Sv: Höstföräldrar 2011
Håller tummarna!
Håller tummarna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja oooh jag är också så nyfiken!!! Ingen bebis nu heller.. Är väl den veliga vågen som inte kan bestämma sig Mer konstant lite lättare molvärk nu som då i vecka 38 när jag trodde den skulle komma ut sist...
Ja jag misstänker att jag kommer sakna det en del jag med
Den 5:e har vi tid hos BM och då kommer det bokas tid för kontroll på spec mv och då också datum för igångsättning. Jag hoppas ju verkligen det kommer igång innan. Ska ju vara svårare med fl som inte kommit igång på naturlig väg
Jag vet att många (till och med de flesta kanske?) tycker och tänker så, men jag förstår verkligen inte alls det mysiga i att gå upp i vikt, bli otymplig och få svårt att röra sig, ha jobbiga sammandragningar och lyssna på omgivningens kommentarer. Det är bara en enda lång plåga för mig. Förklara gärna, för jag förstår verkligen inte alls! För mig är graviditet och "få en bebis" två helt skilda saker känslomässigt. Jag ser jättemycket fram emot att få min bebis, men jag bara avskyr det här tillståndet.