Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

Till skillnad ifrån habina så tycker jag hittils inte att någon är utstickande. Jag tycker heller inte att de carro eller Q är skumma. Jag tycker det är vanligt att goda lägger sådana röster.
Samtidigt så kan jag inte säga att Niyama inte är ond. Räcka upp handen som ond är något jag tror Niyama skulle göra men det som talar emot det är att jag inte ser någon fördel för en ulv att offra sig. Men just därför kanske hon gör det men det är ändå bara konstigt.

Lika rimligt som att Niyama skulle kunna göra det som ond. Lika rimligt är det att du inte reagerar på Niyama av den anlendingen.
 
:arghh: Buke hängde sig för mig, så jag kunde varken kommentera eller trycka på gilla. Inte ens se de sista inläggen. :banghead:
 
Precis som jag skrev ville jag inte lägga ännu en singelröst med tanke på rollerna.

Nu gör du mig dock fundersam på dig som hellre ser till att vi får ett jämnt resultat?
Mm, köper det du skriver om singelröster. Röstningen blir ju också mer intressant sen i efterhand om det inte ligger en röst på varje deltagare typ.
 
DL 1 21:00
19:59 hemlig röstar på fio
20:05 qitis röstar på LenaH
20:18 Niyama röstar på qitis
20:24 LenaH röstar på Habina
20:28 Carrro_lina röstar på Gabby_Ossi
20:34 Madalitso röstar på Carro_lina
20:39 cirkus röstar på Madalitso
20:41 Hedinn röstar på qitis
20:44 Habina röstar på Niyama
20:45 Gabby_Ossi rösta på qitis
20:50 Artline röstar på Niyama.
20:55 fio röstar på hedinn
20:56 Habina ändrar röst till Artline
20:56 Niyama ändrar röst till carrro_lina

qitis 2
Resten 1

Fast carro_lina har väl också 2?
Om du inte vet hur fårulven röstat förstås
 
Samtidigt så kan jag inte säga att Niyama inte är ond. Räcka upp handen som ond är något jag tror Niyama skulle göra men det som talar emot det är att jag inte ser någon fördel för en ulv att offra sig. Men just därför kanske hon gör det men det är ändå bara konstigt.

Lika rimligt som att Niyama skulle kunna göra det som ond. Lika rimligt är det att du inte reagerar på Niyama av den anlendingen.
Älskar det faktum att du svarar dig själv... :angel:
 
DL 1 21:00
19:59 hemlig röstar på fio
20:05 qitis röstar på LenaH
20:18 Niyama röstar på qitis

20:24 LenaH röstar på Habina
20:28 Carrro_lina röstar på Gabby_Ossi
20:34 Madalitso röstar på Carro_lina
20:39 cirkus röstar på Madalitso
20:41 Hedinn röstar på qitis
20:44 Habina röstar på Niyama
20:45 Gabby_Ossi rösta på qitis
20:50 Artline röstar på Niyama.
20:55 fio röstar på hedinn
20:56 Habina ändrar röst till Artline
20:56 Niyama ändrar röst till carrro_lina
20:58 Snurrfian röstar på Habina
20:58 Qitis ändrar röst till carro_lina

qitis 2
carrro-lina 3
Habina 2
Resten 1

Kan nån kolla så den stämmer?
 
Jag ber om ursäkt för min dåliga aktivitet ikväll, middagen blev hastigt bestämd efter att vi har fått grymt mycket hjälp idag så det var svårt att vara otrevlig värd. :o
@Habina när du skrev att jag ansåg att @Artline hade dålig smak, när det egentligen var du som trodde det. Jag fick helt enkelt hugga det enda jag hade koll på! Förlåt!
 
DL 1 21:00
19:59 hemlig röstar på fio
20:05 qitis röstar på LenaH
20:18 Niyama röstar på qitis

20:24 LenaH röstar på Habina
20:28 Carrro_lina röstar på Gabby_Ossi
20:34 Madalitso röstar på Carro_lina
20:39 cirkus röstar på Madalitso
20:41 Hedinn röstar på qitis
20:44 Habina röstar på Niyama
20:45 Gabby_Ossi rösta på qitis
20:50 Artline röstar på Niyama.
20:55 fio röstar på hedinn
20:56 Habina ändrar röst till Artline
20:56 Niyama ändrar röst till carrro_lina
20:58 Snurrfian röstar på Habina
20:58 Qitis ändrar röst till carro_lina

qitis 2
carrro-lina 3
Habina 2
Resten 1

Kan nån kolla så den stämmer?
Du har också två. 🙂
 
Jag ber om ursäkt för min dåliga aktivitet ikväll, middagen blev hastigt bestämd efter att vi har fått grymt mycket hjälp idag så det var svårt att vara otrevlig värd. :o
@Habina när du skrev att jag ansåg att @Artline hade dålig smak, när det egentligen var du som trodde det. Jag fick helt enkelt hugga det enda jag hade koll på! Förlåt!

Haha, den var låg. :p Men då fattar jag iaf motiveringen. Även om jag inte håller med. ;)
 
Jag sitter på min 4-åring nu 🙈 så körde ihop sig lite här under kvällen också. Men tänker att det är bäst att lägga en röst nu ifall jag glömmer bort tiden senare. Eftersom jag kommer ha svårt att bevaka under DL och jag redan har fått en röst på mig väljer jag någon som redan har en röst för att ha bäst chans att klara mig själv.

Den jag reagerat mest på av dem är qitis eftersom hon mest bara gick på de (oss) som inte hunnit skriva så mycket.

Gabby_Ossi rösta på qitis
Funderar på varför du valde Q framför carrro? Q hade väl visserligen en mer röst när du röstade (tror jag) men du skriver som att du vill välja nån som har en röst och det hade ju carrro också?
 
Nu måste jag ut med Ville Vildning också innan det händer en olycka. :D Återkommer efter det och försöker komma med något vettigt, om jag har fattat det rätt har jag åtminstone ingen röst på mig va? Eller har jag missat det?
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 335
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 979
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 464
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp