Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

Jag känner mig totalt vimsig och är inte säker på att jag kommer hinna mer än till att läsa ikväll, så vill rösta nu.

Jag har inte riktigt hängt med i alla diskutioner idag, men det kan nog bero mer på mig än på vad som diskuterats. Däremot är där inget som jag komme ihåg som klart lurvigt.

Så jag baserar min röst på röstning från igår. Funderar på om där var någon i lyan som försökte rädda sin kompis genom att lägga andra röster, vilket Hedinn, art och Snurrfian gjorde....
Hedinn och art lade sina innan carro hade mer än en röst, medan Snurrfian la sin röst efter att Niyama ändrat. Kan ha varit en ulv som försökte rädda sin kompis? Men som inte ville rösta på q om folk började titta bort från henne?

Madalitso röstar på Snurrfian med ovanstående motivation.

Så hoppas jag verkligen att jag ska kunna delta bättre imorgon om jag överlever så länge.

Herregud, jag är så snurrig nu så jag fattar inte. Kan du förklara lite tydligare med hur du tänker kring själva röstningen? Eller har du skrivit om det tidigare i leken och jag missat det inlägget?
 
Men den här vi-diskussionen är jag inte med på alls och helt ärligt fattar jag inte hur den gör någon misstänkt över huvud taget, vilket i sin tur gör att jag tycker det är obegripligt att den ligger till grund till röster idag när det hänt såpass mycket sen dess...
Jag fattar inte heller hur det kan ligga till grund för röster? Det var ju ett helt rimligt svar från hemlig, jag hade kunnat skriva exakt samma sak.
 
Herregud, jag är så snurrig nu så jag fattar inte. Kan du förklara lite tydligare med hur du tänker kring själva röstningen? Eller har du skrivit om det tidigare i leken och jag missat det inlägget?
Tänker att en Snurrfian i lyan kommer in och ser en kamrat som är uppe för lottning, och vill rädda denne men iom att folk då ändrat från att rösta på q till carro så hade det varit skumt att ge q en tredje röst, så försöker lägga en anonym 2 röst på någon annan så det är större chans för carro att överleva en lottning.
Som sagt inte den bästa, men jag har verkligen inte varit skärpt nog för att leka idag.
 
Tänker att en Snurrfian i lyan kommer in och ser en kamrat som är uppe för lottning, och vill rädda denne men iom att folk då ändrat från att rösta på q till carro så hade det varit skumt att ge q en tredje röst, så försöker lägga en anonym 2 röst på någon annan så det är större chans för carro att överleva en lottning.
Som sagt inte den bästa, men jag har verkligen inte varit skärpt nog för att leka idag.

Tack då hänger jag med! :)
 
Jag behöver rösta och tycker det är jättesvårt, jag kan tänka mig att Snurrfian är den sista ulven som gjorde en utjämningsröst igår så att det skulle sett ut som en lottning mellan carrro, Habina och q (men att dold röst låg på nån annan än carrro) men nu råkade q ändra sin röst i sista stund och då funkade inte det så carrro blev lynchad.

cirkus röstar därför på Snurrfian
 
Tänker att en Snurrfian i lyan kommer in och ser en kamrat som är uppe för lottning, och vill rädda denne men iom att folk då ändrat från att rösta på q till carro så hade det varit skumt att ge q en tredje röst, så försöker lägga en anonym 2 röst på någon annan så det är större chans för carro att överleva en lottning.
Som sagt inte den bästa, men jag har verkligen inte varit skärpt nog för att leka idag.

Ja och det hade inte ens behövt vara lottning iom den dolda rösten
 
Röstlista DL2 kl 21:00

19:59 Habina röstar på hemlig
20:14 fio röstar på Habina
20:34 Madalitso röstar på Snurrfian
20:40 cirkus röstar på Snurrfian
 
Vill flagga för att det eventuellt kan bli en sen (ännu senare) uppdatering idag. Jag har 8% batteri och inte tillgång till laddare. Men jag lovar att göra mitt bästa för att uppdatera innan mobilen dör.

Ber därför extra snäll idag om att ni uppdaterar röstlistan allt eftersom, då det sparar mig tid och ökar chansen för att jag hinner uppdatera innan mobilen dör :)
 
Men tycker du inte att det diskuteras saker idag som väger tyngre än ett "vi" från igår?

Jag känner att det liksom gått mig förbi. O_o Jag har snappat upp ett par grejer, men inget som känns mer relevant. Fast jag gillar ju mina teorier fast ingen annan gör det. :laugh:
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 982
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp