Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I mitt torpkök har jag en gardinkappa sydd av ett vackert gammalt loppisfyndat lakan med fin spets i nederkant...Visa bifogad fil 120517
Frysen står ju lite dumt placerad. Den ska så småningom in där den vita dörren är. Det är ett skafferi men under tiden får den stå fritt i köket.
Vad tror ni man ska ha för gardiner? Vet inte om jag vill ha några fönstren r ganska små
Älskar kattmodulen till hyllan. Är det egen produktion eller köpes-hack?
Älskar kattmodulen till hyllan. Är det egen produktion eller köpes-hack?
Gillar kepshängaren! Är det någon ställning?Benen till hyllan har kommit och mattan är på plats. Supernöjd med färgerna i hallen
Känns mer ordentligt med små ben och jag kommer åt att dammsuga under
Visa bifogad fil 120938
Gillar kepshängaren! Är det någon ställning?
Åh jag älskar hennes illustrationer!Visa bifogad fil 120326
Beställt två posters till sovrummet
jajemen. Lite över 70m2 med 20m2 biyta
Bottenplan så är det vardagsrum, kök och 2 hallar övre plan sovrum och litet allrum källaren badrum/tvättstuga
Visa bifogad fil 120515
Har tänkt om. Kommer inte sätta upp gardiner någonstans för att få det så ljust och luftigt som möjligtDet ser verkligen super fint ut! Och gardiner ar "overrated", det blir sa ljust och fint om inte har nagra gardiner.
Verkligen jättefin!Hittade en så fin kruka, så fin att jag betalade mer i frakt än för själva krukan
Men blev jättenöjd, såg precis ut som jag väntat mig.
Visa bifogad fil 121485