TackÄlskar din hylla med nagellacken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackÄlskar din hylla med nagellacken
Snyggt! Och fin lampa!Nu har vi målat klart köket. Rekommenderar det inte när man är tämligen höggravid och dunderförkyld, trodde jag skulle lägga mig ner och dö igår kväll Men nu är det i varje fall klart och jag blev väldigt nöjd!
Skralt här inne just nu och är inte säker på att vi ska ha just det bordet just där. Men en start!
Visa bifogad fil 112571
Jag bestämmer och lurar sambon att tro att han har något att säga till omHej alla!
Jag har en fråga till er som bor tillsammans med er partner .
Har ni några tips när det gäller att flytta ihop, när det gäller inredningen?
Hej alla!
Hej alla!
Jag bestämmer och lurar sambon att tro att han har något att säga till om
Vi har väldigt lika smak så det har aldrig varit några diskussioner om det, har valt det mesta tillsammans.
Vi har lite rosa grejer i köket som jag gillar och sambon inte bryr sig om.
Jag sålde alla mina möbler när jag och sambon flyttade ihop. Vi har ganska liknande smak. Så lite saker som möjligt, men kommer nog välja lite mer möbler som inte är vita i framtiden.
Min man är inte speciellt inredningsintresserad så jag bestämmer det mesta pga hans ointresse. Dock gillar han inte grönt av någon anledning, så det brukar vara en av hans få önskningar om vi ska måla/tapetsera om. Inte grönt. Men annars brukar det mesta gå bra...Hej alla!
Min man är inte speciellt inredningsintresserad så jag bestämmer det mesta pga hans ointresse. Dock gillar han inte grönt av någon anledning, så det brukar vara en av hans få önskningar om vi ska måla/tapetsera om. Inte grönt. Men annars brukar det mesta gå bra...
Haha
Okej!
Oj! Kändes det inte konstigt att inte ha dina möbler omkring dig? Fast du hade kanske andra saker?
----
Jag och pv har rätt så olika smak Vi tycker nog inte om någonting som är den andras . Det blir spännande det här!