Inredningstråden, del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tuttarna på plats :D
20211004_145512.webp

Jag behöver tips!
Vi har precis renoverat badrummet och jag vet inte vart jag ska göra av schampoflaskor mm i duschen -hur har ni det?
Vill helst undvika dom vanliga korgarna i krom eller liknande, plast känns rent spontant som ett big no-no..

Help pleeeeaaaseee!!Visa bifogad fil 79217

Gud vilken snygg dusch!
Har tyvärr inga tips då min första tanke var en hörnställning i samma färg som duschen :D

Jag behöver tips!
Vi har precis renoverat badrummet och jag vet inte vart jag ska göra av schampoflaskor mm i duschen -hur har ni det?
Vill helst undvika dom vanliga korgarna i krom eller liknande, plast känns rent spontant som ett big no-no..

Help pleeeeaaaseee!!Visa bifogad fil 79217
Har ni nog med skåp/lådplats så hade jag köpt korgar att ta med sig in i dushen så dom var undanstoppade men redo och lätta att plocka fram ☺️ Så fint, 😍både duschen och kaklet. Heter det subway tiles, den stilen?

Har ni nog med skåp/lådplats så hade jag köpt korgar att ta med sig in i dushen så dom var undanstoppade men redo och lätta att plocka fram ☺️ Så fint, 😍både duschen och kaklet. Heter det subway tiles, den stilen?

Jag skulle absolut kunna ha mitt undanstoppat och plocka in när jag ska duscha men jag tror inte sambon är så pigg på det..
Tack! Ingen aning 😆

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
29
· Visningar
2 627
Senast: pepp
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 281
Senast: LinnK
·
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 442
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag håller på och hjälper min mamma med att hitta en ny tvtjänst. Idag har hon Viasat som hon får in via satellit. En dyr tjänst som...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama