Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackSnyggt @Nepenthe så kul att fler använder färg!
De borde väl kunna göra en utbetalning på distans? Eller kompensera er för resan?Nu är jag sur
I fredags fick jag mail från butiken där vi köpte vår säng. De har avbrutit samarbetet med leverantören och vi kommer inte få vår säng
En vecka innan den skulle levereras
Vi blev erbjudna en dyrare säng till samma pris som den gamla, men den provade vi, gillade inte och den finns bara i en äcklig olivgrön om man nu inte vill ha en grå eller beige
Så nu får vi börja om att leta igen och har dessutom väntat 7 veckor på ingenting
Måste dessutom göra en extra resa till butiken för att få tillbaka handpenningen.
Så TRIST... Hoppas verkligen att ni hittar en annan säng ni gillar. Annars får ni väl ta en tråkig färg och så får du piffa den själv sedan...Nu är jag sur
I fredags fick jag mail från butiken där vi köpte vår säng. De har avbrutit samarbetet med leverantören och vi kommer inte få vår säng
Vi blev erbjudna en dyrare säng till samma pris som den gamla, men den provade vi, gillade inte och den finns bara i en äcklig olivgrön om man nu inte vill ha en grå eller beige
Så nu får vi börja om att leta igen och har dessutom väntat 7 veckor på ingenting
Måste dessutom göra en extra resa till butiken för att få tillbaka handpenningen.
De borde väl kunna göra en utbetalning på distans? Eller kompensera er för resan?
Så TRIST... Hoppas verkligen att ni hittar en annan säng ni gillar. Annars får ni väl ta en tråkig färg och så får du piffa den själv sedan...
Tack! Blev så glad när ja hitta de handtaget på bauhausSupersnygg och handtaget blev så himla bra
Går det inte att köpa en sådan ni vill ha från någon annan återförsäljare?Nu är jag sur
Går det inte att köpa en sådan ni vill ha från någon annan återförsäljare?
Frågade ni efter något specifikt? Finns det någon kundtjänst? I sådana fall hade jag skrivit ett vänligt brev och ifrågasatt hur det kunde gå till som det gjorde...Nu har vi varit och fått vår återbetalning, som dyker upp på kortet någon gång nästa vecka
Fick ingen kompensation alls för vår extra resa eller för att de "lånat" närmare 17 k av oss i sju veckor till 0 % ränta.
Kommer aldrig mer besöka den butiken eller rekommendera någon att åka dit.
Frågade ni efter något specifikt? Finns det någon kundtjänst? I sådana fall hade jag skrivit ett vänligt brev och ifrågasatt hur det kunde gå till som det gjorde...
Trist bemötande verkligen....Jag har haft mailkontakt med butikschefen, det enda hen skrev var att jag var tvungen att åka till butiken för att få mina pengar. Övriga frågor besvarades inte.
Frågade människan i butiken om vi skulle bli kompenserade för vår resa och för att vi legat ute med pengar.
Det skulle vi inte bli.
Gav ett negativt omdöme på Trustpilot och vill inte ha något mer med dem att göra.