Höra/läsa/säga/skriva fel del 2

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 452
  • Visningar Visningar 116 710
Notifiering från Youtube,

Ny video..

" Margareta Grääs - Hur man tvättar pengar"

O_o

Näää..., hur man tvättar penslar,... Sina penslar till smink
Haha, när jag läste "tvättar penslar" böt min hjärna plats på l och s och fick för sig att l var ett i... Ryckte till mentalt (för tillåter YouTube såna videor?) och tyckte det lät konstigt innan jag insåg att vi är på ett hästforum och att din video förmodligen handlar om rengöring av skap hos häst. Insåg efter omläsning att den tolkningen var fel den också :idea:

Jag har en liten läsa fel period just nu,.. en ny favorit, har sett tråden många gånger meeen
"Tråd för random bilder med roliga texter", har nu min lilla förvirrade hjärna gjort om till...

"Tråd för random bilder med roliga tanter" 🤷😆

Läste rubriker på SvD:

C894DECD-59F0-443B-94DA-62295D176F9A.webp

Apan Manda i blöja. Ok.
Sen var min hjärna inställd på djur, så jag läste: ”Ekorre: … i plånboken”

:confused:

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 867
Senast: Dyngpeter
·
Kropp & Själ En gång eller två 😳 Finns det verkligen människor som gör det? 25 gånger per natt i snitt somnar jag om. Aldrig mindre än 20 uppvaknande. 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 219
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2
Svar
34
· Visningar
1 122
Senast: _Elly_
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 471
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka