I vilket inlägg ifrån dig har Habina snott?Hmm jag tycker det är typiskt ulvigt och att verkligen göra det lätt för sig att sno mitt svar rakt av som teori.. Det skaver mer för mig så fio röstar på habina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I vilket inlägg ifrån dig har Habina snott?Hmm jag tycker det är typiskt ulvigt och att verkligen göra det lätt för sig att sno mitt svar rakt av som teori.. Det skaver mer för mig så fio röstar på habina
Fast att inte lita på är väl inte samma sak som att misstänka?Alltså nu blir jag fundersam, okej visst det kanske är självbevarelsedrift eftersom rösterna har hamnat på mig. Men @cirkus har flera gånger påpekat att hon inte litar på @Madalitso men hon följer hennes röst på mig? Jag fattar inte?
Alltså nu blir jag fundersam, okej visst det kanske är självbevarelsedrift eftersom rösterna har hamnat på mig. Men @cirkus har flera gånger påpekat att hon inte litar på @Madalitso men hon följer hennes röst på mig? Jag fattar inte?
I vilket inlägg ifrån dig har Habina snott?
Mycket är känsla nu men det kör ju jag ofta med ffa i början så läs inte in nåt mer i det, tack.
I vilket inlägg ifrån dig har Habina snott?
Vilket inlägg hon ansåg att du snott borde jag ha skrivit. Tack ska läsa ditt också. Jag är sämst på att leta och tappar tålamod när det är för mycket textNej, jag har inte snott nåt. Finns förklaring i inlägg nr 498.
Fast va? Hur är LenaHs röst på fio enkel, om du håller med och till och med följer den?Jag vill rädda mig själv för att jag vill leka. Jag tycker att det känns väldigt enkelt av @LenaH att lägga rösten på @fio men samtidigt håller jag helt och hållet med om att Fio känns väldigt tillbakadragen och gör det väldigt enkelt för sig med rösten på @Habina .
Snurrfian röstar på fio eftersom jag tycker att hon gör det väldigt lätt för sig och menar att Habina har snott en teori. Habina var med och diskuterade det hela redan igår och idag och även om jag är helt säker på att jag inte är i lyan så kan jag ändå förstå rösten från Habina.
Jag är väl alltid laid back i början?Mest att @LenaH röstar med att Fio är tillbakadragen och jag upplever att LenaH är likadan.
Minst två gånger tror jag att jag har läst det, men det kanske är samma inlägg som jag har läst flera gånger? Jag har försökt gå tillbaka flera gånger för att fatta tankegångarna från andra.Nej jag litar inte på henne. Heller.
edit
Men jag tror inte jag har sagt det flera gånger idag