Så fin! Och annorlunda, förstår att du är nöjd! Säg till när du börjar säljaVisa bifogad fil 79882Har gjort en lampa av en gammal separator. Nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fin! Och annorlunda, förstår att du är nöjd! Säg till när du börjar säljaVisa bifogad fil 79882Har gjort en lampa av en gammal separator. Nöjd!
Jag har en vän som målar en del och brukar gå på second hand-affärer och köpa tavlor med ramar hon gillar. Är det bra dukar så brukar hon använda dom att måla på senare också men det är mest för att det går att hitta jättefina ramar billigt. Kanske iof svårt att hitta en så stor på det sättet.
Vilken snygg tapet! Är den original eller nyproduktion?Visa bifogad fil 79060
Inte mycket till bild MEN jag har äntligen fått upp min allra finaste tavla ”Cigg i Siljan” Förvånansvärt svårt att hitta ramar på 70x70
Tack! Nyproduktion efter äldre förlaga/inspiration om jag inte minns fel https://www.durosweden.se/natverkVilken snygg tapet! Är den original eller nyproduktion?
Så roligt att de nyproducerar så mycket fint från förr. Hade inte haft något emot den på väggenTack! Nyproduktion efter äldre förlaga/inspiration om jag inte minns fel https://www.durosweden.se/natverk
Vilken fin väggfärg! Namn på kulören ?Satt hemma i soffan en kväll, tog en bild och kom bara att känna - vad nöjd jag är med hur just denna del av huset ser ut just nu. Visa bifogad fil 81580
Så fin!! Påminner mycket om en lampa jag vill ha men ”min” är lilaNär vi flyttade in så satt det två jättefina lampor i vardagsrumstaket kvar. De är svåra att helt göra rättvisa på kort men det blir väldigt fina skuggor i taket av dem när det är mörkt. Men kanske får ni en uppfattning iallafall. Vet ej var de kommer ifrån förra ägaren var från Italien så kanske han hade dem med sig därifrån. Är iallafall väldigt glad över dessa lampor de lyser upp vårt vardagsrum på drygt 20 kvadratmeter på ett fantastiskt sätt.
Visa bifogad fil 86500