Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur illa är det med spräckt skinn?Hur illa är det med spräckt tarm?
Jätteilla!
(Spräckt skärm, stod det visst.)
Jag läser samma sak, varje gång!Hur illa är det med spräckt tarm?
Jätteilla!
(Spräckt skärm, stod det visst.)
Klimakteriets effekter på hästfoder
Nä. Klimatkrisen.
Varje gång!Klimakteriets effekter på hästfoder
Nä. Klimatkrisen.
Detta fick mig att skratta högt”El Barone 111 byter gubbryttare”
https://www.bukefalos.se/threads/el-barone-111-byter-guldryttare.1513867
*guldryttare
Iofs byter han till en ”gubbryttare”.
Känns ändå som det kunde varit intressant läsning20 irriterande hem & gårdar har tidningen Lantliv visst gjort ett bookazine om enligt min läsförmåga.
Faktiskt! Istället sitter jag här och bläddrar bland inspirerande hem och gårdar, snark. Kom med nåt nytt va!Känns ändå som det kunde varit intressant läsning
Tipsa dom om det vettjaFaktiskt! Istället sitter jag här och bläddrar bland inspirerande hem och gårdar, snark. Kom med nåt nytt va!
DörNär Word försöker vara hjälpsam...
Visa bifogad fil 105484
Tyvärr var det varken kannemeyeriid eller sneerier jag ville skriva, men tack så mycket ändå!
Blev ju tvungen att googla vad en kannemy... var för något (och om ordet verkligen fanns )När Word försöker vara hjälpsam...
Visa bifogad fil 105484
Tyvärr var det varken kannemeyeriid eller sneerier jag ville skriva, men tack så mycket ändå!
Just det ja, det skulle jag ju också göra! Och nu har jag gjort det. Vet dock inte om jag blev så mycket klokare. Ändå en lite imponerande gissning från Words sida, om jag anstränger mig kan jag liksom förstå hur uttalet av de båda orden kan tros vara lite lika om man inte är bekant med språket/språken...Blev ju tvungen att googla vad en kannemy... var för något (och om ordet verkligen fanns )