Höra/läsa/säga/skriva fel del 2

Notifiering från Youtube,

Ny video..

" Margareta Grääs - Hur man tvättar pengar"

O_o

Näää..., hur man tvättar penslar,... Sina penslar till smink
Haha, när jag läste "tvättar penslar" böt min hjärna plats på l och s och fick för sig att l var ett i... Ryckte till mentalt (för tillåter YouTube såna videor?) och tyckte det lät konstigt innan jag insåg att vi är på ett hästforum och att din video förmodligen handlar om rengöring av skap hos häst. Insåg efter omläsning att den tolkningen var fel den också :idea:

Jag har en liten läsa fel period just nu,.. en ny favorit, har sett tråden många gånger meeen
"Tråd för random bilder med roliga texter", har nu min lilla förvirrade hjärna gjort om till...

"Tråd för random bilder med roliga tanter" 🤷😆

Läste rubriker på SvD:

C894DECD-59F0-443B-94DA-62295D176F9A.webp

Apan Manda i blöja. Ok.
Sen var min hjärna inställd på djur, så jag läste: ”Ekorre: … i plånboken”

:confused:

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 423
Senast: BornAgain
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
717
Senast: Whoever
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Samhälle Jag har gått hos psykiatrin sen typ 25 år tillbaka pga psykisk ohälsa av olika slag. Det har varit medicin förstås men också terapi. Nu...
Svar
12
· Visningar
707
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?