Jag läser takluckan och tänkte först i mitt stilla sinne att jag skulle vara helt okej med att inte kunna öppna takluckan i rådande väderlek.Trådrubriken "Förhindra att tantluckan fryser"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läser takluckan och tänkte först i mitt stilla sinne att jag skulle vara helt okej med att inte kunna öppna takluckan i rådande väderlek.Trådrubriken "Förhindra att tantluckan fryser"
Jag läser takluckan och tänkte först i mitt stilla sinne att jag skulle vara helt okej med att inte kunna öppna takluckan i rådande väderlek.
Haha, när jag läste "tvättar penslar" böt min hjärna plats på l och s och fick för sig att l var ett i... Ryckte till mentalt (för tillåter YouTube såna videor?) och tyckte det lät konstigt innan jag insåg att vi är på ett hästforum och att din video förmodligen handlar om rengöring av skap hos häst. Insåg efter omläsning att den tolkningen var fel den ocksåNotifiering från Youtube,
Ny video..
" Margareta Grääs - Hur man tvättar pengar"
Näää..., hur man tvättar penslar,... Sina penslar till smink
Båda passar ändå i detta avseende så det var inte så illa :PGrattis kokta ägg
(Gratis kokta ägg)
Tänkte först att det kanske var en väldigt sarkastisk kommentar om någons begränsade färdigheter i köketBåda passar ändå i detta avseende så det var inte så illa :P
Alltså, jag vill se den om kiropraktornJulkalender 2022: kiropraktorn som försvann
Det kändes inte helt rätt, men jag accepterade det fram tills nu.
Måste erkänna att jag blev lite besviken när jag insåg att det var en kronprins som försvunnit.
Slets mellan skrattemojin och hjärtat därLyssnade på en lokal radiokanal där en gammal farbror spelade gamla godingar och berättade lite om artisten.
Han berättade bland annat om en artist som var uppvuxen i Soho. Bara det att han uttalade det som ett rim på 'johoo'