SDs sommarläger för kvinnor?
Åh herregud, där höll jag på att spreja koffeindricka på datorn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SDs sommarläger för kvinnor?
Vad hade ni svarat på den frågan då?"Gillar du korridorer?"
(koriander)
Ja, generellt gillar jag nog korridorer mer än genomsnittet. Kanske var därför min hjärna fyllde i?Vad hade ni svarat på den frågan då?
Kanske! Vore intressant att ta reda på om det är så felläsningar sker. Jag vet att jag ibland sett fel och fått kreativ inspiration på det sättet. Som i: Åh, är det där...? Vad koolt! Eller nej, det var det visst inte alls. Men någon borde göra det.Ja, generellt gillar jag nog korridorer mer än genomsnittet. Kanske var därför min hjärna fyllde i?
Högst troligt!Kanske! Vore intressant att ta reda på om det är så felläsningar sker. Jag vet att jag ibland sett fel och fått kreativ inspiration på det sättet. Som i: Åh, är det där...? Vad koolt! Eller nej, det var det visst inte alls. Men någon borde göra det.
Trodde först att jag var i störiga saker-tråden och funderade på åt vilket håll du störde dig s.a.s.Prins Joachims fyra barn som fr o m januari inte längre ska kallas prinsar och prinsessa utan grevar och tomtenisse.
Va???
(komtesse)
"Såg inte en enda grek! Snyggt jobbat!"Jag skrev till särbon och var nöjd för att jag skickat in en uppgift i en videoredigeringskurs jag går, där en person står i en studio och tipsar om en bok. Skickade min filmsnutt till honom också, så han kan se vad jag har gjort, med texten:
"Förutom att ta bort lite störande greker i bakgrunden och fixa ljuset osv så var uppgiften att få till det där med boken."
Det var alltså inga störande greker i bakgrunden, däremot lite grejer.
Alltså, det har jag liksom trott att det hette, tills för ca 6 sekunder sedan. Har tyckt att det var ett så underligt namnEtt ord jag har svårt för är discgolf.
Min hjärna lägger till ett o för att göra det mer festligt, discogolf.
Haha jag trodde också det hette discogolf vad dum jag känner migAlltså, det har jag liksom trott att det hette, tills för ca 6 sekunder sedan. Har tyckt att det var ett så underligt namn