Det jag funderar på, är varför inte @fio röstar på snurrfian eller hemlig, om hon nu hävdar att det jag teoriat om också är nåt hon teoriat om?
Fast det framgår ju i det inlägget att det inte var något jag var så övertygad om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det jag funderar på, är varför inte @fio röstar på snurrfian eller hemlig, om hon nu hävdar att det jag teoriat om också är nåt hon teoriat om?
Jo och det är en anledning till att jag inte röstar på dig av den anledningen.Jag är väl alltid laid back i början?
Fast hon måste ju välja en?För att inte missa (jäkla laboration) så lägger jag min röst nu.
Jag tycker det är jättesvårt och har inget att direkt gå på. Det som skaver allra mest just nu är såklart Habinas röst på mig. Känns som att hon är av den raggiga typen därför, då hon väljer mig fastän hon tror att jag och Snurrfian är i lyan tillsammans. Varför inte välja Snurris då liksom?
hemlig röstar på Habina
Ja, bäst att lägga den med två minuter till godo dåFör att inte missa (jäkla laboration) så lägger jag min röst nu.
Att tycka att det inte finns något skumt i den här leken är väl att vara tillbakadragen? Det är ju skumt alltihopaFast det var väl inte det rösten baserades på?
Habina känns mest väldigt leksugen och det känns svårt att säga om hon är ond eller god.
Artline röstar på fio
Jag förstår inte riktigt varför just "sno" grejen gör Habina ond? Det är ju Habinas teori ifrån början.
För att inte missa (jäkla laboration) så lägger jag min röst nu.
Jag tycker det är jättesvårt och har inget att direkt gå på. Det som skaver allra mest just nu är såklart Habinas röst på mig. Känns som att hon är av den raggiga typen därför, då hon väljer mig fastän hon tror att jag och Snurrfian är i lyan tillsammans. Varför inte välja Snurris då liksom?
hemlig röstar på Habina
Edit: skrev alltså inlägget för en stund sen, därav "för att inte missa"
Fast det gjorde du...jag vill Inte missa att rösta
Qitis röstar på fio. tror inte hon ör god
jag vill Inte missa att rösta
Qitis röstar på fio. tror inte hon ör god
21:01 enligt min bukeklocka….jag vill Inte missa att rösta
Qitis röstar på fio. tror inte hon är god enligt tidigare inlägg
Jag funderade på om du av någon anledning missat att DL var 21.00 och inte 22.00 när du skrev "i god tid"För att inte missa (jäkla laboration) så lägger jag min röst nu.
hemlig röstar på Habina
Edit: skrev alltså inlägget för en stund sen, därav "för att inte missa"
Feta!jag vill Inte missa att rösta
Qitis röstar på fio. tror inte hon är god enligt tidigare inlägg