Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ändå snyggt med rött!Visa bifogad fil 114888
Lite djärva industriella inredningsdetaljer här! Tror ni jag blev paff när jag kom ned och hittar en hel cementblandare inomhus?
Det bryter verkligen av!Ändå snyggt med rött!
Klipp av den och montera om kontakten?Suck… Lampa i hallen äntligen inköpt. Men hysteriskt lång sladd och den svarta ”kupan” är för stor för att man ska kunna sätta dit den.
Visa bifogad fil 114887
Klipp av den och montera om kontakten?
Brukar komma med instruktioner vid köp.
Hjälp! Vi har ett rum på markplan som vi inte fixat så mycket med än, det är L-format och förut var det soffgrupp i korta delen och matsalsbord i långa, men nu har vi ett matsalsbord med 8 platser i köket så det känns onödigt att ha det även där. Fram tills nu gardet varit kontor/syrum tillfälligt men snart är källaren färdig och det kommer flytta ned och då blir det tomt. Vad sjutton ska jag hitta på? Bibliotek?
Vardagsrumsdelen:
Visa bifogad fil 115237
Ursäkta röran…
Bibliotek! med inbyggda bokhyllor och läsfåtöljVardagsrumsdelen är alltså tänkt att vara kvar men kan flyttas på.
äsch då, diameter ska det förstås stå.Jag stör mig på att jag inte kan hitta några bra förvaringslådor för mina adventsstjärnor. De är 80 cm i omkrets så alla lådor jag hittar är för små och de ligger undanskuffade ovanpå en garderob. Där blir de jättedammiga men jag vågar inte lägga upp dom på vinden eftersom mössen säkert knaprar på dem då...
Är det någon som sett några mussäkra lådor i större format? Tänkte att det bör finnas "under sängen- förvaring" som kan passa men de lådor jag hittat är för små.
Vi har bara gjort om två rum färdigt här hemma sen vi flyttade in, men i gäst-/arbetsrummet har vi Hazel och i vardagsrummet Dahlia garden, båda Boråstapeter.Tapeter!? Vad har ni för tapeter (eller färg på väggarna) hemma eller vad har ni för favorittapeter hos andra/överlag?
Det hade varit jättekul att se bilder!
Kul att se!Vi har bara gjort om två rum färdigt här hemma sen vi flyttade in, men i gäst-/arbetsrummet har vi Hazel och i vardagsrummet Dahlia garden, båda Boråstapeter.
Härlig lampskärm !Min besatthet av Griffon-prylar fortsätter
Idag kom min efterlängtade löpare från USA
Visa bifogad fil 115491
Härlig lampskärm !