Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äntligen klart, hatthyllan och korgarna sväljer SÅ mycket jämfört med tidigareJag fick tummen ur och bytte ut lite förvaring i hallen. Vi har inte gjort några förändringar alls här sen vi flyttade in och både skoskåpet och bänken var gamla och passar inte i huset. Ganska skönt att få plats med alla skor och dessutom få en avställningsyta som inte minsta barnet når
"Tyvärr" ledde det mest till att jag fick fler ideer så nu måste jag snart göra om allt för att måla över den hemska nittiotalstapeten och bygga en ny hatthylla.
Lite ologisk ordning, men vänster är efter.
Visa bifogad fil 116303
Så snyggt! Vilket lyft för soffan och mot väggens härliga färg, gillar verkligen tygetEfter
Kan även vara så att jag beställt en ny lampskärm till fönsterlampn, Lindbergs herbarium i blått.
Mer färg, mer mönster!
Visa bifogad fil 119670
Så snyggt! Vilket lyft för soffan och mot väggens härliga färg, gillar verkligen tyget
Oj, vad spännande ändå !!En castingperson från "Vem bor här?" såg mitt vardagsrum i en bild och frågade om jag inte skulle söka in!
Komplimang, men nej tack!
Efter
Kan även vara så att jag beställt en ny lampskärm till fönsterlampn, Lindbergs herbarium i blått.
Mer färg, mer mönster!
Visa bifogad fil 119670