Jag har turen att ha en sådan trashy smak att ofta är det billigaste i min smak vet inte vad det säger om mig dock
Jag vet att jag är en snobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har turen att ha en sådan trashy smak att ofta är det billigaste i min smak vet inte vad det säger om mig dock
Ja jag tycker den är sådär fulfinDen är ju fin!!
Påminner lite om min lampa
Som jag köpte på Åhléns för många år sedan och släpade runt med den på halva staden och sen hem
Visa bifogad fil 111003
Det är denJa jag tycker den är sådär fulfin
Det är lite därför jag inte får till den hos mig i dag, passar inte riktigt in, men ändå en detalj jag gillarDet är den
Tveksamt om jag skulle köpt den idag. Känns som min inredningsstil har utvecklats något. Men när det begav sig så målade jag om väggarna svarta med massor av silverdetaljer. Mitt sovrum hos min pappa
Tycker inte du har någon dålig smak! Tvärtom.Jag köpte en skelande porslinshund för 7 papp Kombinerar alltså dålig och dyr smak
Tycker inte att du har dålig smak. Tycker generellt det här med smak är svårt, bara för att man själv inte gillar det någon annan gillar så betyder ju inte det att det är dåligt? Snarare att det är annan smak än vad man själv har.Jag köpte en skelande porslinshund för 7 papp Kombinerar alltså dålig och dyr smak
Trodde först att det var mitt kökDen första kakeldekoren vi köpte var bedrövlig så den åkte tillbaka
Efter lite funderande valde vi en retrodekor, passar i vårt kök som är en blandning av gammalt och nytt, den blå färgen är väldigt lik den vi har en hallen utanför köket.
Ljuset är inte toppen såhär på kvällen, ska fota i dagsljus och när sambon skurit till dem, har gammalt kakel med lite udda mått
Visa bifogad fil 111165
Trodde först att det var mitt kök
Samma diskbänk och handtag på luckorna!
Jag kanske också skulle skaffa kakeldekor
Jag köpte en skelande porslinshund för 7 papp Kombinerar alltså dålig och dyr smak
Tycker inte att du har dålig smak. Tycker generellt det här med smak är svårt, bara för att man själv inte gillar det någon annan gillar så betyder ju inte det att det är dåligt? Snarare att det är annan smak än vad man själv har.
Vi har några plastblommor som döljer lite sladdar och det ser faktiskt helt okej ut. Hade gärna haft riktiga klätterväxter men får inget förutom Monstera att överleva.Har varken tid eller råd med den växtlighet jag egentligen vill ha hemma så försöker mig på ett småbarns-åren-hack med.. plast! Får utvärdera med tiden men tycker hittills inte den är helt fy skam? Inte i närheten lika trevligt som äkta men bättre än ingenting är väl ungefär min tanke. Tänker att den kan få stå på någon hylla i vardagsrummet som prydnad eller så.
Visa bifogad fil 111217