Inredningstråden, del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
20230406_165604.webp

Först min nya torkade goth bukett :D

Den som är bredvid dock! :heart :heart Jag har glömt ordet, så typiskt, fyrtornet, men den heter ju inte så men det är det första som dyker upp! :D Älskar sådana!
Vet inte riktigt vad för ord du tänker på, kallar den också för fyren, det är en lampa i den också :love: Fint när det är mörkt!

Satte den i tidinställt uttag, men tror att glödlampan har gått sönder och behöver bytas ut ... Men det händer när det händer :angel: den är fortfarande fin iallafall! :D

Hmm, hänger den för långt ner? Jag kan relativt enkelt förkorta den. Problemet är att den bara hänger ca 175cm över golvet. Jag 153 cm har inga problem men jag tänker på långa gäster.

Till viss del hänger den över bordet men även över soffan
Visa bifogad fil 116091

Edit: Inga Dreamies kommer att läggas i lyktan.
Skyll er själva långskonkar... mvh 1.62 m över havet..

Vet inte riktigt vad för ord du tänker på, kallar den också för fyren, det är en lampa i den också :love: Fint när det är mörkt!

Satte den i tidinställt uttag, men tror att glödlampan har gått sönder och behöver bytas ut ... Men det händer när det händer :angel: den är fortfarande fin iallafall! :D
Ah, fyr! Det är inte lätt med ord :D Den är fin!
Jag har en fyr byggd i 3Dpussel med lampa i toppen. Mysig, men tar massor med batteri tyvärr. Tror jag ska köpa fler fyr...fyrer...fyrar :D

Hmm, hänger den för långt ner? Jag kan relativt enkelt förkorta den. Problemet är att den bara hänger ca 175cm över golvet. Jag 153 cm har inga problem men jag tänker på långa gäster.

Visa bifogad fil 116091

Vi långa personer är vana vid att akta våra huvuden så oroa dig inte för oss 😁

Mvh 180 lång

Visa bifogad fil 116091

Absolut inte högre upp. Utifrån bilden så hade jag velat ha ner den en bra bit till, för att verkligen markera att det inte är en udda placerad taklampa. Men, som sagt, det är helt utifrån bilden och det är svårt med vinklar i bilder. Och så var det där med långa gäster och katter med bra studs i baktassarna ... :D

Absolut inte högre upp. Utifrån bilden så hade jag velat ha ner den en bra bit till, för att verkligen markera att det inte är en udda placerad taklampa. Men, som sagt, det är helt utifrån bilden och det är svårt med vinklar i bilder. Och så var det där med långa gäster och katter med bra studs i baktassarna ... :D

Ja vinkeln jag fotar från gör att den ser ut att hänga högre upp än den gör. Ska se om jag kan fota från en annan vinkel. Lägre vill jag nog inte ha den mtp en viss liten brun dam.

1680808020312.png

Sablar vad svårt det är att få till en bra vinkel.

Edit: Allt är inte riktigt så snett som det ser ut. Jag är bara helt kass på att fota.

Jag tror att jag ska sno de här högtalarna (eller pappan får ta mina vita i utbyte).

Till vänster är ett fönster som ska bytas. Väggen ska få en skena längs med hela. Grå gardiner tror jag.

Det blir mörkt men jag tror det kommer kännas rofyllt ☺️ Rummet är så litet så ryms inga garderober för kläder eller annat som kräver mer ljus.

CC9B42AC-B611-4EBC-894A-9C20BF226F32.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
30
· Visningar
2 692
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 281
Senast: LinnK
·
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 442
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag håller på och hjälper min mamma med att hitta en ny tvtjänst. Idag har hon Viasat som hon får in via satellit. En dyr tjänst som...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix