Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

Habina känns mest väldigt leksugen och det känns svårt att säga om hon är ond eller god.

Artline röstar på fio

Jag förstår inte riktigt varför just "sno" grejen gör Habina ond? Det är ju Habinas teori ifrån början.
 
Niyama röstar på Madalitso
Egentligen vill jag räkna bort de som röstade på carrro, det känns rimligare att leta ulvar på andra ställen just nu. Men Habina kanske har en poäng i att Madalitso av oklar anledning som fårulv skulle dra igång röstningen mot kollegan Carrro.
 
För att inte missa (jäkla laboration) så lägger jag min röst nu.
Jag tycker det är jättesvårt och har inget att direkt gå på. Det som skaver allra mest just nu är såklart Habinas röst på mig. Känns som att hon är av den raggiga typen därför, då hon väljer mig fastän hon tror att jag och Snurrfian är i lyan tillsammans. Varför inte välja Snurris då liksom?

hemlig röstar på Habina

Edit: skrev alltså inlägget för en stund sen, därav "för att inte missa" ;)
 
19:59 Habina röstar på hemlig
20:14 fio röstar på Habina
20:34 Madalitso röstar på Snurrfian
20:40 cirkus röstar på Snurrfian
20:47 LenaH röstar på fio
20:53 Snurrfian röstar på fio
20:53 Hedinn röstar på fio
20:57 Artline röstar på fio
20:58 Niyama röstar på Madalitso
20:58 hemlig röstar på Habina
 
För att inte missa (jäkla laboration) så lägger jag min röst nu.
Jag tycker det är jättesvårt och har inget att direkt gå på. Det som skaver allra mest just nu är såklart Habinas röst på mig. Känns som att hon är av den raggiga typen därför, då hon väljer mig fastän hon tror att jag och Snurrfian är i lyan tillsammans. Varför inte välja Snurris då liksom?

hemlig röstar på Habina
Fast hon måste ju välja en?
 
Röstlista DL2 kl 21:00

19:59 Habina röstar på hemlig
20:14 fio röstar på Habina
20:34 Madalitso röstar på Snurrfian
20:40 cirkus röstar på Snurrfian
20:47 LenaH röstar på fio
20:53 Snurrfian röstar på fio
20:53 Hedinn röstar på fio
20:57 Artline röstar på fio
20:58 Niyama röstar på Madalitso
20:58 hemlig röstar på Habina


fio 4
Snurrfian 2
Habina 2
hemlig 1
Madalitso 1
 
Habina känns mest väldigt leksugen och det känns svårt att säga om hon är ond eller god.

Artline röstar på fio

Jag förstår inte riktigt varför just "sno" grejen gör Habina ond? Det är ju Habinas teori ifrån början.

Men va? Det är väl inte Habinas teori från början bara för att hon säger att hon tänkte det redan i morse. Hon kunde väl postat det då och inte Efter mitt
 
För att inte missa (jäkla laboration) så lägger jag min röst nu.
Jag tycker det är jättesvårt och har inget att direkt gå på. Det som skaver allra mest just nu är såklart Habinas röst på mig. Känns som att hon är av den raggiga typen därför, då hon väljer mig fastän hon tror att jag och Snurrfian är i lyan tillsammans. Varför inte välja Snurris då liksom?

hemlig röstar på Habina

Edit: skrev alltså inlägget för en stund sen, därav "för att inte missa" ;)

Men det har jag ju redan svarat på? Jag kan inte rösta på bägge, alltså valde jag dig.
 
För att inte missa (jäkla laboration) så lägger jag min röst nu.
Jag tycker det är jättesvårt och har inget att direkt gå på. Det som skaver allra mest just nu är såklart Habinas röst på mig. Känns som att hon är av den raggiga typen därför, då hon väljer mig fastän hon tror att jag och Snurrfian är i lyan tillsammans. Varför inte välja Snurris då liksom?

hemlig röstar på Habina

Edit: skrev alltså inlägget för en stund sen, därav "för att inte missa" ;)
Jag funderade på om du av någon anledning missat att DL var 21.00 och inte 22.00 när du skrev "i god tid" :rofl:
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 982
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp