Höra/läsa/säga/skriva fel del 2

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 451
  • Visningar Visningar 116 412
Låten “Unstoppable” med Sia går ju (tydligen) som nedan:

”I put my armor on, show you how strong I am
I put my armor on, I'll show you that I am”

Jag har hört ”I put my arm around…” tyckte det var lite gulligt. Lixom ”Jag håller om dig och visar hur stark jag är…” Nej… :o

Snott den på fb men alltså, nån gräns för hur fel det kan bli får det väl ändå finnas 😣
IMG_3723.webp

De pratade om teknik och mask i nyhetsmorgon på TV4. (Jag har tvn på i bakgrunden så såg inte bilden).
Fattade inte vad för teknik som har med maskar att göra.
Så sa någon något om ”han” och jag fattade att det var Musk de pratade om, inte mask.

Min vän baklängesprataren har en mamma som är likadan..
När hunden visade onödigt stort intresse för mammans jackficka, sa mamman
- De klart jag brukar ju ha godis i fick-jackan. så det är inte konstigt om han vill lukta på fick-jackan.
Sedan fick hon in fick-jackan i en mening till innan pappan i husen sa
- De heter jackfickan * Suck*
De är en rätt luttrad pappa :angel:

* Jenny *

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 848
Senast: Dyngpeter
·
Kropp & Själ En gång eller två 😳 Finns det verkligen människor som gör det? 25 gånger per natt i snitt somnar jag om. Aldrig mindre än 20 uppvaknande. 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 207
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 460
Senast: qitis
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
750
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V