Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att se tapeten. Det är den som mina föräldrar precis satt upp i mitt fd flickrum när de renoveradeVisa bifogad fil 79060
Inte mycket till bild MEN jag har äntligen fått upp min allra finaste tavla ”Cigg i Siljan” Förvånansvärt svårt att hitta ramar på 70x70
Åh det hamnade till slut en tavla där! Vad skoj!
Åh det hamnade till slut en tavla där! Vad skoj!
Fördelen med att vara konstnär! Man kan byta!Yes! Men kanske byter ut den inom kort den känns lite taffligt gjord nu när jag tränat lite mer
Jag behöver tips!
Vi har precis renoverat badrummet och jag vet inte vart jag ska göra av schampoflaskor mm i duschen -hur har ni det?
Vill helst undvika dom vanliga korgarna i krom eller liknande, plast känns rent spontant som ett big no-no..
Help pleeeeaaaseee!!Visa bifogad fil 79217
Något sånt här att hänga över glasväggen?Jag behöver tips!
Vi har precis renoverat badrummet och jag vet inte vart jag ska göra av schampoflaskor mm i duschen -hur har ni det?
Vill helst undvika dom vanliga korgarna i krom eller liknande, plast känns rent spontant som ett big no-no..
Gud vilken snygg dusch!
Har tyvärr inga tips då min första tanke var en hörnställning i samma färg som duschen
Har ni nog med skåp/lådplats så hade jag köpt korgar att ta med sig in i dushen så dom var undanstoppade men redo och lätta att plocka fram Så fint, både duschen och kaklet. Heter det subway tiles, den stilen?Jag behöver tips!
Men ja, absolut!Något sånt här att hänga över glasväggen?
Har ni nog med skåp/lådplats så hade jag köpt korgar att ta med sig in i dushen så dom var undanstoppade men redo och lätta att plocka fram Så fint, både duschen och kaklet. Heter det subway tiles, den stilen?
Gillar tavlan starkt!