Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

:arghh: Herregud, vin, Laphroaig och lite rom och sen den här förvirrade diskussionen på slutet som jag hamnade i. Min stackars hjärna är knäckt.
Det jag lite snabbt har läst ikapp är att @Niyama sträckte upp handen som ulv, vilket kan vara vilket som, antingen ulv som leker med oss eller god med bybostatus. @Artline skaver en aning, men samtidigt, båda är gamla i gamet och skulle inte stötta en lyakompis i fösta dl, samtidigt skulle de kunna göra det bara för det också.
@hemlig rör till det för mig, så av bara den anledningen känns hon ond, men jag tror inte att det är en rimlig ondförklaring att jag bli förvirrad. ;)
@LenaH ligger lågt, vilket kan innebära vad som helst, så jag noterar det mest för att komma ihåg det i morgon när jag nyktrar till. :cautious:
Lite knepig röst från @carrro_lina rösta på någon som har aviserat sin frånvaro men det kan betyda både ulv och osäker nybörjar god. Men jag är osäker på om hon är nybörjare?
 
:arghh: Herregud, vin, Laphroaig och lite rom och sen den här förvirrade diskussionen på slutet som jag hamnade i. Min stackars hjärna är knäckt.
Det jag lite snabbt har läst ikapp är att @Niyama sträckte upp handen som ulv, vilket kan vara vilket som, antingen ulv som leker med oss eller god med bybostatus. @Artline skaver en aning, men samtidigt, båda är gamla i gamet och skulle inte stötta en lyakompis i fösta dl, samtidigt skulle de kunna göra det bara för det också.
@hemlig rör till det för mig, så av bara den anledningen känns hon ond, men jag tror inte att det är en rimlig ondförklaring att jag bli förvirrad. ;)
@LenaH ligger lågt, vilket kan innebära vad som helst, så jag noterar det mest för att komma ihåg det i morgon när jag nyktrar till. :cautious:
Lite knepig röst från @carrro_lina rösta på någon som har aviserat sin frånvaro men det kan betyda både ulv och osäker nybörjar god. Men jag är osäker på om hon är nybörjare?
I vilken lek förvirrar jag inte till saker? :o :p
Nästan så jag funderade på att skriva det här med ot-färg.
 
:arghh: Herregud, vin, Laphroaig och lite rom och sen den här förvirrade diskussionen på slutet som jag hamnade i. Min stackars hjärna är knäckt.
Det jag lite snabbt har läst ikapp är att @Niyama sträckte upp handen som ulv, vilket kan vara vilket som, antingen ulv som leker med oss eller god med bybostatus. @Artline skaver en aning, men samtidigt, båda är gamla i gamet och skulle inte stötta en lyakompis i fösta dl, samtidigt skulle de kunna göra det bara för det också.
@hemlig rör till det för mig, så av bara den anledningen känns hon ond, men jag tror inte att det är en rimlig ondförklaring att jag bli förvirrad. ;)
@LenaH ligger lågt, vilket kan innebära vad som helst, så jag noterar det mest för att komma ihåg det i morgon när jag nyktrar till. :cautious:
Lite knepig röst från @carrro_lina rösta på någon som har aviserat sin frånvaro men det kan betyda både ulv och osäker nybörjar god. Men jag är osäker på om hon är nybörjare?
Jag ligger ofta lågt i början. :cool:

Men jag avstod från att rösta på dig eftersom du inte var här! :D
 
Jag ligger ofta lågt i början. :cool:

Men jag avstod från att rösta på dig eftersom du inte var här! :D
Det var trevligt! Jag var livrädd att jag efter dl skulle upptäcka att jag hade en bunt röster på mig men var tvungen att skriva en röstning innan jag började kolla om jag hade fått några röster. :rofl:
 
Ursäkta att det tog tid, det var inte helt lätt att skriva en uppdatering!

När dagen började gå mot sitt slut, var det dags för röstning. Heffaklumpen hade aldrig sett något liknande och undrade vad i hela världen som pågick. De andra var mer eller mindre vana, men än så ringrostiga. Alla hade tex glömt bort Ugglan och Nasse, och speciellt inte på Nasses superkraft. Flera av karaktärerna hade därför svårt för att placera de andra och ändrade sig i sista sekunden…
Någon som inte var helt beredd var Tiger. YOLO…

carrro_lina var Tiger (Varulv)
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 979
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 464
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp