"Inte vad vi vet i alla fall." = vi i tråden. Tillägg: alltså hade hon varit i lyan hade hon ju vetat?
Men var är @godisklubba ?
Jag är kluven. Känns konstigt att skriva vi ändå.
Jag måste sova snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Inte vad vi vet i alla fall." = vi i tråden. Tillägg: alltså hade hon varit i lyan hade hon ju vetat?
Men om jag satt i lyan hade jag väl vetat, eller hur? Och inte behövt säga så.
Här är godisklubba! Ni gjorde det inte enkelt för mig, så det tar lite tid"Inte vad vi vet i alla fall." = vi i tråden. Tillägg: alltså hade hon varit i lyan hade hon ju vetat?
Klart du borde ha skrivit så även om du var i lyan, men jag förstår verkligen inte hur @Habina kan få det till ett tecken på ulvighet.Men om jag satt i lyan hade jag väl vetat, eller hur? Och inte behövt säga så.
Nä, men lyan har Kanin . Så lyan vet om en röst i alla fall.Fast lyan vet inte vem röstfifflaren röstade .
Men de kan inte veta allaNä, men lyan har Kanin . Så lyan vet om en röst i alla fall.
Kom med och lek nån gångNi är väldigt underhållande för åskådare
Nej, bara röstfifflaren vet ju sin röst.Men de kan inte veta alla
I vilken lek förvirrar jag inte till saker?Herregud, vin, Laphroaig och lite rom och sen den här förvirrade diskussionen på slutet som jag hamnade i. Min stackars hjärna är knäckt.
Det jag lite snabbt har läst ikapp är att @Niyama sträckte upp handen som ulv, vilket kan vara vilket som, antingen ulv som leker med oss eller god med bybostatus. @Artline skaver en aning, men samtidigt, båda är gamla i gamet och skulle inte stötta en lyakompis i fösta dl, samtidigt skulle de kunna göra det bara för det också.
@hemlig rör till det för mig, så av bara den anledningen känns hon ond, men jag tror inte att det är en rimlig ondförklaring att jag bli förvirrad.
@LenaH ligger lågt, vilket kan innebära vad som helst, så jag noterar det mest för att komma ihåg det i morgon när jag nyktrar till.
Lite knepig röst från @carrro_lina rösta på någon som har aviserat sin frånvaro men det kan betyda både ulv och osäker nybörjar god. Men jag är osäker på om hon är nybörjare?
Jag ligger ofta lågt i början.Herregud, vin, Laphroaig och lite rom och sen den här förvirrade diskussionen på slutet som jag hamnade i. Min stackars hjärna är knäckt.
Det jag lite snabbt har läst ikapp är att @Niyama sträckte upp handen som ulv, vilket kan vara vilket som, antingen ulv som leker med oss eller god med bybostatus. @Artline skaver en aning, men samtidigt, båda är gamla i gamet och skulle inte stötta en lyakompis i fösta dl, samtidigt skulle de kunna göra det bara för det också.
@hemlig rör till det för mig, så av bara den anledningen känns hon ond, men jag tror inte att det är en rimlig ondförklaring att jag bli förvirrad.
@LenaH ligger lågt, vilket kan innebära vad som helst, så jag noterar det mest för att komma ihåg det i morgon när jag nyktrar till.
Lite knepig röst från @carrro_lina rösta på någon som har aviserat sin frånvaro men det kan betyda både ulv och osäker nybörjar god. Men jag är osäker på om hon är nybörjare?
Det var trevligt! Jag var livrädd att jag efter dl skulle upptäcka att jag hade en bunt röster på mig men var tvungen att skriva en röstning innan jag började kolla om jag hade fått några röster.Jag ligger ofta lågt i början.
Men jag avstod från att rösta på dig eftersom du inte var här!
Lördagskvällar brukar ju ha en tendens att bli extra underhållande dessutomNi är väldigt underhållande för åskådare
Är det hon som brukar rösta på dig när hon är ulv eller är det du som brukar rösta på henne när du är ulv?Jag ligger ofta lågt i början.
Men jag avstod från att rösta på dig eftersom du inte var här!
LenaH brukar väl alltid rösta på Snurrfian, oavsett roller?Är det hon som brukar rösta på dig när hon är ulv eller är det du som brukar rösta på henne när du är ulv?