Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!
jag vill se kort på babben framifrån
Nisse det låter som våra tyska granna är bättre, de har "sommarhus" här, är väl här ett par månader om året, men har alltid godis med sig!!! Das ist gute nachbaren finde ich!
En liten updatering här hemifrån: Moa styr och stället totalt här hemma nu. När hon kryper iväg är jag tätt efter, det tycker hon är skitkul och skrattar så hon glömmer flytta händerna = trillar på fejset= gråter. Lajbans.
Hon reser sig mot allt, dammsugaren är hennes bästa vän i hela världen, står mot den, knuffar den, startar den, lägger sig på den- och framför allt - skäller på den! Har filmat en liten trudelutt ska försöka lada upp den nån gång i tiden.
Hon har börjat "sjunga" hon grejar med nåt och låter väldigt musikalisk, "pratet" har liksom en melodi, dökul!
Framför kameran ska man mest fula sig.
Håller man henne i händerna går hon iväg, släpper så hon står och håller i en hand bara superstadigt!
Jag såg i min barn-bok att jag gick runt möblerna när jag var 7 månader, himmel vad glad jag är att hon inte gör det än
Det räcker att hon släpper och står själv nån sekund så får jag hjärtat i halsgropen!
Inatt har vi varit väldigt snoriga både hon och jag, har vi sovit 3 timmar överdriver jag nog. När hon väl har "somnat" ligger hon och snurrar och vrider sig, vet inte hur många gånger jag fick riktiga bitch-slapps under natten. Sen snorar jag till så hon vaknar. Jippi liksom.
Imorgon ska jag jobba, och det ska bli regn är storm. Då är det väl kanon att jobba ute med hästar när man också är förkyld och feber?
Det blir nog bra detta
Sambon har haft semester denna veckan, och trots han "varit så sjuuuuk
"
Har han kunnat greja färdigt i tv-rummet och närstan klart köket, när han inte orkade gå ut i bilen och hämta barnvagnen för han mådde så dåligt
Så han har varit duktig!