Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Hon har blivit så rolig, för när hon plötsligt blir tyst och stilla då har hon hitta nåt litet som hon sitter och pillar med, och när jag frågar vad hon har får nått tittar hon skrämt på mig och kryper iväg i ilfart med lappen, eller vad det nu är:love:

:rofl::rofl::rofl: kan se henne framför mig. :rofl:

Visst är det gulligt ;)
Och så häftigt att de redan kan ha såna tankar "nej jag måste rymma annars tar morsan den!"

Jag önskade tisdag eftersom jag ev inte här hemma på torsdag, och voltis vill klappa djur på skansen.
Funkar det med dig? Finns ju bjöööörnungar!!!!

Igår var vi på 40-års fest i SKOGÅS, och kom hem vid halv elva ungefär eftersom snäckan hade fått nog då och jag höll på att frysa ihjäl...

Sen åt hon välling, och sen....sov snäckan däckad i egen säng fram till klockan 5, då vaknade hon och fick nappen, somnade om till halv sju!!!

Vilken grej!

Yes funkar haha bra att kolla bara så man inte är där fel dag :angel:

go snäckan!
luckan sov i sin säng hela natten, fick ge henne flaska en gång, i sängen, o napp en sen sov vi till halv åtta tror jag.,

Toppen!

Kpist, du kan inte leasa ut AK47:ans äldre syskon? Vore så kul om du hakade på!!

Breccia_ , jag och voltis promenerar från Mariatorget/Södra Station, vill ni promenera med, eller möta upp där?

Vilken tid ska vi säga? halv elva-elva? Så är vi där till lunch?

Såg ditt sms ang skogås sent på kvällen så svarade inte... Hade ni trevligt här ute förorten då?? :D:banana:

Jag möts gärna så tidigt som möjligt på tis.. Breccia får bestämma ;)

jo men vi kan promenera, tar nog pendeln, spännande värre, aldrig åkt kommunalt förrut med Luckan haha! ska se med tid, men jag är flexibel :)

jo men vi kan promenera, tar nog pendeln, spännande värre, aldrig åkt kommunalt förrut med Luckan haha! ska se med tid, men jag är flexibel :)

:eek: Jag som tippade på att du skulle ta bilen ända till djurgården :D;) Härligt!
Vi tar också pendeln, åkte för första gången sist vi träffades i stan, Chelsea älskade det!

Och Luckan är ju så lätthanterlig, kommer gå galant :banana:

Kul, Luckan kommer älska det:D

Då ses vi tisdag, du bestämmer tid!

Skogås var helt okej, vi var i nåt radhusområde och hinkade bål:D:o

Haha du minns inte gatunamnet? Bor ju i radhusområde själv :D Nyfiken ju!

I kväll vågade jag inte lämna C i vår säng efter hon nattats, som jag alltid annars gör. I går hittade vi henne vinglandes på sängkanten när vi kom upp! :eek: Min sida är vid hennes spjälsäng, och hon ligger alltid där. Men nu var hon på motsatta sidan, på kanten!
Så, ammade till sömns som vanligt men sen lade jag över henne i hennes säng. Gick bra tredje försöket, tvärvaknade först och grääääät efter tutten. Så bara att ta upp igen.
Ska börja söva utan tutte snart också, men tar en sak i taget :p

Kvintettvägen, tror jag:)

Vi har ett sängskydd på hennes sida, som en tygram hon inte kan rulla/krypa över. Sen när jag lägger mig fäller jag ner den. Praktisk!

alltså jag dööör haha luckan bara tar sig framåt överallt och hela tiden, hon försöker krypa ut eller ja kanske inte krypa men "typ", genom balkongdörren o så försöker hon ta dvd-spelaren!

Är det ngn färdig ram man köper till just det ändamålet eller?

Kvintettvägen, det är typ... 200m från våran gata :D Borde gått ut och lyssnat efter snäckan :angel:

Jopp, till för barn som börjar sova i egen säng, så de inte rullar ur. Fick den av en gammal kollega, plus en skötväska jag använt en gång och sen tappat bort....
Carena bed rail, ser ut såhär:
1925368330.jpg

Antyder du något om min avkommas röstresurser???Vill du bada med hajar imorgon eller?:D

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 952
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25