Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja cryptonit känner jag till men det blev omöjligt att fatta vad det andra ordet var eftersom du inte skrev ut det. Man ska inte behöva söka på forumet för att hitta rätt tråd, tycker jag.
Det handlar inte om att gilla eller inte gilla skämten, det handlar om att få en chans att förstå vad felläsningen var för ord egentligen.Men jösses.
Jag har inte fattat alla skämt i tråden eller ens tyckt att vissa är kul. Men då skrollar jag.
Man måste inte gilla allt. Tycker jag.
Jag har inte dissat nåt skämt.Jag tycker att det är du som har en trist attityd. Som dissar andras skämt och kräver en förklaring bara för att du inte förstår skämtet.
Skulle vi ha som krav att alla skulle förstå alla skämt faller hela tråden.
Hur svårt kan det vara att bara scrolla om det inte funkar?
Jag tycker det känns skittrist att få nån typ av omdömme på något som är skrivet som en kul grej.
Hur hade du själv upplevt det?
Observera det fetade.Hade jag varit otydlig och fått omdöme på det så hade jag såklart förtydligat vad jag menade.
Det händer hyfsat ofta att nån inte förstår, både här och i andra trådar och då ber man om förtydligande. Jag har aldrig sett nån annan klaga på att de behöver förklara bättre.
Vitsen med tråden är felläsningar/sägningar/skrivningar/hörningar och skrivs det inte ut vad det stod/hördes egentligen så blir det ju inget sammanhang.
Det finns inga osynliga regler. Om man tänker logiskt så förstår man att andra inte kan veta vad man läst/hört/sagt/skrivit fel om de inte får veta det.Jag förklarade ju och du blir ändå inte nöjd.
Jag tyckte det här var en kul tråd där man slapp uppsträckningar och trista påpekande men jag hade fel.
Jag låter din tråd med osynliga regler vara ifred i fortsättningen.
Varför fortsätter du? Kan du bara inte lägga ner? Jag har ju lämnat tråden sen över en vecka tillbaka.Det handlar inte om att gilla eller inte gilla skämten, det handlar om att få en chans att förstå vad felläsningen var för ord egentligen.
Jag har inte dissat nåt skämt.
Observera det fetade.
Det finns inga osynliga regler. Om man tänker logiskt så förstår man att andra inte kan veta vad man läst/hört/sagt/skrivit fel om de inte får veta det.
Upprepar det jag skrev förut: Vitsen med tråden är felläsningar/sägningar/skrivningar/hörningar och skrivs det inte ut vad det stod/hördes egentligen så blir det ju inget sammanhang.
Jag och syrran är bägge fysiklärare, jag ville skriva till henne att jag önskade briefa lite ang Ström och Spänning men skriver ”Kan du ringa när det passar, behöver briefa väldigt snabbt stön och spänning ”
För att sammanfatta och förtydliga.Varför fortsätter du? Kan du bara inte lägga ner? Jag har ju lämnat tråden sen över en vecka tillbaka.
Som jag sagt. Jag kommer INTE skriva mer i den.
Men exakt! Syrran trodde jag hade börjat dejtaJa, de kan höra ihop, "stön och spänning"!
Vad äter man Levaxin för?Läste min journal från kiropraktorn. H*n hade skrivit att jag äter Levaxin för ADHD.
Ehm ... det står faktiskt så. Under medicinering var det det enda som stod så h*n kan inte ha blandat ihop ord i flera meningar.
Levaxin är för sköldkörteln.Vad äter man Levaxin för?
Har du ADHD?
Åh, den hade passat fint för insta kontot journalgrodor (där finns massa kul )Läste min journal från kiropraktorn. H*n hade skrivit att jag äter Levaxin för ADHD.
Ehm ... det står faktiskt så. Under medicinering var det det enda som stod så h*n kan inte ha blandat ihop ord i flera meningar.
Jag äter Levaxin för sköldkörteln och en annan medicin för ADHD.
Kullerbytta i huvudet? Skulle det vara elvanse kanske?Läste min journal från kiropraktorn. H*n hade skrivit att jag äter Levaxin för ADHD.
Jag kollade på Facebook men kan inte posta där, är väl bara admin som kan det.Åh, den hade passat fint för insta kontot journalgrodor (där finns massa kul )
Vet inte, kanske man skickar in till dom så lägger dom upp det? Roligt var det iafJag kollade på Facebook men kan inte posta där, är väl bara admin som kan det.