Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

Men va? Det är väl inte Habinas teori från början bara för att hon säger att hon tänkte det redan i morse. Hon kunde väl postat det då och inte Efter mitt
Men den konversationen var väl ändå redan igårkväll? Att Habina inte har ändrat sig över natten känns rimligt.
 
Herregud nu blir jag nojig. Om en av rösterna på fio är falsk och ulven i fårakläder + röstfifflaren röstar på mig, då åker jag? Eller så blir det lottning. :nailbiting:
 
Att tycka att det inte finns något skumt i den här leken är väl att vara tillbakadragen? Det är ju skumt alltihopa :cautious:
Fast det var ju inte LenaH som tyckte att det inte finns skumma saker i leken, det var ju en teori mot fio? Såhär skrev hon:
Jag tycker @fio är skum.
Mycket är känsla nu men det kör ju jag ofta med ffa i början så läs inte in nåt mer i det, tack. ;)

Jag vet att hon visat att hon skrev ett inlägg om vi-diskussionen innan @Habina s men från det till att basera en röst på Habinas virrighet tycker jag det är långsökt.

Det och det lite undanglidande att inget direkt är skumt får mig att reagera.

LenaH röstar på fio
Som jag tolkar det baseras alltså rösten på att fio röstar på Habina för att Habina är virrig, plus att fio är undanglidande för att hon anser att inget är skumt. Fio alltså, inte LenaH?
 
Fast det var ju inte LenaH som tyckte att det inte finns skumma saker i leken, det var ju en teori mot fio? Såhär skrev hon:

Som jag tolkar det baseras alltså rösten på att fio röstar på Habina för att Habina är virrig, plus att fio är undanglidande för att hon anser att inget är skumt. Fio alltså, inte LenaH?
:confused: Varför känns det hela tiden som om jag inte fattar något? Jag försökte förtydliga hur jag tolkade LenaHs röst på Fio? Att Fio är undanglidande och inte anser att något är skumt och det är väl att vara tillbakadragen eftersom hela jävla leken är skum? *mvh totalt förvirrad Snurrfian*
 
Känns som lyan skapat ett drev mot mig, är inte jättesäker på att @LenaH visste vad hon gjorde men kanske mer de som följde efter
Jag är inte nöjd med rösten på dig men just nu går det inte bra att tänka alls. Jag är tok för ringrostig och seg. Men av dig, habina och snurrfian så kändes du skummast.
 
@Habina Varför ändrade du inte röst till snurrfian om du ev. tror att de båda kan vara i lyan ihop? Även om du misstänker hemlig mer så hade du väl misstankar om snurr också?

Jag hann inte. :o Var för upptagen med röstlistan och insåg inte att det kunde bli tight. Såg inte att jag fått en till röst förrän det var för sent.
 
:confused: Varför känns det hela tiden som om jag inte fattar något? Jag försökte förtydliga hur jag tolkade LenaHs röst på Fio? Att Fio är undanglidande och inte anser att något är skumt och det är väl att vara tillbakadragen eftersom hela jävla leken är skum? *mvh totalt förvirrad Snurrfian*
Okej, jag trodde du förtydligade varför LenaHs röst på fio var enkel, och hur LenaH var "likadan" som vad hon anklagade fio för att vara, eftersom det var vad jag frågade om.
 
Om fio inte är ulv så undrar jag om inte lyan har outat sig en smula
Eller så gör dolda röster att nån annan än fio åker nu....och då kan vem som helst vara i lyan.
 
Varför röstade du i så fall inte på Snurrfian, som redan hade två röster?
Jag vet inte var jag har någon av dom, men reagerade just på att Habina verkar vilja ha ut mig och enda anledning till det är att de i så fall är i lyan tillsammans. Jag har dock inte reagerat på Snurrfian i sig och valde därför att rösta som jag gjorde.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 981
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp