Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi hyr tjänstebostad på mitt jobb. Alla fem jyckarna är med!@Migo jättefint! Hyr ni eller har köpt? Har alla hundarna följt med?
Utsikten är ju helt magisk!Nu har våra grejer äntligen landat i huset, och jag har tid att börja packa upp!
Skulle vilja få upp mina böcker nånstans i det här rummet, utan att skruva i väggarna. Ca 3 hyllmeter böcker.
Vi har två fula små vita billyhyllor med dörrar samt ett gäng trärena sjuttiotalshyllor i furu som följde med huset, inget av det känns tilltalande att ställa här inne.
Möbleringen är ett första utkast, den svarta fåtöljen ska ner i källaren, den enorma TVn ska bytas ut mot en betydligt mindre osv.
JappUtsikten är ju helt magisk!
Har du helt övergett rosa nu?Målat spegeln en gång till och ska ta hyllan ikväll
Köpt färg till stora hyllan, en helt underbar grön färg. Luckorna och lådorna kommer få knoppar i mässing.
Blir så glad av alla färger, havet i hallen, mörkblått och turkost och nu släpper vi in lövskogend grönska i vardagsrummet
Är väl därför jag inte gillar beige, som torrt gammalt gräs
Färgen är en matt färg precis som den turkosa.
Visa bifogad fil 120074
Har du helt övergett rosa nu?
Jag villhöver den här hängaren med fåglar;
https://www.wohnzimmer.se/product/t...RELA-g-yG4zfEqSK9rMDGrgDQPkmV_MBoC1RcQAvD_BwE
Den har jag tittat på så många gånger
Älskar den! Behöver bara komma på vart den ska vara
Jag säger köp!
Jag har inte heller någon plats i dagsläget...
Och försöker göra mig av med grejer och inte köpa pga miljö och spara pengar...
LampanJust nu går köket i lila. Funderar på att måla om köksstolarna men inte hittat en färg jag vill ha. Bor i hyresrätt i ett nyrenoverad kök så det är endast mina möbler och inredning jag kan påverka