Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fått upp tavlan jag köpte på auktion. Den passar bra in i rummet tycker jag. Ska bara se ifall jag är nöjd med placeringen eller om jag ska flytta den lite i sidled.
Visa bifogad fil 76096
En loppad lampa till ! Kunde inte motstå för 300 kr.... Men tveksamt om kupan är original när den sticker så högt upp?? @athena_arabians vet kanske du? Är den gammal?
Visa bifogad fil 76136
Den är i alla fall GIGANTISK ! Lampans diameter är 40 cm.....Nej, jag tror inte den är original men den kan mycket väl vara från tiden.
grönt i köket och rosa i hallen, eller tvärtom?Mitt vardagsrum ska ha Boråstapeters ”midsummer eve” och köket (öppen planlösning) målas med en rosa eller grön från den tapeten (grå inredning).
Men vad ska jag ha i hall/klädkammare (troligen öppen planlösning med vita garderober)??
Kylskåpsmagneter ja... I ett svagt ögonblick när jag inser att infallet att föda upp fjärilar hemma inte gick att genomföra på grund av att tanken slog mig för sent på säsongen så kompenserade jag med att köpa fjärilsmagneter istället:Fått en ny kyl. Nu börjar projekt hitta fina magneter, den förra klistrade jag klistermärken på, inte att rekommendera
Visa bifogad fil 76975
Kylskåpsmagneter ja... I ett svagt ögonblick när jag inser att infallet att föda upp fjärilar hemma inte gick att genomföra på grund av att tanken slog mig för sent på säsongen så kompenserade jag med att köpa fjärilsmagneter istället:
Visa bifogad fil 77070
Det blev ju inte alls överdrivet många eller så! Men jag gillar dem ändå så de får vara kvar för tillfället!