Inredningstråden, del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
20210828_175122.webp

Fått en ny kyl. Nu börjar projekt hitta fina magneter, den förra klistrade jag klistermärken på, inte att rekommendera :D
Visa bifogad fil 76975
Kylskåpsmagneter ja... I ett svagt ögonblick när jag inser att infallet att föda upp fjärilar hemma inte gick att genomföra på grund av att tanken slog mig för sent på säsongen så kompenserade jag med att köpa fjärilsmagneter istället:

20210917_183442.webp

Det blev ju inte alls överdrivet många eller så! 🤣 Men jag gillar dem ändå så de får vara kvar för tillfället! :D

Kylskåpsmagneter ja... I ett svagt ögonblick när jag inser att infallet att föda upp fjärilar hemma inte gick att genomföra på grund av att tanken slog mig för sent på säsongen så kompenserade jag med att köpa fjärilsmagneter istället:

Visa bifogad fil 77070

Det blev ju inte alls överdrivet många eller så! 🤣 Men jag gillar dem ändå så de får vara kvar för tillfället! :D

Har såna på bevakning på tradera :D
Screenshot_20210917-184528_Tradera.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 020
Senast: SaraXX
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 725
Senast: Bison
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?