Jaha, ska jag sammanfatta mina tankar under dagen så känns det som att jag ser ulvar överallt.
Jag leder dessutom inläggstoppen, det har nog aldrig hänt förut? Men det blir verkligen enorm skillnad för mig när jag kan skriva på datorn och ha flera fönster öppna samtidigt.
Till att börja med har jag spåret med Artline och Niyama, som först gjorde att jag röstade på Niyama och sen bytte till Artline.
Sen har vi det hela med hemlig skrev "vi" som svar på snurrfians fråga om hon fått röster på sig. Där finns det en misstanke om att hemlig och snurrfian är ulvar och att hemlig helt enkelt försa sig, snurrfian hakade på först och sen försökte släta över.
Därefter har jag det ytterst tunna spåret Madalitso som ulv i fårakläder, baserat på hur hon röstade. Känns sådär.
Slutligen det likaså tunna spåret att qitis plötsligt hann in och rösta, dessutom på en person som (om vi ignorerar de två dolda rösterna och låtsasrösten) hon ser ut att sätta spiken i kistan på. Plus att den personen (alltså Carrro_lina) är ulv, vilket skulle kunna ge ett trevligt alibi till qitis om hon är ond. Men jag är som sagt velig där.
Det ger oss alltså sex onda i min lek.
Det går bra nu. Samtidigt som jag vet att helt missar gamla rävar som LenaH, cirkus och Hedinn (garanterat fler som jag inte kommer på nu).
Summa summarum, jag ser ulvar överallt och missar säkert de riktiga ulvarna. Men nu har jag iaf sammanfattat alla mina tankar, om inte för er andra så åtminstone för mig själv.