Oj är så snurrig just nu att jag inte ens såg feletMin grammatik ger sig på unghunden
@drekaflúga
Ska vara min gammtik, antar att det står för gammeltik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj är så snurrig just nu att jag inte ens såg feletMin grammatik ger sig på unghunden
@drekaflúga
Min grammatik ger sig på unghunden
@drekaflúga
Lust kan ju ge löss.Reklam på radion, en dam sjunger med trånande röst: "Kom till mej om du har löss, löss, löss!"
Nej, det var inte reklam för Anticimex för damen sjöng egentligen "lust" så det handlade om något helt annat. Säkert trevligare.
Hjälp! Puh! Tur att man har passerat tiden för att få barn......"Gravid vid första ögonkastet...."
Jag "ser" en katt varje gång vi kör förbi på ett visst ställe. Det är i verkligheten en avbruten "vägstolpe" (ingen aning om vad de heter på riktigt, men en sådan där kort bred vit sak)... Men på lite avstånd ser det PRECIS ut som en sittande katt. Tycker jag i alla fall...Min man och jag körde en sväng upp mot fjället, då jag ser det jag tror är en Ren i diket...
Ja ja, jag borde bytt linser för länge sedan.
Jag pekar och säger
-Ser du "den"?
- Va? menar du storken, säger min man
Det var varken en Ren eller en Stork. Det var en Trana.....
* Jenny *
Jag med. Från runda frimärken till samtal kring ämnet porto (kul värre) till aha Porto.Runt Porto.
Typ runda frimärken? Finns det
Behöver tydligen uppdatera mina geografikunskaper
Det finns runda frimärken men vet inte om det finns svenska. För länge sen gav posten ut trekantiga frimärken.Runt Porto.
Typ runda frimärken? Finns det
Behöver tydligen uppdatera mina geografikunskaper
Gäller att virka tightLäste i vgv-tråden att @sthu skulle virka fröpåsar
Vad det egentligen stod var ”Nu ska jag vika fröpåsar”.
Älskling jag tar vibrationsplattan till jobbet
Snorgärsens mindre kända storebror?Jaha, nu har alltså ledarredaktionen på SvD en Snorgärs som skriver!?
Nehej, Storgärds står det ju...
https://www.svd.se/a/y6plJg/edvard-selander-dog-for-friheten-i-ukraina