Inredningstråden, del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hitta en gratis byrå som jag målat 🙂
Före
IMG_3499.webp

Nu är jag sur 😑
I fredags fick jag mail från butiken där vi köpte vår säng. De har avbrutit samarbetet med leverantören och vi kommer inte få vår säng
En vecka innan den skulle levereras 😡
Vi blev erbjudna en dyrare säng till samma pris som den gamla, men den provade vi, gillade inte och den finns bara i en äcklig olivgrön om man nu inte vill ha en grå eller beige 🤬
Så nu får vi börja om att leta igen och har dessutom väntat 7 veckor på ingenting 😭
Måste dessutom göra en extra resa till butiken för att få tillbaka handpenningen.

Nu är jag sur 😑
I fredags fick jag mail från butiken där vi köpte vår säng. De har avbrutit samarbetet med leverantören och vi kommer inte få vår säng
Vi blev erbjudna en dyrare säng till samma pris som den gamla, men den provade vi, gillade inte och den finns bara i en äcklig olivgrön om man nu inte vill ha en grå eller beige 🤬
Så nu får vi börja om att leta igen och har dessutom väntat 7 veckor på ingenting 😭
Måste dessutom göra en extra resa till butiken för att få tillbaka handpenningen.
De borde väl kunna göra en utbetalning på distans? Eller kompensera er för resan?

Nu är jag sur 😑
Så TRIST... :( Hoppas verkligen att ni hittar en annan säng ni gillar. Annars får ni väl ta en tråkig färg och så får du piffa den själv sedan... 😊

Så TRIST... :( Hoppas verkligen att ni hittar en annan säng ni gillar. Annars får ni väl ta en tråkig färg och så får du piffa den själv sedan... 😊

Spraymåla 😆
Det går verkligen inte med en tråkig färg, då kan vi lika gärna behålla den grå vi har.
Ska jag lägga ut en massa pengar får det inte vara halvdant och nästan bra.

Nu är jag sur 😑
Går det inte att köpa en sådan ni vill ha från någon annan återförsäljare?

Ska jag tacka er eller lämna tråden? :cautious:

Alla fina färgglada möbler gör mig glad, så nu tog jag tag i att köpa färg till mina köksstolar. Svåraste färgen att hitta online, och svindyr enligt min utsago men värd pengarna hoppas jag. Blir kalkfärg petrol blue så nu hoppas jag att det blir snyggt i mitt kök

Nu har vi varit och fått vår återbetalning, som dyker upp på kortet någon gång nästa vecka 😑
Fick ingen kompensation alls för vår extra resa eller för att de "lånat" närmare 17 k av oss i sju veckor till 0 % ränta.
Kommer aldrig mer besöka den butiken eller rekommendera någon att åka dit.

Nu har vi varit och fått vår återbetalning, som dyker upp på kortet någon gång nästa vecka 😑
Fick ingen kompensation alls för vår extra resa eller för att de "lånat" närmare 17 k av oss i sju veckor till 0 % ränta.
Kommer aldrig mer besöka den butiken eller rekommendera någon att åka dit.
Frågade ni efter något specifikt? Finns det någon kundtjänst? I sådana fall hade jag skrivit ett vänligt brev och ifrågasatt hur det kunde gå till som det gjorde... :)

Frågade ni efter något specifikt? Finns det någon kundtjänst? I sådana fall hade jag skrivit ett vänligt brev och ifrågasatt hur det kunde gå till som det gjorde... :)

Jag har haft mailkontakt med butikschefen, det enda hen skrev var att jag var tvungen att åka till butiken för att få mina pengar. Övriga frågor besvarades inte.
Frågade människan i butiken om vi skulle bli kompenserade för vår resa och för att vi legat ute med pengar.
Det skulle vi inte bli.
Gav ett negativt omdöme på Trustpilot och vill inte ha något mer med dem att göra.

Jag har haft mailkontakt med butikschefen, det enda hen skrev var att jag var tvungen att åka till butiken för att få mina pengar. Övriga frågor besvarades inte.
Frågade människan i butiken om vi skulle bli kompenserade för vår resa och för att vi legat ute med pengar.
Det skulle vi inte bli.
Gav ett negativt omdöme på Trustpilot och vill inte ha något mer med dem att göra.
Trist bemötande verkligen.... :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
29
· Visningar
2 625
Senast: pepp
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 281
Senast: LinnK
·
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 440
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag håller på och hjälper min mamma med att hitta en ny tvtjänst. Idag har hon Viasat som hon får in via satellit. En dyr tjänst som...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama