Pep-talk?Hjärt-lungräddning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pep-talk?Hjärt-lungräddning?
Hjärt-lungräddning?
Pep-talk?
Haha!Jag krälade hem några gånger under universitetstiden, det gick rätt bra eftersom jag var förbedövad
Haha!
Ligger nu och funderar på eventuella skillnader mellan att kräla hem (@athena_arabians ) och att åla hem (@Rosett ).
Jag tror ni får demonstrera så att vi kan klargöra detta en gång för alla.
Vilken ooootur.Nja... jag är inte student längre
Jag tänker att åla hem så är det mer rundade rörelser med hela kroppen likt en orm. Som om man skulle vara iklädd en hel strumpa.Haha!
Ligger nu och funderar på eventuella skillnader mellan att kräla hem (@athena_arabians ) och att åla hem (@Rosett ).
Jag tror ni får demonstrera så att vi kan klargöra detta en gång för alla.
Lysande!Jag tänker att åla hem så är det mer rundade rörelser med hela kroppen likt en orm. Som om man skulle vara iklädd en hel strumpa.
Kräla hem är liknande rörelser, men använder armar och ben mer då de inte är fast mot kroppen.
Men en demonstration skulle ju inte vara helt fel heller. För att kunna göra en analys på skillnaderna.
Har tränat endel krälning i trånga utrymmen under bord och under scener mm. Så skulle nog kunna få till det.
Strålande!Har tränat endel krälning i trånga utrymmen under bord och under scener mm. Så skulle nog kunna få till det.
Ålandet överlämnar jag till någon annan.
Får väl offra mig när jag har lite erfarenhet på området iallafall. Men skulle någon annan hellre ställa upp så kan jag avstå också.
It’s me, I am Helen. Version 1 gäller.Fick en påminnelse på mejlen från min skola:
"Reminder! Please prepare quesadillas for Helen by Friday."
Jag blev förskräckt. Jag har aldrig gjort quesadillas, och jag har ingen aning om hur jag ska skicka dem till Helen i tid. Är detta någon studentikos tradition jag missat?
Sen mejl nr 2:
"Apologies. Please prepare questions for Helen before your tutoring session on Friday."
It’s me, I am Helen. Version 1 gäller.
Tankluckan?Trådrubriken "Förhindra att tantluckan fryser"
Precis Som frusen tant är det lätt att man läser lite fel där!Tankluckan?
Var tvungen att gå tillbaka och läsa, ”men står det inte tant…”Precis Som frusen tant är det lätt att man läser lite fel där!
Nej tyvärr! Men jag funderar på vad en tantlucka skulle kunna vara för nåt om det faktiskt fanns.Var tvungen att gå tillbaka och läsa, ”men står det inte tant…”