Bättre än en madrass i varje fall
Tyckte den betsade var lite fin, kanske skulle kolla närmare på den.
Gillade också den betsade den känns lite levande och tror den kan gå bra ihop med väggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bättre än en madrass i varje fall
Tyckte den betsade var lite fin, kanske skulle kolla närmare på den.
Googlade penisboken.... Årets julklapp avklarad Tack!
Perfekt julklapp, jag hade blivit jätteglad
Funderar också på att ge bort penisboken i present eller den med rumpor alt. bröst.
Äsch, Mosslanda passar inte Finns i en för smal och en för bred längd. Får leta vidare!
Den här skulle inte funka?
https://www.ginza.se/product/74960?...6jssN50DnjQxt37qoBCC-PEBW6yrE9PkaAquwEALw_wcB
Den här skulle inte funka?
https://www.ginza.se/product/74960?...6jssN50DnjQxt37qoBCC-PEBW6yrE9PkaAquwEALw_wcB
Men vilka smarta! Funderar bara på hur många fler hål jag vågar göra i väggarna här hemma
Kan man ha för mycket hål?
/kommer få återställa varenda vägg...
Åh, om jag skulle beskriva färgen så skulle jag säga borstat silver jättefint!Har äntligen fått hem ett nytt bord till vårt vardagsrum som vi ska använda som matsalsbord. Beställde från rustik unik som gör alla bord själva. Bordet är i borstad gran med järnvitriol som bets. Hur fint som helst och verkligen rustikt. Är hur nöjd som helst. Skivan är 100 cm vilket är lagom till vardags och så har vi en iläggsskiva på 66 cm.
Visa bifogad fil 75609
Cool!Visa bifogad fil 75916
Hittade en svensk på etsy som gjorde och hade en sån här till salu, slog genast till Det är en konstgjord kattskalle i den, jag gillar dödskallar och älskar katter så det var som två flugor i en smäll!
Tyvärr råkade skallen gå lite sönder i posten (men inte så synligt), dioraman var dock mycket väl inpackad, men säljaren sa snabbt att han skulle göra en ny och skicka den så nu är den på väg via posten så nu får jag istället två såna dödskallar!
Planerar att ha den "trasiga" liggande på en hylla och den nya i dioraman. Där tänkte jag prova slingra in den i ledljus, kanske mossa på botten om det går..
Det finns mycket fint på etsy, det är bara det att jag inte har paypal som hindrar mig. Och det är nog lika bra det
Åh, om jag skulle beskriva färgen så skulle jag säga borstat silver jättefint!
Hur länge fick du vänta nu från beställning?
Inte så jätteilla! Det är ju ändå semester, och ett helt bord gjort ifrån grunden!Tack ja vi gillar det verkligen! Jag kollade när vi beställt det var den 14 juni och fick det nu men då var fabriken stängd i tre veckor för semester under denna perioden. Har förstått att det är lite olika väntetider beroende på hur mycket de har i ordrar. När man beställer så läggs en beställning i kö sen kan man bestämma bets t.ex. till några veckor innan leverans tror jag det var. Vi beställde hem kulörprover så vi kunde kolla och jämföra med vårt golv. Är fullkomligt kär i vårt bord!