Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den som är bredvid dock! Jag har glömt ordet, så typiskt, fyrtornet, men den heter ju inte så men det är det första som dyker upp! Älskar sådana!Visa bifogad fil 116094
Först min nya torkade goth bukett
Vet inte riktigt vad för ord du tänker på, kallar den också för fyren, det är en lampa i den också Fint när det är mörkt!Den som är bredvid dock! Jag har glömt ordet, så typiskt, fyrtornet, men den heter ju inte så men det är det första som dyker upp! Älskar sådana!
Skyll er själva långskonkar... mvh 1.62 m över havet..Hmm, hänger den för långt ner? Jag kan relativt enkelt förkorta den. Problemet är att den bara hänger ca 175cm över golvet. Jag 153 cm har inga problem men jag tänker på långa gäster.
Till viss del hänger den över bordet men även över soffan
Visa bifogad fil 116091
Edit: Inga Dreamies kommer att läggas i lyktan.
Hmm, hänger den för långt ner? Jag kan relativt enkelt förkorta den. Problemet är att den bara hänger ca 175cm över golvet. Jag 153 cm har inga problem men jag tänker på långa gäster.
Visa bifogad fil 116091
Ah, fyr! Det är inte lätt med ord Den är fin!Vet inte riktigt vad för ord du tänker på, kallar den också för fyren, det är en lampa i den också Fint när det är mörkt!
Satte den i tidinställt uttag, men tror att glödlampan har gått sönder och behöver bytas ut ... Men det händer när det händer den är fortfarande fin iallafall!
Vi långa personer är vana vid att akta våra huvuden så oroa dig inte för ossHmm, hänger den för långt ner? Jag kan relativt enkelt förkorta den. Problemet är att den bara hänger ca 175cm över golvet. Jag 153 cm har inga problem men jag tänker på långa gäster.
Visa bifogad fil 116091
Hmm, hänger den för långt ner? Jag kan relativt enkelt förkorta den. Problemet är att den bara hänger ca 175cm över golvet. Jag 153 cm har inga problem men jag tänker på långa gäster.
Visa bifogad fil 116091
Absolut inte högre upp. Utifrån bilden så hade jag velat ha ner den en bra bit till, för att verkligen markera att det inte är en udda placerad taklampa. Men, som sagt, det är helt utifrån bilden och det är svårt med vinklar i bilder. Och så var det där med långa gäster och katter med bra studs i baktassarna ...
Tak i färg (inte vitt alltså) är så underskattade
Håller med, älskar det!Tak i färg (inte vitt alltså) är så underskattade
Vi målade taket i matrummet (ljus)rosa bara för att jag vägrade vitt men blev skitsnyggt.Håller med, älskar det!
Den här bilden är inspo inför vår sovrumsrenovering som förhoppningsvis sker inom en snar snar framtid (eller tja, den är ju pågående men det är ett tag kvar innan vi det är dags att måla..)
Visa bifogad fil 116205
Vi målade taket i matrummet (ljus)rosa bara för att jag vägrade vitt men blev skitsnyggt.