Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

Alltså det är en kvart kvar till dl, nästan ingen har röstat och ingen verkar riktigt komma med teorier heller känns det som. :nailbiting: Var är alla? :arghh:
 
Alltså nu blir jag fundersam, okej visst det kanske är självbevarelsedrift eftersom rösterna har hamnat på mig. Men @cirkus har flera gånger påpekat att hon inte litar på @Madalitso men hon följer hennes röst på mig? Jag fattar inte?
 
Jag tycker @fio är skum.
Mycket är känsla nu men det kör ju jag ofta med ffa i början så läs inte in nåt mer i det, tack. ;)

Jag vet att hon visat att hon skrev ett inlägg om vi-diskussionen innan @Habina s men från det till att basera en röst på Habinas virrighet tycker jag det är långsökt.

Det och det lite undanglidande att inget direkt är skumt får mig att reagera.

LenaH röstar på fio
 
Röstlista DL2 kl 21:00

19:59 Habina röstar på hemlig
20:14 fio röstar på Habina
20:34 Madalitso röstar på Snurrfian
20:40 cirkus röstar på Snurrfian
20:47 LenaH röstar på fio
 
Röstlista DL2 kl 21:00

19:59 Habina röstar på hemlig
20:14 fio röstar på Habina
20:34 Madalitso röstar på Snurrfian
20:40 cirkus röstar på Snurrfian
20:47 LenaH röstar på fio

Snurrfian 2
hemlig 1
Habina 1
fio 1
 
Jag vill rädda mig själv för att jag vill leka. Jag tycker att det känns väldigt enkelt av @LenaH att lägga rösten på @fio men samtidigt håller jag helt och hållet med om att Fio känns väldigt tillbakadragen och gör det väldigt enkelt för sig med rösten på @Habina .

Snurrfian röstar på fio eftersom jag tycker att hon gör det väldigt lätt för sig och menar att Habina har snott en teori. Habina var med och diskuterade det hela redan igår och idag och även om jag är helt säker på att jag inte är i lyan så kan jag ändå förstå rösten från Habina.
 
Alltså, jag känner mig skitförvirrad. Hemlig upplever jag som rätt anonym/neutral, samma sak med Artline och Snurrfian, vilket gör att jag funderar på varför Snurrfian fått två röster? Känner att jag missat något där.

Habina är förvirrad, men inget som i sig tyder på ondska enligt min synvinkel. Att fio röstar på Habina baserat på att hon "snott" en teori som Habina ändå diskuterat en hel del gör mig fundersam på fio, även om jag tycker Habinas teori är rätt svag i det här läget. Hade reagerat mindre på fio om röstmotiveringen hade varit att Habinas röst var svag eller baserat på en händelse igår, faktiskt. Men just "snodd" teori upplever jag som rätt udda i sammanhanget.

Hedinn röstar på fio
 
Jag vill rädda mig själv för att jag vill leka. Jag tycker att det känns väldigt enkelt av @LenaH att lägga rösten på @fio men samtidigt håller jag helt och hållet med om att Fio känns väldigt tillbakadragen och gör det väldigt enkelt för sig med rösten på @Habina .

Snurrfian röstar på fio eftersom jag tycker att hon gör det väldigt lätt för sig och menar att Habina har snott en teori. Habina var med och diskuterade det hela redan igår och idag och även om jag är helt säker på att jag inte är i lyan så kan jag ändå förstå rösten från Habina.
Fast va? Hur är LenaHs röst på fio enkel, om du håller med och till och med följer den?
 
Det jag funderar på, är varför inte @fio röstar på snurrfian eller hemlig, om hon nu hävdar att det jag teoriat om också är nåt hon teoriat om?
 
Röstlista DL2 kl 21:00

19:59 Habina röstar på hemlig
20:14 fio röstar på Habina
20:34 Madalitso röstar på Snurrfian
20:40 cirkus röstar på Snurrfian
20:47 LenaH röstar på fio
20:53 Snurrfian röstar på fio
20:53 Hedinn röstar på fio

fio 3
Snurrfian 2
hemlig 1
Habina 1
 
Nej jag litar inte på henne. Heller.

edit
Men jag tror inte jag har sagt det flera gånger idag
Minst två gånger tror jag att jag har läst det, men det kanske är samma inlägg som jag har läst flera gånger? :rofl: Jag har försökt gå tillbaka flera gånger för att fatta tankegångarna från andra.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 982
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp