Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med, för jag läste (4 gånger) trosor istället för trasor"Om jonatan drar rumpan på golvet finns det en sprayflaska med desinfektionsmedel på bordet tror jag, eller hyllan mitt emot. Rena trasor i korgen i badrummet."
Kattvakten blev lite orolig för vem Jonatan är som kommer och skitar ner mitt golv. (Hon, skulle det stå, det vill säga min katt då, som inte heter Jonatan.)
Jag med, för jag läste (4 gånger) trosor istället för trasor
Nu tycker jag det låter bekant. Gjorde inte David Batra något sånt i Världens sämsta indier, med Malin Mendel? Eller om de filmade en man som gjorde så.Det finns en konstig indisk sed, ett sätt att göra pilgrimsvandring, eller ja pilgrimsålning, där de lägger sig raklånga på marken, går upp på alla fyra, sätter fötterna bredvid händerna, reser sig (typ en meter längre fram än de var när de började) och sedan fortsätter så ända tills de når pilgrimsmålet.
Ifall du vill ha inspiration till när du ska åla hem, menar jag.
Ingen aning! Bara sett det på plats. Det ser otroligt smärtsamt ut.Nu tycker jag det låter bekant. Gjorde inte David Batra något sånt i Världens sämsta indier, med Malin Mendel? Eller om de filmade en man som gjorde så.
Jag läser så också hela tiden"Ni som har en son, när får ni era fakturor?"
Vänta, kostade jag extra för föräldrarna?
Det finns en konstig indisk sed, ett sätt att göra pilgrimsvandring, eller ja pilgrimsålning, där de lägger sig raklånga på marken, går upp på alla fyra, sätter fötterna bredvid händerna, reser sig (typ en meter längre fram än de var när de började) och sedan fortsätter så ända tills de når pilgrimsmålet.
Ifall du vill ha inspiration till när du ska åla hem, menar jag.
Gissar att bedövningen faktiskt var själva anledningen till krälandet, kan det stämma?Jag krälade hem några gånger under universitetstiden, det gick rätt bra eftersom jag var förbedövad
Gissar att bedövningen faktiskt var själva anledningen till krälandet, kan det stämma?
Vad står det egentligen?"Ni som har en son, när får ni era fakturor?"
Vänta, kostade jag extra för föräldrarna?
"Ni som har eon" - tråd på forumetVad står det egentligen?
Extra roligt om man även betonar det som ”en son”."Ni som har eon" - tråd på forumet
Ska inte rubriken "Få igång kaninen" ligga under djur?
Trots att det är bild på en kamin så ser mina ögon bara hur man ska får igång kaninen. Frågorna blir många?