske.![]()
Fast jag tycker det var ett okej försök? Första mailet,..
Då får han ju se till att säga nånting om sig själv, jag kan ju inte träffa honom enbart pga hans musiksmak.Kanske anledning nog att ta reda på mer om honom![]()
Det var det jag menade, kanske inte tillräckligt för en promenad men kanske tillräckligt för att ta reda på mer om honomDå får han ju se till att säga nånting om sig själv, jag kan ju inte träffa honom enbart pga hans musiksmak.![]()
Jo visst det vill jag också veta. Och jag vill maila lite innan man ses. Och det hade varit bra om han berättade lite mer om sig självDå får han ju se till att säga nånting om sig själv, jag kan ju inte träffa honom enbart pga hans musiksmak.![]()
Så aggressiv. ..Fick ett mail av en snubbe med denna press.
"Hej alla "allvetande personer" som har förutfattade meningar på hur jag är, vad jag gillar o.s.v! Jag har skägg på bilden, men kan du verkligen svara om jag har skägg nu också?
Man ska fråga, inte anta, för du lär dej knappast något nytt genom enbart slänga in någon i ett passande fack som ett det-objekt. Skriver man enbart "hej" är det inget tecken på fantasibrist, utan snarare en prövning om den andre också har lärt sig säga "hej".
Det är egentligen först då du/hen har bevisat att vara mottaglig för andra och är värdig få bättre dialog.
Jag har svårt förstå vad folk har här att göra om man inte kan förstå detta? Jag kan i min tur välja att anta (vilket är absolut det lättaste), eller göra något jobbigare som att fråga (vilket jag lär mig mer av). Man blir inte automatisk smartare med åldern. Du får faktiskt kämpa för det. Jag söker helt enkelt nån som är öppensinnad."
För mig kändes den sjukt osympatisk och uppfostrande![]()
Usch! Tycker det finns en del såna där bittra presentationer på nätet. Fattar inte hur de tror att man ska bli intresserad då det börjar med att skälla.Fick ett mail av en snubbe med denna press.
"Hej alla "allvetande personer" som har förutfattade meningar på hur jag är, vad jag gillar o.s.v! Jag har skägg på bilden, men kan du verkligen svara om jag har skägg nu också?
Man ska fråga, inte anta, för du lär dej knappast något nytt genom enbart slänga in någon i ett passande fack som ett det-objekt. Skriver man enbart "hej" är det inget tecken på fantasibrist, utan snarare en prövning om den andre också har lärt sig säga "hej".
Det är egentligen först då du/hen har bevisat att vara mottaglig för andra och är värdig få bättre dialog.
Jag har svårt förstå vad folk har här att göra om man inte kan förstå detta? Jag kan i min tur välja att anta (vilket är absolut det lättaste), eller göra något jobbigare som att fråga (vilket jag lär mig mer av). Man blir inte automatisk smartare med åldern. Du får faktiskt kämpa för det. Jag söker helt enkelt nån som är öppensinnad."
För mig kändes den sjukt osympatisk och uppfostrande![]()